de GSi van Army GSi ( update 08-06-07 )
de GSi van Army GSi ( update 08-06-07 )
hey peepz...
hier alvast van mijn topic.
net zoals J.W is het bij mij ook op een langdurige tijd
zo stond mijn gsi op marktplaats te koop:
ook nog met:
standaard uitlaat...
die werd al snel vervangen...was helemaal doorgerot....zat een gat in de onderkant .
dus na 2 a 3 weken was het andere uitlaat
auto ging omhoog en toen zag ik dat de tussenpijp en middendemper ook aan vervanging toe waren.
dus auto weer omloog, middendemper vervanger besteld, grotere tussenpijp.
volgende dag was het er al ( DHL! snel he )
dus auto weer omhoog en dit was het resultaat:
vandaag wordt me auto gemaakt en apk gekeurd.
en dan volgende week ook maar de Kat vervanger ertussen proppen bij Matt op ze werk .
hier nog wat andere foto's van me astra met de oude ICE erin...
binnenkort komen er nieuwe foto's van me ICE
wat er nog gaat gebeuren aan mijn Astra:
Ramen blinderen.
andere Rims
leer interieur
zit sterk te denken om motorische veel te doen, geen turbo ofzo, meer in de richting van Trottle Bodies, andere Nok, Chippie
en heel misschien een Rieger kit...maar dat is nog niet cker.
opverzoek van matt:
AGC stickers en nummerplaathouders
voor zover even mijn topic...
ik houd jullie op de hoogte als er iets veranderd en ik zal snel nieuwe foto's
hier alvast van mijn topic.
net zoals J.W is het bij mij ook op een langdurige tijd
zo stond mijn gsi op marktplaats te koop:
ook nog met:
standaard uitlaat...
die werd al snel vervangen...was helemaal doorgerot....zat een gat in de onderkant .
dus na 2 a 3 weken was het andere uitlaat
auto ging omhoog en toen zag ik dat de tussenpijp en middendemper ook aan vervanging toe waren.
dus auto weer omloog, middendemper vervanger besteld, grotere tussenpijp.
volgende dag was het er al ( DHL! snel he )
dus auto weer omhoog en dit was het resultaat:
vandaag wordt me auto gemaakt en apk gekeurd.
en dan volgende week ook maar de Kat vervanger ertussen proppen bij Matt op ze werk .
hier nog wat andere foto's van me astra met de oude ICE erin...
binnenkort komen er nieuwe foto's van me ICE
wat er nog gaat gebeuren aan mijn Astra:
Ramen blinderen.
andere Rims
leer interieur
zit sterk te denken om motorische veel te doen, geen turbo ofzo, meer in de richting van Trottle Bodies, andere Nok, Chippie
en heel misschien een Rieger kit...maar dat is nog niet cker.
opverzoek van matt:
AGC stickers en nummerplaathouders
voor zover even mijn topic...
ik houd jullie op de hoogte als er iets veranderd en ik zal snel nieuwe foto's
Laatst gewijzigd door Army Gsi op 08 jun 2007 16:27, 2 keer totaal gewijzigd.
BOHICA!!!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Roy 2.0 16v schreef:dus jij had binnen een maand ook alweer extra geld moeten smijten voor achterstallig onderhoud.. of wist je al dat sommige onderdelen verrot waren ?
jah, hij had verteld dat de orginele uitlaat er nog onder zat enzo.
heb hem 17/07/2006 gekocht. en nog nooit problemen mee gehad.
alleen de noodzakelijke dingen vervangen, zoals Riem vervangen+spanrollen en al die zooi, olie filter, benzinefilter, accu.
hij heeft me nog nooit in de steek gelaten.
BOHICA!!!
beloofde pics!!!
dit is me ICE wat er nu in me achterbak hangt,
Pioneer 500 watt woofer
Climax 2000 watt woofer
Climax 5.0 Condensator
Climax 1600 watt Bullit Versterker
Jbl Gto speakers in hoedeplank.
*binnen kort gaat de Zilvere Pioneer weg en komt er nog een Climax.
me motor met standaard luchtfilter gemonteerd ( thnx to marty )
nieuwe MotorkapLifts.
en heb de stickers!
binnenkort weer een update:
met o.a:
velgen waarschijnlijk.
ramen geblindeert.
dit is me ICE wat er nu in me achterbak hangt,
Pioneer 500 watt woofer
Climax 2000 watt woofer
Climax 5.0 Condensator
Climax 1600 watt Bullit Versterker
Jbl Gto speakers in hoedeplank.
*binnen kort gaat de Zilvere Pioneer weg en komt er nog een Climax.
me motor met standaard luchtfilter gemonteerd ( thnx to marty )
nieuwe MotorkapLifts.
en heb de stickers!
binnenkort weer een update:
met o.a:
velgen waarschijnlijk.
ramen geblindeert.
BOHICA!!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Nieuwe klus, met spoed : bovenste veerpootrubbers ! ! ! ! Oh wat zal ie ongelofelijk veel strakker sturen
Zijn beide kanten compleet uitgescheurd zo te zien... echt even doen op korte termijn
Ziet er prima uit voor de rest... ICE kan wel een mooi jasje gebruiken
Zijn beide kanten compleet uitgescheurd zo te zien... echt even doen op korte termijn
Ziet er prima uit voor de rest... ICE kan wel een mooi jasje gebruiken
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
dsa
bij mij zijn die rubbers +-'s hetzelfde.....maar ze zitten nog wel vast als ware. is dit makkelijk te vervangen????? wat moet er dan gebeuren??
als het goed tedoen is wil ik ook wel 2 stuks Niels!
als het goed tedoen is wil ik ook wel 2 stuks Niels!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Is NIET zelf te doen zonder speciaal gereedschap, en daarna MOET je uitlijnen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Nou.. ik weet niet hoe jij het doet, maar ik haal meestal de veerpoot er compleet onderuit, en dan moet toch écht je stuurkogel los...
En veerspanners heeft ook niet iedereen in de schuur liggen he... ik ook niet trouwens..
Daarbij is een slagmoertol op lucht wel erg prettig om die borgmoer op- en van de veerpoot te draaien
De mijne vreet die dingen als koekies op de een of andere manier, dus ik heb het al een paar keer gedaan helaas, en bijna altijd als ik ze eronderuit heb gehad, trekt ie of staat mijn stuur scheef... en gaan we dus weer even langs de Profile om uit te lijnen
En veerspanners heeft ook niet iedereen in de schuur liggen he... ik ook niet trouwens..
Daarbij is een slagmoertol op lucht wel erg prettig om die borgmoer op- en van de veerpoot te draaien
De mijne vreet die dingen als koekies op de een of andere manier, dus ik heb het al een paar keer gedaan helaas, en bijna altijd als ik ze eronderuit heb gehad, trekt ie of staat mijn stuur scheef... en gaan we dus weer even langs de Profile om uit te lijnen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Moeren losdraaien als de auto nog op de grond staat, daarna de moeren er weer een klein stukje op zodat je veren niet uitelkaar schieten als je je auto omhoog krikt.
- Stuurstangen bij je stuurhuis losdraaien
- Fuseekogel losdraaien
Als je het zonder veerspanners doet je auto op bokjes zetten, wiel er af en de kruk onder je draagarm zodat je je veren op spanning brengt. Dan moet je dik staaldraad pakken en je veren vast binden. Als je de draagarm weer laat zakken ligt je veer er los tussen
- Stuurstangen bij je stuurhuis losdraaien
- Fuseekogel losdraaien
Als je het zonder veerspanners doet je auto op bokjes zetten, wiel er af en de kruk onder je draagarm zodat je je veren op spanning brengt. Dan moet je dik staaldraad pakken en je veren vast binden. Als je de draagarm weer laat zakken ligt je veer er los tussen
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hmm. op de een of andere manier klinkt de eerste manier slimmer als de 2e, alleen hoe krijg je bij manier 1 de veer weer opgespannen ?? met behulp van het gewicht van de auto ????
Ik heb een keertje zo'n veer uit de spanner zien klappen, je kan in dat bedrijf nog steeds zien waar de muur opnieuw is opgemetseld... dus laat dat 'ijzerdraadje' verhaal maar zitten
Ik heb een keertje zo'n veer uit de spanner zien klappen, je kan in dat bedrijf nog steeds zien waar de muur opnieuw is opgemetseld... dus laat dat 'ijzerdraadje' verhaal maar zitten
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid