schommeld in toeren
- gsi driver
- forum-gebruiker
schommeld in toeren
hoe kan het dat hij in toeren schommeld? vandeweek ging ook het motorstorings lampje heel even branden, toen ik daarna op de oprit zetten schoot hij ineenkeer door naar de 2000 toeren, waar zou dat aan kunnen liggen? ook start hij heel slecht alsof de startmotor vast zit ofzo!!! miss dat iemand dit geval al vaker heeft gehoord groeten jelle
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- gsi driver
- forum-gebruiker
schommeld in toeren
stappenmotor is splinternieuw!!! waar zit je lmm ik weet het niet precies
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- gsi driver
- forum-gebruiker
schommeld
en zou het daar aan kunnen liggen? kan ik dat testen op een of andere manier?
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- gsi driver
- forum-gebruiker
schommeld
ik heb geen code!!! hij geeft nu ook geen storing aan, als ik mijn contact aanzet dan gaan eerst alle lampjes aan in mijn dash daarna blijft alleen het motorstoringslampje branden en als ik hem dan start dan gaat hij pas uit!!!!! ik heb net even een andere lmm erop gezet hij deed het wel beter alleen toen ik even ging rijden en stopte deed hij het weer een beetje!!! kan het zijn dat hij wel een beetje mag schommelen? groeten jelle
Re: schommeld
nee joh heb je geen motor ....motorcode bedoeld hij c20xe (2.0 16v) c20ne (2.0 8v) of c18xe (1.8 16v)gsi driver schreef:ik heb geen code!!!
en als je je contact aanzet hoort het ook zo tezijn dat je MM lampje gaat branden. als hij maar niet brand als de motor aanstaat.gsi driver schreef:ik heb geen code!!! hij geeft nu ook geen storing aan, als ik mijn contact aanzet dan gaan eerst alle lampjes aan in mijn dash daarna blijft alleen het motorstoringslampje branden en als ik hem dan start dan gaat hij pas uit!!!!! ik heb net even een andere lmm erop gezet hij deed het wel beter alleen toen ik even ging rijden en stopte deed hij het weer een beetje!!! kan het zijn dat hij wel een beetje mag schommelen? groeten jelle
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
het is een C2.0NE
Om te beginnen, lmm is heel gevoelig voor trillingen.. vb, keertje laten vallen betekend waarschijnlijk al dat je je zwarte pak moet aantrekken.
Maargoed, vreemd dat hij plotseling naar de 2000 toeren schiet en maar 1 x MM lampje doet branden.
Ik zou toch eerst even de boel (laten) uitlezen en dan kijken naar de bekabeling van de lmm. Goed inspuiten met contactspray.
Om te beginnen, lmm is heel gevoelig voor trillingen.. vb, keertje laten vallen betekend waarschijnlijk al dat je je zwarte pak moet aantrekken.
Maargoed, vreemd dat hij plotseling naar de 2000 toeren schiet en maar 1 x MM lampje doet branden.
Ik zou toch eerst even de boel (laten) uitlezen en dan kijken naar de bekabeling van de lmm. Goed inspuiten met contactspray.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- gsi driver
- forum-gebruiker
schommeld
is goed zal ik doen!!!!! even kijken wat hij dan doet!!!!!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- gsi driver
- forum-gebruiker
schommeld
ahha ok dan is dat dus niet goed want hij doet het ook als hij warm is waar kan ik nog meer naar kijken? eigenlijk moet hij een keer goed nagekeken worden door een kenner!!!! dat zou het beste zijn!!! groeten jelle
het is hoogst waarschijnlijk je stappen motor die vuil is of kapot is.
ik had donderdag hetzelfde probleem, reed gelukkig net langs de opel dealer. dus gelijk aan de Tech gehangen en uitlezen.
maar geen foutmelding ofzo. lag waarschijnlijk aan me stappenmotor.
alleen heel vaag: nu doet ie weer normaal, en ik heb er niks aan gedaan
dus maak hem even schoon en kijk wat ie doet.
nieuwe stappenmotor + montage @ dealer is ongeveer 250 euro.
ik had donderdag hetzelfde probleem, reed gelukkig net langs de opel dealer. dus gelijk aan de Tech gehangen en uitlezen.
maar geen foutmelding ofzo. lag waarschijnlijk aan me stappenmotor.
alleen heel vaag: nu doet ie weer normaal, en ik heb er niks aan gedaan
dus maak hem even schoon en kijk wat ie doet.
nieuwe stappenmotor + montage @ dealer is ongeveer 250 euro.
BOHICA!!!
- gsi driver
- forum-gebruiker
schommeld
maar ik heb net een splinter nieuwe stappenmotor gehaald maar het probleem blijft zich voordoen!!! ik snap er niks van
- gsi driver
- forum-gebruiker
schommeld
haha, nee ik doe hem ook echt niet weg!!! ik ben er ondertussen aardig aan gehecht, ik heb er al zo veel aan gedaan, ik wil hem gewoon helemaal perfect hebben maarja daar gaat veel tijd en geld in zitten!!!! maarja ik weet nu nog steeds niet wat het is ik zal er nog eens een blik op werpen!!! groeten jelle
- gsi driver
- forum-gebruiker
schommeld
haha je bent wel scherp joh!!!! ik helemaal niet ik heb nog naweeen van gister avond
- gsi driver
- forum-gebruiker