Flitserdetector mag???
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Flitserdetector mag???
ken een jonge die heeft een flitser detector gekocht voor 30 euro van Heuts.
Hij zegt dat het legaal is.
Hij zegt dat die dingen express legaal zijn zodat de rijder op tijd weet waar een flitser staat en zijn snelheid erop kan aanpassen.
anders zouden mensen flitser te laat zien en dus hard remmen wat tot gevaarlijke situaties kan leiden.
iemand die me zeker kan zeggen dat die dingen legaal zijn?
ik zou er wel eentje handig vinde eig.
Hij zegt dat het legaal is.
Hij zegt dat die dingen express legaal zijn zodat de rijder op tijd weet waar een flitser staat en zijn snelheid erop kan aanpassen.
anders zouden mensen flitser te laat zien en dus hard remmen wat tot gevaarlijke situaties kan leiden.
iemand die me zeker kan zeggen dat die dingen legaal zijn?
ik zou er wel eentje handig vinde eig.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Als het ding gewoon op GPS werkt is het geen probleem, als hij de radarsignalen ontvangt mag het NIET....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Mad Driver
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
beste is toch de DSI van stinger. (alleen het prijskaartje is minder leuk)pluggie schreef:Je wordt alleen 9 v/d 10 keer gepakt door de mobilio's. De oude 34 Ghz jongens.
Beste is even flitsservice.nl, voor je de snelweg opgaat, BNR radio, 538 pakt ook de N wegen mee.
www.stinger.com
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
komop de meeste standaard palen zie je zo of weet je van te voren
het gaat om de kneuzen die in de berm staan te laseren en autos die flitsen op kloteplaatsen, en de undercoverdienders
daar doe je toch niks tegen behalve aan de snelheid houden... ik vertrouw geen enkele auto meer die op een mooie Bweg op een parkeerhaventje staat.
het gaat om de kneuzen die in de berm staan te laseren en autos die flitsen op kloteplaatsen, en de undercoverdienders
daar doe je toch niks tegen behalve aan de snelheid houden... ik vertrouw geen enkele auto meer die op een mooie Bweg op een parkeerhaventje staat.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker