Rellie's toko topic !!!!!!!!!!!!!!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Mooi logootje Niels, maar ga je je niet een beetje merkspecifiek opstellen zo ??? of is dat stiekem toch een beetje de bedoeling ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Een niet-GSi fanaat ziet dat echt niet hoor!Sounddragon schreef:Mooi logootje Niels, maar ga je je niet een beetje merkspecifiek opstellen zo ??? of is dat stiekem toch een beetje de bedoeling ????
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Ik wou net zeggen...voor ons is het hartstikke duidelijk, maar voor iemand die met een VW'tje rijdt niet hoor. Die denkt waarschijnlijk gewoon: "Mooi logo!"RedBill schreef:Een niet-GSi fanaat ziet dat echt niet hoor!Sounddragon schreef:Mooi logootje Niels, maar ga je je niet een beetje merkspecifiek opstellen zo ??? of is dat stiekem toch een beetje de bedoeling ????
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Na goed, wat Niels natuurlijk mooi vind.
Als de hele huisstijl met papier, enveloppen e.d. zo word, dan in 1 keer goed doen.
@Niels, als je nog een drukwerk spul zoekt, maat van m'n broer heeft daar zijn eigen bedrijf mee.
Kan ik je wel iets regelen.
Als de hele huisstijl met papier, enveloppen e.d. zo word, dan in 1 keer goed doen.
@Niels, als je nog een drukwerk spul zoekt, maat van m'n broer heeft daar zijn eigen bedrijf mee.
Kan ik je wel iets regelen.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
je moet alleen wel even in de gaten houden dat de randen "hard" zijn. Die rand van dat lettertype moet scherp zijn en niet uitfaden... verders een heel leuk idee'tje zo!!
alleen de kleuren zou ikzelf niet blauw/zwart doen... print hem maar uit in zwart/wit... Kun je misschien beter een ander contrast nemen zoals zwart en grijs, of blauw en lichtblauw..
mja, dat zijn kritiekpuntjes en moet kunnen toch??
Lettertype vind ik ook beetje té creatief...
alleen de kleuren zou ikzelf niet blauw/zwart doen... print hem maar uit in zwart/wit... Kun je misschien beter een ander contrast nemen zoals zwart en grijs, of blauw en lichtblauw..
mja, dat zijn kritiekpuntjes en moet kunnen toch??
Lettertype vind ik ook beetje té creatief...
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Goed logo heeft 1 geheel. Logo met dat lettertype is het niet.
Mijn versie lijnt links goed, ook cursief is goed van twente, nl DHZ is los, twente is de subdivisie.
Verder klopt het nog voor geen meter, logo moet nl 1 geheel zijn.
Verder moet je bedenken bv in breedte, dus briefpapier, ikzelf denk dat het heel gaaf is als je de zwarte lijn doortrekt van logo2, dus over hele briefpapier die zwarte lijn, en logo ergens op 1/10e van de 210 mm van links. En toegepast op 1.
Maar ik KUT ook maar een eind aan. Friettent font kan nooit iig.
tKan wel, maar dan straal je dat ook uit, dat kan als keuze, lekker low profile.
Mijn versie lijnt links goed, ook cursief is goed van twente, nl DHZ is los, twente is de subdivisie.
Verder klopt het nog voor geen meter, logo moet nl 1 geheel zijn.
Verder moet je bedenken bv in breedte, dus briefpapier, ikzelf denk dat het heel gaaf is als je de zwarte lijn doortrekt van logo2, dus over hele briefpapier die zwarte lijn, en logo ergens op 1/10e van de 210 mm van links. En toegepast op 1.
Maar ik KUT ook maar een eind aan. Friettent font kan nooit iig.
tKan wel, maar dan straal je dat ook uit, dat kan als keuze, lekker low profile.