New AGC Flyer ???????

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Sin schreef:zucht

jij hebt blijkbaar geen omgeving waarin kritiek de normaalste zaak van de wereld is
Hahaha, lolz! :lol:

Sin is de man met de educatie op dit gebied dus neem het nou maar van hem aan... :wink:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Vooor leken als wij is het een mooie flyer, maar Sin is idd een beetje kritischer, en onder andere de ontwerper van het AGC logo waar jullie allemaal dagelijks naar kijken, en niet te vergeten diverse clubpassen, waaronder de huidige :lol:

Misschien kan je het ook wel opvatten als opbouwende kritiek, en Angela kan zéker nog wel wat van hem leren (als ze wil natuurlijk) :)

Als ik nog eens naar de flyer kijk met Sin zijn kritiek ernaast heeft ie wel gelijk, maar tóch vind ik het een leukere flyer als die we tot nu toe gebruiken... alleen zal er nog wel wat aan veranderd moeten worden ALS we mochten besluiten om er iets mee te gaan doen :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Bericht door gsipiloot »

Sounddragon schreef:
Als ik nog eens naar de flyer kijk met Sin zijn kritiek ernaast heeft ie wel gelijk, maar tóch vind ik het een leukere flyer als die we tot nu toe gebruiken... alleen zal er nog wel wat aan veranderd moeten worden ALS we mochten besluiten om er iets mee te gaan doen :wink:
zo klinkt t toch aardiger! en ik vind hem ook mooi waarom houden we geen ontwerpwedstrijdje wie de leukste/creatiefste flyer kan maken en dan later als t nodig is nog wat technische veranderingen maken zoals sin al aan gaf bij deze flyer van onze lieftallige promodame
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1274
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Noord Nederland

fdsf

Bericht door Delax80 »

ik kan best tegen kritiek hoor :) maar vond de reactie zo negatief overkomen. ook al klopt het misschien wel wat je zegt.
Plaats reactie