Bandenspanning,waarvan afhankelijk???????
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
Bandenspanning,waarvan afhankelijk???????
Vraagjuhhhhhhh,moet bandjes op druk brengen met de maten:
285/40/15 en 225/40/15
Hoeveel bar moet hier in en zijn hier richtlijnen voor of internersites waar je hier meer over kan vinden?????
285/40/15 en 225/40/15
Hoeveel bar moet hier in en zijn hier richtlijnen voor of internersites waar je hier meer over kan vinden?????
Paintverkoper in een verfzakie!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
Ja ben er ook super wijs mee .Morgen komt de taxateur en dan gauw APK en dan gaat ik weer de weg op!!Als hij eenmaal weer rijd dan nog even de nodige dingetjes eraan doen zoals:achteruitje vervangen(bij degene die er nu in zit doet de verwarming het niet meer),koelvin kopen en monteren(motor krijgt niet genoeg koeling door gewone vin en deze auto heeft geen extra vin die aanslaat als de motor heet wordt,dus das nog even een leuk klusje!!!!!Maar komt allemaal goed!!!Sounddragon schreef:Mooi wit leer erin... cool bakkie hoor
Paintverkoper in een verfzakie!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
gsipiloot schreef:damn das nog eens een vette bak heb je ook fotos van de voorkant....... en de binnenkant... en t blok......
eigenlijk van alles wat we nog nie gezien hebben....
Ga morgen even fotows maken weer als hij dan toch buiten staat voor de taxatie,zal ik morgenavond even erop zetten!!!
Ennuh Marcel bedankt voor de info over de bandenspanning,zal het van het weekend is even uitproberen!!!
Paintverkoper in een verfzakie!!
f
Ik doe altijd achter meer als voor......waarom kan je beter voor harder doen?? hoe zit dat precies met over/onderstuur??pluggie schreef:Supervette bak.
Zorg er iig voor dat je voor harder gooit dan achter, zodat je iets onderstuur behoud.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
op de tankklep staat
dat als je auto volgeladen is + 4 personen inzitten moet de achterkant 2.7 en voorkant is max altijd 2.5
DUs is alleen als je auto echt volgeladen word, dan is de achterkant eig nog zwaarder
ma is dus idd zelfde als wat Rallyastra zegt.
In normale toestand is je voorkant gewoon zwaarder.
dat als je auto volgeladen is + 4 personen inzitten moet de achterkant 2.7 en voorkant is max altijd 2.5
DUs is alleen als je auto echt volgeladen word, dan is de achterkant eig nog zwaarder
ma is dus idd zelfde als wat Rallyastra zegt.
In normale toestand is je voorkant gewoon zwaarder.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Station c20xe
- forum-gebruiker
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 04 mar 2007 22:08
- Locatie: zuid-holland
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Ik rij met die maat op 2.8 rondom, en banden slijten perfekt recht, iieeeetsie aan de binnenkant, maar dat is normaal als hij verlaagd is... binnenkant glad is 1,5 mm aan de buitenkant en midden netjes ertussennin... maar zoals gezegd; je moet zelf uitvinden wat voor jou werkt en lekker rijdt... 2.8 is wel stuiterdestuiter
Binnenkant slijtage kan ook aan de uitlijning liggen trouwens, maar dat is bij mij meestal perfekt in orde, ik heb zelfs een eigen setup in de uitlijncomputer van de Profile, omdat standaard voor een station bij mij niet werkt, dat rijdt helemaal ruk
Binnenkant slijtage kan ook aan de uitlijning liggen trouwens, maar dat is bij mij meestal perfekt in orde, ik heb zelfs een eigen setup in de uitlijncomputer van de Profile, omdat standaard voor een station bij mij niet werkt, dat rijdt helemaal ruk
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Dat weet ik, oorspronkelijk stond er ook wat anders, maar heb ik weggehaald omdat lomp zou kunnen overkomen.
285 achter op een GT (die al niet bekend staat om zijn goede wegligging) is met regen of glad weer niet echt het recept voor een veilige wegligging.
Zie elke keer wel 1 of 2 van die extreem brede wagens in de Eifel op de heuvel op B wegen rond Ramstein aan de zijkant liggen als het onder nul is en sneeuw. Wieldruk per cm wordt te laag. Oppassen dus.
Je wilt zeker met zoiets altijd dat voor eerder wegschiet dan achter. Misschien maak ik wel een denkfout hoor.
285 achter op een GT (die al niet bekend staat om zijn goede wegligging) is met regen of glad weer niet echt het recept voor een veilige wegligging.
Zie elke keer wel 1 of 2 van die extreem brede wagens in de Eifel op de heuvel op B wegen rond Ramstein aan de zijkant liggen als het onder nul is en sneeuw. Wieldruk per cm wordt te laag. Oppassen dus.
Je wilt zeker met zoiets altijd dat voor eerder wegschiet dan achter. Misschien maak ik wel een denkfout hoor.