spaghetti?
- Rallyastra
- Oud-Clublid
zonder sause
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
dit is een STANDAARD C20XE spruitstuk. C20XE heeft dus std. een spaghetti!
Moet erop.. zonder spruitstuk loopt hij zo belabberd!
Over voordeel valt dus niet te spreken, de 150Pk van de C20XE zijn met dit spruitstuk. Met bijv een Lexmaul Spaghetti valt extra PK winst te behalen wanneer deze een grotere diameter heeft.
Moet erop.. zonder spruitstuk loopt hij zo belabberd!
Over voordeel valt dus niet te spreken, de 150Pk van de C20XE zijn met dit spruitstuk. Met bijv een Lexmaul Spaghetti valt extra PK winst te behalen wanneer deze een grotere diameter heeft.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hou die Lambda sonde die erin zit meteen even apart, dat kan je nog een keertje geld schelen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Volgens mij gaat ie hem in onderdelen bij elkaar kopen en met behulp van het forum zelf bouwen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid
hahaha nej dat issut niet.
spruitstuk zat op calibra op de sloop hier, kostte me 25 euro. zag hem liggen en vond hem wel mooi. dus d8: wrom ook niet en anders gewoon voor de handel..
ik ben van plan me swift weg te gaan doen en astra GSi te halen.
we hadden hete r zo over op het werk auto`s int algemeen dus, en iemand zei wat over motor ombouw, dus ik vertelde over marcel.
toen vroegen ze aan iedereen: wat is je droom auto?
stefan: gallardo
patrick: veyron (sukkol )
michel: astra VXR ofzoiets wassut, kweetut, de snelste maar was afkorting vergeten..
frank: astra gsi
stefan, patrick en michel:
dus toen begon ik weer na te denken over hoe mooi ik de astra vind.
de swift toen gekocht vanwege me ouders, maar nu word swifje te klein en zelfs beetje saai.. heb wel 2 swifjes nu allebei GTi. maar kwou kop gaan uitveilen e.d. had zelfs al kop thuis liggen, totdat ik dat betreffende gesprek had
naja roer om, weg met swifje
dus ik spaar door deze zomer, maak swift klaar en verkoop ut ding dan. opflikkeren met die koektrommel. wordt tijd voor astra..
twijfel alleen nog tussen c20xe en c20ne.. vanwege onderhoud raadde marcel me de NE aan, maar c20xe hmzz naja uber
spruitstuk zat op calibra op de sloop hier, kostte me 25 euro. zag hem liggen en vond hem wel mooi. dus d8: wrom ook niet en anders gewoon voor de handel..
ik ben van plan me swift weg te gaan doen en astra GSi te halen.
we hadden hete r zo over op het werk auto`s int algemeen dus, en iemand zei wat over motor ombouw, dus ik vertelde over marcel.
toen vroegen ze aan iedereen: wat is je droom auto?
stefan: gallardo
patrick: veyron (sukkol )
michel: astra VXR ofzoiets wassut, kweetut, de snelste maar was afkorting vergeten..
frank: astra gsi
stefan, patrick en michel:
dus toen begon ik weer na te denken over hoe mooi ik de astra vind.
de swift toen gekocht vanwege me ouders, maar nu word swifje te klein en zelfs beetje saai.. heb wel 2 swifjes nu allebei GTi. maar kwou kop gaan uitveilen e.d. had zelfs al kop thuis liggen, totdat ik dat betreffende gesprek had
naja roer om, weg met swifje
dus ik spaar door deze zomer, maak swift klaar en verkoop ut ding dan. opflikkeren met die koektrommel. wordt tijd voor astra..
twijfel alleen nog tussen c20xe en c20ne.. vanwege onderhoud raadde marcel me de NE aan, maar c20xe hmzz naja uber
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Neem jij nou maar C20XE, jij zit die swiftjes ook al van alles aan te verprutsen in je zoektocht naar peekaa's.
astra VXR is gewoon een Astra OPC.
VXR is de Vauxhall versie, zijn droomauto is dus een Astra OPC met stuur rechts.
astra VXR is gewoon een Astra OPC.
VXR is de Vauxhall versie, zijn droomauto is dus een Astra OPC met stuur rechts.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Vraag 1: wat denk je nou zelf.verliefdopGSI schreef: ben 2e monteur dus dat lukt wel..
maar wat zijn de voordelen van c20xe tegenover de ne dan?
en niet te vergeten de c18 xe en ne? of is dat nix..?
Vraag 2: C18NE bestaat niet eens.
Kleautvieaullll !
http://youtube.com/watch?v=9dmFLl7cMHc
En kbedoel het lieV. Als je nu eerst eens je eigen huiswerk doet.
Het allemaal eens naleest, bv op internet, op dit forum de sterke en zwakke punten bekijkt. Etc.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
C18NE bestaat wel volgens mij, maar niet geleverd in de Astra GSi, wel in de Kadett dacht ik
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- GSi Twente
- forum-gebruiker