astra GSI Stoelen en Achterbank
astra GSI Stoelen en Achterbank
Wie heeft hier een goede beschrijving om de gehele achterbank en de voorste twee stoelen uit de astra te wippen??
groetjes
groetjes
Quitters never win and Winners never quit!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
en waar zitten ze dan ongeveer? weet ik waar ik ze moet schroeven, voordat ik iets kapotmaak ?Rallyastra schreef:Tis heel erg simpel, gewoo ngoed kijken met welke bouten die vast zit en heel belangrijk het rode veiligheids palletje in de gordel spanner doen voor je je stoel er uit haald.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Voorste 2 stoelen zitten gewoon elk met 4 bouten 13 vast.
Ze zitten FLINK in de loctite dus ze gaan erg zwaar los!
Bouten zitten verstopt onder de plastic kapjes.
achterbank zitting zit gewoon met 3 stiften vast, waar ze ook op scharnieren. Die er gewoon utihalen. Leuningen zitten gewoon gebout ook. Wederom weer met veel Locktite.
Ze zitten FLINK in de loctite dus ze gaan erg zwaar los!
Bouten zitten verstopt onder de plastic kapjes.
achterbank zitting zit gewoon met 3 stiften vast, waar ze ook op scharnieren. Die er gewoon utihalen. Leuningen zitten gewoon gebout ook. Wederom weer met veel Locktite.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Aan de zijkant van je stoelen, aan de portierzijde. Als je de beschermkap verwijderd die om de stoelslede heen zit, kun je dit zien.
Deze beschemkap zit met een schroefje aan de voorkant onder de stoel vast.
Deze beschemkap zit met een schroefje aan de voorkant onder de stoel vast.
Laatst gewijzigd door RedBill op 07 mei 2007 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
nou we het toch over stoelen hebben
mijn voorstoelen, gaan niet vanzelf weer naar achteren, dan moet ik weer de schuifknop aan de zijkant omhoog doen, en dan pas kunnen ze weer naar achteren.
maar zo hoort het toch niet ?
normaal, schuifknop omhoog, stoel naar voeren, passagier stapt in, trekt aan de stoel en deze gaat zonder morren weer terug
hebben meerdere dat, of is er bij mijn stoelen een veertje ofzo pleite
mijn voorstoelen, gaan niet vanzelf weer naar achteren, dan moet ik weer de schuifknop aan de zijkant omhoog doen, en dan pas kunnen ze weer naar achteren.
normaal, schuifknop omhoog, stoel naar voeren, passagier stapt in, trekt aan de stoel en deze gaat zonder morren weer terug
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
mijne heeft dit ook dat ik het knopje terug omhoog moet schuiven.
ik weet ook niet of dit normaal is.
De voorstoelen en achterbank verwijderen is heel simpel, voorste stoelen met onderstel en alles eruithalen. 4 bouten per stoel.
de gordelspanner mag je echt niet vergeten te vergrendelen voor je aan de stoelen begint te sleutelen.
De voorstoelen en achterbank verwijderen is heel simpel, voorste stoelen met onderstel en alles eruithalen. 4 bouten per stoel.
de gordelspanner mag je echt niet vergeten te vergrendelen voor je aan de stoelen begint te sleutelen.
tuning is not a crime
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Dit komt door uitgerekte staalkabeltjes die van de knop naar de pal lopen. Is heel gemakkelijk en gratis te verhelpen.Roy 2.0 16v schreef:nou we het toch over stoelen hebben
Ik heb dit gedaan door een knoopje in het kabeltje te leggen waardoor deze weer iets korter wordt. Hierdoor glijd de stoel weer perfect in de vergrendeling.
Wel even opletten dat je het bij alle vier de kabeltjes doet (per stoel twee).
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
jongens, ik ben echt helemaal de klus kwijt!!waxweazle schreef:mijne heeft dit ook dat ik het knopje terug omhoog moet schuiven.
Hoe moet ik dat vergendelen? is dat iets roods? wat moet ik precies doen? fotows???
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Re: astra GSI Stoelen en Achterbank
Jij woont toch in Enschede toch? Je mag anders ook wel keer naar Losser komen. Help ik je wel alles eruit te slopen als je dat wilDarkRider schreef:Wie heeft hier een goede beschrijving om de gehele achterbank en de voorste twee stoelen uit de astra te wippen??
groetjes
aartje
Re: astra GSI Stoelen en Achterbank
keeping in mindMaartje schreef:Jij woont toch in Enschede toch? Je mag anders ook wel keer naar Losser komen. Help ik je wel alles eruit te slopen als je dat wilDarkRider schreef:Wie heeft hier een goede beschrijving om de gehele achterbank en de voorste twee stoelen uit de astra te wippen??
groetjes