bass is gewoon helemaal zoek
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
bass is gewoon helemaal zoek
heey jongens
ik heb een heel vaag probleem met mijn subwoofer.
ik ben een weekend weggeweest met koninginnendag naar landal greenparks mee vrienden. maar nou had ik mijn auto zondagavond daar op de parkeerplaats gezet. toen ik 's maandags 's ochtends mijn auto weer ging hale om weer in te pakke deed mijn geluid het gewoon goed alles speelde. mee dat ik het park op rij en mijn geluid zachter wil zette want het was nog iets te vroeg om het park uit zijn bed te late trille , valt gewoon mijn bass helemaal weg. nou ben ik daar gewoon mee naar huis gerede en thuis heb ik nagekeke want het was, maar ben er helaas niet achter gekome. alleen toen ik op mijn sub duwde met mijn vinger speelde deze wel zodra ik hem losliet was het weer over. ik heb al mijn bekabeling nagekeke van mijn radio naar mijn versterker en van versterker naar sub. ik heb ook de bekabeling van de accu naar versterker nagekeke incl de minkabel. alle kabels ware nog goed en er zat niks klem. ik heb mijn sub ook uit zijn kist gehaald en de kabel die in de kist zit was ook nog goed. de kabels op de sub zelf dus degene die van de aansluitpunten naar de conus van de sub ware ook nog goed. ik kom er gewoon helemaal niet meer aan uit en ik zou het graag in orde wille hebbe voor morge, want anders moet ik zonder muziek naar rosmale rijden en dat is niks.
het gaat trouwens om een subwoofer van ground zero van de titanium serie. de rest is ook van de titanium serie van ground zero. de radio is een dvdspeler van jvc de exad serie.
ik hoop dat jullie er nog iets van snappe en anders hoor ik het wel van jullie.
groete Da Evil Michael
ik ben een weekend weggeweest met koninginnendag naar landal greenparks mee vrienden. maar nou had ik mijn auto zondagavond daar op de parkeerplaats gezet. toen ik 's maandags 's ochtends mijn auto weer ging hale om weer in te pakke deed mijn geluid het gewoon goed alles speelde. mee dat ik het park op rij en mijn geluid zachter wil zette want het was nog iets te vroeg om het park uit zijn bed te late trille , valt gewoon mijn bass helemaal weg. nou ben ik daar gewoon mee naar huis gerede en thuis heb ik nagekeke want het was, maar ben er helaas niet achter gekome. alleen toen ik op mijn sub duwde met mijn vinger speelde deze wel zodra ik hem losliet was het weer over. ik heb al mijn bekabeling nagekeke van mijn radio naar mijn versterker en van versterker naar sub. ik heb ook de bekabeling van de accu naar versterker nagekeke incl de minkabel. alle kabels ware nog goed en er zat niks klem. ik heb mijn sub ook uit zijn kist gehaald en de kabel die in de kist zit was ook nog goed. de kabels op de sub zelf dus degene die van de aansluitpunten naar de conus van de sub ware ook nog goed. ik kom er gewoon helemaal niet meer aan uit en ik zou het graag in orde wille hebbe voor morge, want anders moet ik zonder muziek naar rosmale rijden en dat is niks.
het gaat trouwens om een subwoofer van ground zero van de titanium serie. de rest is ook van de titanium serie van ground zero. de radio is een dvdspeler van jvc de exad serie.
groete Da Evil Michael
It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Ik denk dat je je subwoofer even uit de kist moet halen, en even moet kijken of je niet een los contact puntje hebt. Misschien iets losgeschoten / afgebroken waardoor hij geen voeding/signaal meer krijgt.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
nee idd een vriend van mij zee ook al dat wss de spoel naar de klote is. maar mijn auto staat nu bij de autoshop hier in roosendaal en die zoude hem helemaal nakijke en opnieuw afstelle voor mij dus.
als ik wat weet laat ik gelijk wete
als ik wat weet laat ik gelijk wete
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
nou ik ben net bij de autoshop geweest en nu blijk dus dat mijn kist lek was waardoor mijn sub zijn druk verloor en het was niet de orginele kist van GZ maar een kist van pioneer, maar ze hadde daar gezegd dat het gewoon kon zonder probleme en hierdoor heb ik hem zonder het te wete en te merke opgeblaze helaas. omdat ik hem opgeblaze had kreeg ik geen nieuwe. na veel prate en zeure heb ik uiteindelijk een andere voor 75 euro mee gekrege met orginele kist van GZ. deze was normaal 150 euro, maar omdat hun gezegd hadde dat het zonder probleme in die pioneer kist kon kreeg ik hem mee voor 75 euro. dus mijn install doet het gelukkig weer. kan morge toch met mijn eigen auto naar rosmale tuffe. alleen moete ze hem nog helemaal opnieuw afstelle naar mijn zin maar hier hadde ze helaas geen tijd voor dus dat doen ze van de week. hij speelt weer lekker hard. hij staat nu nog afgesteld op mijn oude speakers achter maar die staan momenteel nog op mijn radio. monoblock komt eraan. maar ik heb verlopig nog wel even tijd nodig om alles helemaal anders in te bouwe, maar daar kome weer foto's van zodra ik begin.
hoe het eruit gaat zien is nog een verrassing.
in ieder geval bedankt voor de reacties
groete Da Evil Michael
hoe het eruit gaat zien is nog een verrassing.
in ieder geval bedankt voor de reacties
groete Da Evil Michael
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
daar heb je helemaal gelijk in ben 1 keer bij de remco in breda geweest en idd daar stond wel een super lekker wijf maar ik kwam daar voor een compo set maar ze probeerde echt werkelijk waar de duurste die ze hadde aan te smere. ben toen gelijk weggegaan en ben toen naar de autoshop roosendaal gegaan hier in roosendaal, maar van hun wist ik dat ze alleen maar goed spul verkocht want hun hebbe een aantal showauto´s met alleen maar ground zero erin. ze staan ook regelmatig op grote tuningevents dusja. maarja alles is weer in orde gelukkig
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
hahahahahahahaha en ook niet dom genoeg voor.
ik ben ook weleens een paar keer daar geweest met wat vriende alleen omdat wijf te zien en mee te prate ben er uit eindelijk nog een keer mee naar de film geweest maar die zijn echt te dom
ik ben ook weleens een paar keer daar geweest met wat vriende alleen omdat wijf te zien en mee te prate ben er uit eindelijk nog een keer mee naar de film geweest maar die zijn echt te dom
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
hahahahahahaha
ik vond het ook een heerlijke actie ze heb nog een paar keer gebeld maar elke keer gezegd dak niet kon hahahahaha.
2 weke gelede is er nog een vriend van mij heen gegaan en toen vroeg ze waar ik was en die heeft toen gezegd dat ik naar spanje was heel de week voor mijn werk.
maar das wel beter dan dat je dit gratis krijgt
ik vond het ook een heerlijke actie ze heb nog een paar keer gebeld maar elke keer gezegd dak niet kon hahahahaha.
2 weke gelede is er nog een vriend van mij heen gegaan en toen vroeg ze waar ik was en die heeft toen gezegd dat ik naar spanje was heel de week voor mijn werk.
maar das wel beter dan dat je dit gratis krijgt
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- SmoothWriter
- forum-gebruiker
Re: bass is gewoon helemaal zoek
Spoel kadoek!!!Da Evil Michael schreef:heey jongens
groete Da Evil Michael
als je drukt maakt je spoel schijnbaar wel contact!
Mijn woofer is gister uitgevallen op de terug weg vanuit helmond! hahaah
ik heb nog niet gekeken wat het was.
ja buiten de zekeringen om en de kabels even gauw!
maar ik denk dat me versterker uitgang het begeven heeft!
Succes
Don't be scared it's only a GSI