Acculampje, geen meters meer!
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Acculampje, geen meters meer!
Ik was vanmiddag effe naar Rotterdam geweest en op de terugweg ging mijn acculampje ineens branden.
Seconde later vielen al mijn meters naar beneden.
Check doet ie ook niet meer. Dus als je em op contact zet gaat er geen enkel lampje meer branden.
De zekering van het contact is nog goed, als ik die terugprik zie ik wel kleine vonkjes.
Iemand enig idee wat dit is??????
Seconde later vielen al mijn meters naar beneden.
Check doet ie ook niet meer. Dus als je em op contact zet gaat er geen enkel lampje meer branden.
De zekering van het contact is nog goed, als ik die terugprik zie ik wel kleine vonkjes.
Iemand enig idee wat dit is??????
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- Oud-Clublid
Gevonden! Het was inderdaad de bovenste KL15. Had de andere KL15 en KL30 gecontroleerd maar zag die ene over het hoofd!
Het probleem is inmiddels ook al gevonden. Het zit ergens in m'n passagiers raam. Zodra het knopje word ingedrukt klapt de zekering eruit. Zat dit gewoon een draad zijn die contact maakt? Raampje werkt dan wel gewoon
Het probleem is inmiddels ook al gevonden. Het zit ergens in m'n passagiers raam. Zodra het knopje word ingedrukt klapt de zekering eruit. Zat dit gewoon een draad zijn die contact maakt? Raampje werkt dan wel gewoon
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Dat is het enige wat nog werkte,snelheidsmeter en de rest was uitgevallenMatt schreef:Morgenavond ga ik opzoek naar de sluiting. Effe een zooi zekeringen meenemen van m'n werk aangezien ik de goeie niet meer heb.
Heb er voorlopig maar effe een zwaardere ingepropt want dan zie ik tenminste hoe hard ik rij
Astra Station GSi 16v
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- Oud-Clublid
De schroef die je deurpaneel vasthoudt achter de bediening van de elec ramen was losgekomen en deze zat tegen enkele contacten aan.
Heb er inderdaad een aantal zekeringen doorheen geknalt.
Beter zekeringen eruit knallen dan je raam niet open kunnen doen!
Heb er inderdaad een aantal zekeringen doorheen geknalt.
Beter zekeringen eruit knallen dan je raam niet open kunnen doen!
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam