Schade Gsi's
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Das géén station of 'combi' maar een Astra Van... heb ik voor deze gehad, was een kots lelijke blauwe 1.6 op benzine, ook zonder verhoogd dak en, die zou overgeblazen worden in T5R geel, en compleet volgestouwd met audio achterin Ik had alles al liggen on hem te isoleren en betimmeren toen een blinde mongool hem met 70 achterin frommelde, knik in de vloer.. doehooeeii... was loss en kreeg er een drol voor, omdat het een niet verhoogde benzine was, en dus geel kenteken betalen voor een 2 zitter..
Heb me later nog maanden lang de pokke gezocht naar een andere... echt niet dus he... allemaal diesels en verhoogd..
Magoed.. nette bak wel, alleen vinnik die two tone combi niks en de uitlaat moet even geamputeerd... we gaan hem nu weer even strak maken zoals ie moet en wás, met een kleine verandering.. vorig jaar issie compleet overgeblazen, dus gaan we nu niet nóg een keertje doen... ben geen miljonair
Heb me later nog maanden lang de pokke gezocht naar een andere... echt niet dus he... allemaal diesels en verhoogd..
Magoed.. nette bak wel, alleen vinnik die two tone combi niks en de uitlaat moet even geamputeerd... we gaan hem nu weer even strak maken zoals ie moet en wás, met een kleine verandering.. vorig jaar issie compleet overgeblazen, dus gaan we nu niet nóg een keertje doen... ben geen miljonair
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
De rest was afgeschreven neem ik aan ??? of ga je een aanhanger maken ??
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Airbag stuur. C18XE of late C20XE.
Oh wacht, kenteken, wacht, geen zin om op te zoeken.
kHeb er veel niet meer, maar voordat meeste van jullie hierop zaten.
Kleine bloemlezing van wat hier voorbij al is gekomen:
- Eric omhoog met zijn rode.
- Die knutselgast uit land van Maas en Waal aan zijkant aangereden erna over de kop met een paarse, dak achter de B stijl geknakt, goed dus.
- Die mooie witte met stickers, heel verhaal over iemand op andere weghelft, bleek ketsbezopen zelf middenin de nacht weiland in te zijn gevlogen en half of helemaal over de kop gevlogen, dak achter de B stijl geknakt, goed dus.
- blue die met nat weer met zijn voorkant onder een vrachtwagen was geklapt
Ik zelf kan natuurlijk niet ontbreken na een inkopper met een Belg.
Ik stond stil overigens.
Oh wacht, kenteken, wacht, geen zin om op te zoeken.
kHeb er veel niet meer, maar voordat meeste van jullie hierop zaten.
Kleine bloemlezing van wat hier voorbij al is gekomen:
- Eric omhoog met zijn rode.
- Die knutselgast uit land van Maas en Waal aan zijkant aangereden erna over de kop met een paarse, dak achter de B stijl geknakt, goed dus.
- Die mooie witte met stickers, heel verhaal over iemand op andere weghelft, bleek ketsbezopen zelf middenin de nacht weiland in te zijn gevlogen en half of helemaal over de kop gevlogen, dak achter de B stijl geknakt, goed dus.
- blue die met nat weer met zijn voorkant onder een vrachtwagen was geklapt
Ik stond stil overigens.
Laatst gewijzigd door pluggie op 09 jan 2008 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
die komt me idd wel bekend voorpluggie schreef:Airbag stuur. C18XE of late C20XE.
Oh wacht,
Ik stond stil overigens.
div.keren op het politie keetje gezeten voor dit gevalletje
vieze belgiese koeiekut
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- GSi Hilversum
- forum-gebruiker
- Contacteer: