.heyy riders,
ben bezig met het demonteren van de GSI interieur, maar krijg problemen bij de waaiers aan de rechter en linkerkant! als ik deze probeer uit te halen, komt de hele systeem mee ...
hoe kan ik dit het beste oplossen? hieronder het foto waar het om gaat:
alvast bedankt
opel astra GSI interieur
opel astra GSI interieur
Quitters never win and Winners never quit!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
volgens mij kan je die er met een schroevendraaiertje en wat pielen zó uitwippen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
die hoort vastgeschoeft te zitten (behuizing) de roostertjes zitten zeg maar links en rechts met een pennetje in de behuizing geklikt.. dus met een platbektangetje voorzichtig een roosterblad beetpakken en naar je toe trekken, terwijl je de behuizing vast houdt.
normaliter zit die behuizing met schroeven bovenaan in het dashboard vast.
normaliter zit die behuizing met schroeven bovenaan in het dashboard vast.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!