heb nu een groot probleem
alle 4 bougiegaten zitten vol met olie en heb ik gelijk andre botter gebeld en die zei dat de kleppendekselpakkingkapot is. Maar aangezien er vorig jaar al een nieuwe op zat heb ik alle olie in de 4 bougiesgaten weggehaald en de bougies en bougieskabels schoongemaakt om te kijken of het daadwerkelijk zo is.
Maar nu start mn auto niet meer hoe kan dat nu.
hoop dat jullie me kunnen helpen
Klepdeksel
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Altijd spannend; misschien ga je meteen in een deuk, maarrehhh. alle kabels op de goede volgorde teruggezet ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
probleem is verholpen
Heb eerst alle olie uit de bougiegaten gehaald en daarna zonder bougies gestart zodat alles even schoonbrand. Bougies waren zeiknat door de olie deze heb ik schoongemaakt en even gekeke of ze vonken en daarna weer gemonteerd. Dit alles heb ik te danken aan mn vader, mn broertje en andre botter en niet te vergete mn clubbie
btw kwam wel een dikke rookwolk tijdens het starten
Heb eerst alle olie uit de bougiegaten gehaald en daarna zonder bougies gestart zodat alles even schoonbrand. Bougies waren zeiknat door de olie deze heb ik schoongemaakt en even gekeke of ze vonken en daarna weer gemonteerd. Dit alles heb ik te danken aan mn vader, mn broertje en andre botter en niet te vergete mn clubbie
btw kwam wel een dikke rookwolk tijdens het starten
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Da's de olie die via de bougiegaten in je cilinders was gelopen
Mooi dat het opgelost is
Mooi dat het opgelost is
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™