small change
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
smatse schreef:ik heb er 55 Euro voor betaald, voor al de drie stukken...gsipiloot schreef:very very vet zeg!! hij is er veel mooier van geworden!!
enne wat kost die rubberen onderlip nieuw bij de opel eigenlijk...... want ik heb er binnenkort ook 1tje nodig (een nieuwe dan he)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Die 2 ijzeren strips aan de onderkant had ik toen dr tijd een keer bij geert gekocht, maar die kun je gewoon hergebruiken van je oude lippie.pluggie schreef:alleen moet je wel de oude klemmen gebruiken, die leveren ze er niet bij.
Opel dildo, dildo, dildo, Smatskeflats zaten die er bij jouw er wel bij ?
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
De rubber delen van mijn lip zijn ook al weer aan vervanging toe. (Zitten er net anderhalf jaar onder).
Laatst gewijzigd door RedBill op 03 mei 2007 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
ja de rubberlip is vrij snel weer uitgelubberd bij de 2 gaten, en al vrij snel zit ie weer ietsie losser onder je bumper, zodat je weer naden ziet en flapjes rubber.
pak dan nog 1x verkeerd een drempel of schaaf hem over een stoep, en je kan weer op je rug, alles los, en weer goed vastpielen
volgende keer doe ik kit op de schuifstukken zodat de 3 delen goed aan elkaar blijven, naadloos
pak dan nog 1x verkeerd een drempel of schaaf hem over een stoep, en je kan weer op je rug, alles los, en weer goed vastpielen
volgende keer doe ik kit op de schuifstukken zodat de 3 delen goed aan elkaar blijven, naadloos
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Re: f
dadelijk zijn ze uitverkocht bij opel, iedereen gaat masaal lippen kopenDelax80 schreef:tis toch wat met die lippen als ik weer me auto rijdend heb en alles zit weer goed haal ik ook x een nieuwe...wel zo netjes
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Re: fdsfsd
Nee hoor, dat is zeker geen onzin. Maar al je zelf een beetje durft te vragen kun je ok al wel 20-25% eraf krijgen hoor...Delax80 schreef:groepskorting misschien geeneens zo een slecht idee als je er in 1x stuk of 5 haalt....of is dat onzin bij zulke producten
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hou je een beetje dom, flash je clubpas en vraag of je daarmee korting krijgt, werkt als de brandweer... 30% heb je zó te pakken, zéker als je er vaker komt
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Tuurlijk wel
Ik heb geloof ik nog nooit het volle pond betaald bij de dealer
Ik heb geloof ik nog nooit het volle pond betaald bij de dealer
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™