Net even een 1 armige wisser gemonteerd(maar zoek alleen nog een dikke wisser van een Lancia Ypsilon 1993)Ik heb deze van een gozer gekocht voor 15 euro incl.wisser van Citroen BX.Gemaakt door Modfreak van het Opel Forum dus het is geen knoeiwerk.
Alles eraf gehaald
Effe aan het stellen
En het resultaat(hij staat nu wel recht in het midden)
Nu alleen nog die Lancia Ypsilon 1993 wisser erop en dat zal een stuk beter/mooier staan
Ik ga binnenkort de kroepoek aanpakken als het beter weer is.Wou mijn tankklepje eruit halen en ik drukte erdoorheen,helemaal verrot.DUs weer wat te doen .Kan iemand van het forum goed lassen
Diem schreef:Ik ga binnenkort de kroepoek aanpakken als het beter weer is.Wou mijn tankklepje eruit halen en ik drukte erdoorheen,helemaal verrot.DUs weer wat te doen .Kan iemand van het forum goed lassen
maartje kan goed lassen....sterker nog....proffesioneel lassen
maarzo te zien ook x opzoek naar een net sleepoogkapje?? of zittie helemaal beetje minder in de lak??
en 1 armige ziet er mooi uit ook direct nieuw interieurfilter geplaatst??[/quote]
Diem schreef:Ik ga binnenkort de kroepoek aanpakken als het beter weer is.Wou mijn tankklepje eruit halen en ik drukte erdoorheen,helemaal verrot.DUs weer wat te doen .Kan iemand van het forum goed lassen
maarzo te zien ook x opzoek naar een net sleepoogkapje?? of zittie helemaal beetje minder in de lak??
en 1 armige ziet er mooi uit ook direct nieuw interieurfilter geplaatst??
[/quote]
sleepoogkap is slecht ja ,die spuit ik van de week even.Ik ga ook nog handgrepen monteren van een Vectra B cd uitvoering
en 1 armige ziet er mooi uit ook direct nieuw interieurfilter geplaatst??
Randjes inlassen is ook waardeloos, complete schermen is de goede aanpak daarvoor ben je bij maartje wel aan het goede adres, heb zelf voor vexz ook laatst een rechter achterscherm ingelast inc strakmaken.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
Rallyastra schreef:Randjes inlassen is ook waardeloos, complete schermen is de goede aanpak daarvoor ben je bij maartje wel aan het goede adres, heb zelf voor vexz ook laatst een rechter achterscherm ingelast inc strakmaken.
even nieuwsgierig hoeveel vraag je er voor voor beide kanten incl strak maken.
@Maartje zelfde vraag als aan rallyastra en dan met spuiten erbij.
Ik vraag hetzelfde als maartje, alleen ben op moment erg druk dus je kunt bij maartje terecht. Mocht ze niet kunnen kan ik altijd een gaatje vrij maken
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !