Uitlaat vraag

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Diem
forum-gebruiker

Uitlaat vraag

Bericht door Diem »

Maandagmiddag wou ik mijn katvervanger monteren.Dus bouten los van oude kat.Maar krijg een bout niet los want er is aangelast.Dus bouten weer terug en nu is die zo lek als de &@^@%@.Er zat tussen de middendemper en kat van dat gun gum tussen.Vanavond startte ik en er kwam rook onder mijn auto vandaan vanaf middendemper en kat.

Wat kan ik hier aan doen. :?: :?:
Dat gun gum erop smeren :idea:

Het geluid is volop hard :shutup: maar houd niet in
Laatst gewijzigd door Diem op 14 mei 2007 08:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Astra Station GSi 16v
Diem
forum-gebruiker

Bericht door Diem »

Ik ga zo wel even naar een garage
Astra Station GSi 16v
Delax80
forum-gebruiker

f

Bericht door Delax80 »

alsie echt flink lek is krijg je dat volgens mij nooit meer dicht met gungum....maar ben nie echt expert ofzo:P

denk dat het lassen word.....
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door D_V_R_O_S »

tussen je kat en middendemper hoort zo'n ijzerdraad gevlochten pakking.als die er niet tussen zit zal die ook behoorlijk lek zijn!
2.nullutje
forum-gebruiker
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

als ie nou echt lek is en als het veel teveel werk kost om te lassen, dan kun je net zogoed kijken voor een tweedhands uitlaat... kosten nou ook niet zoveel...
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Diem
forum-gebruiker

Bericht door Diem »

Brug gehuurd en binnen 15 min was het verholpen :D ,zat er niet helemaal goed op :oops: :oops: :oops:
Astra Station GSi 16v
JW
forum-gebruiker

Bericht door JW »

een geval van "oeps!" :lol:
C20XE '94
2.0 freak
forum-gebruiker

Bericht door 2.0 freak »

DaVaRiOuS schreef:tussen je kat en middendemper hoort zo'n ijzerdraad gevlochten pakking.als die er niet tussen zit zal die ook behoorlijk lek zijn!
tussen je kat en spruitstuk zit tog zo'n pakking. en je kat met einddemper van inweze inelkaar met aan de tussendemper een losse flens.

Afbeelding
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam

VENI....VIDI....VICI
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door D_V_R_O_S »

2.0 freak schreef:
DaVaRiOuS schreef:tussen je kat en middendemper hoort zo'n ijzerdraad gevlochten pakking.als die er niet tussen zit zal die ook behoorlijk lek zijn!
tussen je kat en spruitstuk zit tog zo'n pakking. en je kat met einddemper van inweze inelkaar met aan de tussendemper een losse flens.
je heb gelijk..
mijn foutje! :oops: :lol:

zat even niet na te denken :P
Laatst gewijzigd door D_V_R_O_S op 14 mar 2007 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
2.0 freak
forum-gebruiker

Bericht door 2.0 freak »

quote'en gaat ook lekker he...
maak niet uit heb ook wellis van die momenten :wink:
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam

VENI....VIDI....VICI
Diem
forum-gebruiker

Bericht door Diem »

Volgens mij is die weer een beetje lek(hoor een vreemd geluid) en als ik stevig doorrijd dan ruik ik ook een verbrand luchtje(van de uitlaat)
Astra Station GSi 16v
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

even goed kijken wat er mis is... het is een kutsysteem, ik heb een ander systeem met een losse ring ertussen daar kan je wat meer mee rommelen. Anders nog even de brug op, het hele zooitje loshalen en goed schoonmaken met een staalborstel op een slijptol of boormachine, en dan terugmonteren met nieuwe Gungum...

Als je gungum gebruikt, moet je hem even stationair laten lopen als het zit, dan kan het rustig uitharden, anders blaas je het er zo weer tussenuit :wink:

Brandluchtjes krijg je soms als de uitlaatlucht ergens tegen je bodem aanblaast en de tektyl een beetje gaat smelten door de warmte :?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Diem
forum-gebruiker

Bericht door Diem »

Sounddragon schreef:even goed kijken wat er mis is... het is een kutsysteem, ik heb een ander systeem met een losse ring ertussen daar kan je wat meer mee rommelen. Anders nog even de brug op, het hele zooitje loshalen en goed schoonmaken met een staalborstel op een slijptol of boormachine, en dan terugmonteren met nieuwe Gungum...

Als je gungum gebruikt, moet je hem even stationair laten lopen als het zit, dan kan het rustig uitharden, anders blaas je het er zo weer tussenuit :wink:

Brandluchtjes krijg je soms als de uitlaatlucht ergens tegen je bodem aanblaast en de tektyl een beetje gaat smelten door de warmte :?
Dus ik heb weer wat te doen
Astra Station GSi 16v
Diem
forum-gebruiker

Bericht door Diem »

Misschien iemand in de buurt die even kan kijken naar mijn uitlaat :D
Astra Station GSi 16v
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

Moet je op zijn minst een brug hebben.... :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Diem
forum-gebruiker

Bericht door Diem »

Hebben we hier de Botlekbrug en de Spijkenissebrug
Astra Station GSi 16v
2.0 freak
forum-gebruiker

Bericht door 2.0 freak »

hartelbrug :lol:
als je vanaaf kan kunnen we er een knutselavond van maken stefan wou tog ook gelijk zn stappenmotor proberen...
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam

VENI....VIDI....VICI
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Hans »

jah daar istie weer tip van Hans :lol:

let op gum-gum is leuk. maar wel tijdelijk, tenzij de verbinding v/d buizen genoeg over elkaar heen zijn geschoven, maar ja dan heb je ook vaak geen gummie nodig...
LIVE IN THE FAST LANE
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

ranzige plak aan je fikken zooi :?

GunGum is wel relaxed voor nieuwmontage die niet helemaal lekker afsluit idd, maar voor reparatie is het niks... een gat in je uitlaat krijg je er never nooit goed mee dicht... ja.. 100 meter :roll:

Voor gaten en andere ellende hebben ze wel eens soort verbandsetjes, daar kan je weer wél lekker mee knutselen, maar ook dat is alleen voor nood... dat flikkert er op een gegeven moment ook weer vanaf... :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Diem
forum-gebruiker

Bericht door Diem »

Weet iemand nog een goed bedrijf in de buurt van Spijkenisse die niet al te veel vraagt
Astra Station GSi 16v
Theo Gsi
forum-gebruiker
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S

Bericht door Theo Gsi »

diem ik misbruik je topic ook even voor een klein vraagje.

Mijn einddemper is kapot ik mis 1 buisje vd 2
en hij is op de demper zelf afgescheurt dus het stukje buis wat aan de demper zit is kaduuk, wat heeft dit voor betekenis van de prestatie's vd auto
Kijk hij moet tegen druk hebben? maar nu heeft hij dat op de einddemper niet meer omdat hij het eruit blaast voor de demper.
kan dit zo zijn?

oowja dit viste ik uit me demper :shock:
Afbeelding
Die Kraft der Zwei Liter

Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Diem
forum-gebruiker

Bericht door Diem »

Ik heb hem eronder laten zetten.Mijn demper was verrot op meerdere plaatsen(roestvorming).Beter geluid ook zeg :D
Astra Station GSi 16v
Plaats reactie