Uitlaatspruitstuk
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Uitlaatspruitstuk
Wil een C20XE spaghetti op mn C18XE bouwen, maar van welk materiaal kan ik de flens het beste maken ? gewoon staal of RVS ? weet niet wat het beste te lassen is aan de originele buizen ?
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
Ik ben er zelf toevallig ook mee bezig!!
Moet alleen nog een flens laten snijden..
Ik wil het in RVS laten maken, aangezien het spruitstuk zelf ook van een soort RVS is.. welliswaar geen hoogwaardig RVS..
verder kwa afmetingen van het spruitstuk zou het allemaal moeten passen, aangezien het onderblok en de carterpan aan de buitenkant vrijwel het zelfde zijn..
Ik heb zelf al wel een adresje gevonden waar ik de flens kan laten snijden.. maar zou jij er ook een voor mij kunnen maken als je toch bezig bent??
Ik heb evt. nog een goeie pakking liggen, die je dan kan gebruiken om het in de computer te tekenen.. ik heb die pakking al wel een beetje aangepast bij de uitlaatpoorten zodat het beter past op het c20xe spruitstuk..
Gr. Bart
Moet alleen nog een flens laten snijden..
Ik wil het in RVS laten maken, aangezien het spruitstuk zelf ook van een soort RVS is.. welliswaar geen hoogwaardig RVS..
verder kwa afmetingen van het spruitstuk zou het allemaal moeten passen, aangezien het onderblok en de carterpan aan de buitenkant vrijwel het zelfde zijn..
Ik heb zelf al wel een adresje gevonden waar ik de flens kan laten snijden.. maar zou jij er ook een voor mij kunnen maken als je toch bezig bent??
Ik heb evt. nog een goeie pakking liggen, die je dan kan gebruiken om het in de computer te tekenen.. ik heb die pakking al wel een beetje aangepast bij de uitlaatpoorten zodat het beter past op het c20xe spruitstuk..
Gr. Bart
ge
als je die flenzen (ik zeg maar wat) voor +- 100 euro dubbel kan laten maken heb ik ook wel interesse een c20xe uitlaatspruitstuk is wel goed aan te komen.
maar rally je ging je c18xe wegdoen toch??
maar rally je ging je c18xe wegdoen toch??
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Jep maar ik wil gewoon even wat te hobbyen hebben, moet alles keer gedaan hebben Flenzen zal ik volgende week ofzo even laten tekenen, ik laat ze wel snijden uit 321 RVS en dan horen jullie wel wat het kost word zowiezo minder dan 100 euro.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Laat maar weten wat het kostenRallyastra schreef:Flens is klaar, nog meer gegadigden ? heb ze voor C18XE C20XE en V6 motoren Als ik weet wie wat wil hebben kan ik even hele massa laten snijden. De uitsparingen in de flenzen voor de EGR gaat er nog uit
Ik heb dan wel interesse in 2x een c18xe flens!!
Gr. Bart
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
50€ per flens valt wel mee toch ???
Is best een aardige bonk RVS per flens, en dat is schreeuwend duur
Is best een aardige bonk RVS per flens, en dat is schreeuwend duur
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hmmm.. dan is het idd wel een beetje aan de prijs, maar ik geloof niet dat je daar erg ver onder kan.... of je moet een klussert vinden die het wil/kan maken...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
Ik heb evt. nog wel een adresje..
Ik zou die jongen eigenlijk een oude pakking opsturen, en dan zou hij die tekenen in de computer om dan die flens te maken..
Ik wilde daarmee wachten totdat rallyastra de offerte binnen had, om te kijken of het evt nog goedkoper kon..
Hij vroeg 35euro per flens in het RVS 10mm dik..
Ik moest er dan wel min. 2 nemen, aangezien hij die flens dus eerst nog moet tekenen..
Maar misschien is het een idee om die jongen die tekening te sturen zodat hij voor ons die flensen kan maken!!
Gr. Bart
Ik zou die jongen eigenlijk een oude pakking opsturen, en dan zou hij die tekenen in de computer om dan die flens te maken..
Ik wilde daarmee wachten totdat rallyastra de offerte binnen had, om te kijken of het evt nog goedkoper kon..
Hij vroeg 35euro per flens in het RVS 10mm dik..
Ik moest er dan wel min. 2 nemen, aangezien hij die flens dus eerst nog moet tekenen..
Maar misschien is het een idee om die jongen die tekening te sturen zodat hij voor ons die flensen kan maken!!
Gr. Bart
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
g
ik ben nog steeds geinteresseerd hoor wat zou een 2dehands uitlaatspruitstuk +- kosten??
en zal je hier pk's mee winnen?? vast wel...maar moet ik denken aan 2 pk of al snel aan 10 pk??
of wat zijn andere voor/nadelen??
en zal je hier pk's mee winnen?? vast wel...maar moet ik denken aan 2 pk of al snel aan 10 pk??
of wat zijn andere voor/nadelen??