jullie top snelheid?
jullie top snelheid?
vriendelijke gsi vrienden, ik heb 3 weken geleden andere velgen er op gezet en is mijn km verhouding ongeveer gelijk met gps!
maar als ik tijdje vol gas rijd krijg ik um maximaal 210, wat rijden jullie op gps of teller? dan zit ik nog niet op 6 duizend toeren
het gaat om een 2.0 16v gsi alleen open luchtfilter!!!
mvgr wiebe
maar als ik tijdje vol gas rijd krijg ik um maximaal 210, wat rijden jullie op gps of teller? dan zit ik nog niet op 6 duizend toeren
het gaat om een 2.0 16v gsi alleen open luchtfilter!!!
mvgr wiebe
Astra GSI 2.0 16v
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11174
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Is dat belangrijk dan ?
Ik heb hem ooit op 232 gehad met digitaal dashboard, maar das alweer lang geleden.
Zitten te veel risico's aan naar mijn mening om zo lomp hard te rijden, en zeker als je dat met meerdere personen doet. Je bent zelf dan de verantwoordelijke.
En ik zou het niet willen meemaken, dat ik door zo'n geintje mijn auto en/of rijbewijs zou kwijtraken....
Tuurlijk gaat iedereen het gewoon een keertje proberen om het te weten, maar verder zie ik er geen uitdaging in.
Ik heb hem ooit op 232 gehad met digitaal dashboard, maar das alweer lang geleden.
Zitten te veel risico's aan naar mijn mening om zo lomp hard te rijden, en zeker als je dat met meerdere personen doet. Je bent zelf dan de verantwoordelijke.
En ik zou het niet willen meemaken, dat ik door zo'n geintje mijn auto en/of rijbewijs zou kwijtraken....
Tuurlijk gaat iedereen het gewoon een keertje proberen om het te weten, maar verder zie ik er geen uitdaging in.
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
ja gelijk hebje dan zetje veel op het spel
maar op hoge snelheden rijden is voor mij de grootste kick
khoef geen bochten gewoon rechte stuk en supernsel voluit
maar goed das voor mij een kick
niet dat ik het heel vaak doe hoor, normal tot 170 ofzo even om die kick even te voele
verder gedrag ik me wel
maar op hoge snelheden rijden is voor mij de grootste kick
khoef geen bochten gewoon rechte stuk en supernsel voluit
maar goed das voor mij een kick
niet dat ik het heel vaak doe hoor, normal tot 170 ofzo even om die kick even te voele
verder gedrag ik me wel
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ach ja... als ik het al een keer uit ga proberen is dat in ieder geval niet in Nederland. Die met de 8V heb ik em bergaf in der Heimat een keer op de 215 gehad...
Maar net wat Melbo zegt: ik ben meer van het betere bochtenwerk en vlot weg zijn... Iedereen die zijn voet lang genoeg naar beneden drukt kan hard...
Maar net wat Melbo zegt: ik ben meer van het betere bochtenwerk en vlot weg zijn... Iedereen die zijn voet lang genoeg naar beneden drukt kan hard...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
f
220 met ze 2e erin opweg naar de Nurburgring was wel echt ze top. en rij regelmatig een stukje 190/200. alleen waar het kan natuurlijk.
maar idd vind het ook altijd best link maar wel lekker om af en toe te doen. (c18xe)
maar idd vind het ook altijd best link maar wel lekker om af en toe te doen. (c18xe)
Mag jij in de Suzuki Samurai 1.3 55pk van me pa rijden, ik beloof je: dat ding gaat niet hard! Laats staan bochtje pakken:PRedBill schreef: Maar net wat Melbo zegt: ik ben meer van het betere bochtenwerk en vlot weg zijn... Iedereen die zijn voet lang genoeg naar beneden drukt kan hard...
Ik heb max 210 op teller gereden, was met 2 man en wou niet harder...
In me eentje nog nooit echt behoefte gehad om hard te rijden, veel leuker om de bandjes te laten werken in bochtjes etc idd:)