een zoon!
- Paintballer
- Oud-Clublid
Re: een zoon!
ik ben zelf ook geen spijker zegmaar, maar de bevalling ging behoorlijk vlot, s'ochtens was ik om 6 uur op me werk (nwe baan bevalt onwijs overgens!)een klus in zaandam, o.a. industrie & terrein-verlichting Alberthein/Hilton Meats, om even voor 7 ging me foon, met de mededeling dat de vliezen geploft waren, rustig naar huis, (deze keer bij thuis komst niet de hele afslag ''A7-avenhorn aan graspollen op me dak'' door de bocht even aftesnijden van 3 vrachtwagens door de berm )Melbo schreef:Gefeliciteerd Hans!!Hans schreef:gewicht 4350 gram.
En 4350 gram! Das een flinke jongen Hans!! Hoe is de bevalling gegaan??
in de avond om een uurtje of 19.00/20.00 begonnen de weejen, 23.42 uur geboren na 5 min. persen
wel lachu, hij lijkt behoorlijk veel op ze broertje
LIVE IN THE FAST LANE
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Roy 2.0 16v schreef:je bent het quoten nog niet verleerd iig
ik neem aan dat je in avenhorn woont? ik kom er wekelijks om mn vriendin door te smeren . en inderdaad vreselijk als je op de jaagweg vrachtwagens voor je hebt!
zoontje doet het nog steeds goed ?
nee, ik woon in Heemskerk, trouwens blokker/hoorn.. haha, nodige handtekeningen gezet
(lolz blokker met die beatles-standbeeld )
anyway ik heb voor mijn vorige werk zo'n 8 jaar in Hoorn gewerkt, en zo'n beetje heel noordholland kwa licht/infra-structuur op me tekentafel gehad...
die euh brug in de bocht net na de grote kruizing in avenhorn, ri stompetoren, moi, daar kan je knallend overheen, wel eens op het fiets pad beland, kweet even niet meer hoe hard... zo hard
LIVE IN THE FAST LANE
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003