Tikkend geluid onder de motorkap..
maar als het het spruitstuk is dan zou ie het ook met warme motor moeten doen..? Het is ook niet altijd, vanmiddag wilde ik het laten horen aan een maatje en toen deed ie t gewoon niet. Klonk gewoon goed en zelfs mn stappenmotor(? lees stationair) gedroeg zich. Buitengewoon..
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
dus je heb nog meer buitensporige vage vreemde probleempjes?Baas J. schreef:maar als het het spruitstuk is dan zou ie het ook met warme motor moeten doen..? Het is ook niet altijd, vanmiddag wilde ik het laten horen aan een maatje en toen deed ie t gewoon niet. Klonk gewoon goed en zelfs mn stappenmotor(? lees stationair) gedroeg zich. Buitengewoon..
rij dan even op een vrije zaterdagmorgen langs de dealer (andere dag mag ook maar ga er vanuit dat je dan werkt ) en denk dat hun je wel in een paar tellen antwoord kunnen geven
Een afspraak maken hier komt er op neer dat ze over 1,5 week tijd voor je hebben.. als er iets met mn auto is wil ik gewoon dat t nu of anders morgen gefixt wordt, en niet over 1,5 week. Wat is dat voor belachelijks..
Vroeger kon je gewoon langs een garage rijden en dan keken ze er gewoon naar.
Sowieso hebben de Opel garages hier allemaal wel wat; de een wil alleen maar afspraken maken zonder antwoord te geven op je vragen, super arrogante lui ook nog es, alleen maar geld inhalen; de ander is hartstikke duur maar wel aardige lui, ver van mn huis; de 3de is een soort van "wannabe opel" (volgens mij betalen ze om opel autoteam te mogen dragen) die zomaar een eind proberen. Een vast afgesproken bedrag van 90e wordt al snel 150 euro..
Ik denk dat ik beter mn auto eens bij 1 van jullie kan laten checken ofzo.
En ja idd... een hoop vage problemen waar ik niet goed van wordt.
Zoals dat er nog steeds wat rammelt onder aan mn auto en ik ongeveer elk hitteschild dat er te vinden is al weg heb gehaald.. klinkt ergens aan de passagierskant bij het voorwiel/portier.
Misschien na de zomer of einde dit jaar een Astra G kopen. Misschien dat die wat minder last heeft van die kloterige "probleempjes". Het blijft toch een auto van 1994.
Vroeger kon je gewoon langs een garage rijden en dan keken ze er gewoon naar.
Sowieso hebben de Opel garages hier allemaal wel wat; de een wil alleen maar afspraken maken zonder antwoord te geven op je vragen, super arrogante lui ook nog es, alleen maar geld inhalen; de ander is hartstikke duur maar wel aardige lui, ver van mn huis; de 3de is een soort van "wannabe opel" (volgens mij betalen ze om opel autoteam te mogen dragen) die zomaar een eind proberen. Een vast afgesproken bedrag van 90e wordt al snel 150 euro..
Ik denk dat ik beter mn auto eens bij 1 van jullie kan laten checken ofzo.
En ja idd... een hoop vage problemen waar ik niet goed van wordt.
Zoals dat er nog steeds wat rammelt onder aan mn auto en ik ongeveer elk hitteschild dat er te vinden is al weg heb gehaald.. klinkt ergens aan de passagierskant bij het voorwiel/portier.
Misschien na de zomer of einde dit jaar een Astra G kopen. Misschien dat die wat minder last heeft van die kloterige "probleempjes". Het blijft toch een auto van 1994.
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Uitlaatspruitstuk hoor je alleen bij koude motor.
Wat gebeurd er met metaal dat warm wordt? -> Zet uit. Dicht het gat dus.
Op zaterdag langs een dealer gaan -> slecht idee, zaterdag is daar geen geschikte dag voor.
Astra G, lost de problemen niet op. Astra G is ondertussen ook al een oude auto, eerste gaan ook al richting de 10 jaar.
problemen moet je fixen. Andere auto kopen helpt niet. ELKE auto heeft zijn problemen, en Astra-F is een BEHOORLIJK probleemloze auto!!!
problemen fixen!
Wat gebeurd er met metaal dat warm wordt? -> Zet uit. Dicht het gat dus.
Op zaterdag langs een dealer gaan -> slecht idee, zaterdag is daar geen geschikte dag voor.
Astra G, lost de problemen niet op. Astra G is ondertussen ook al een oude auto, eerste gaan ook al richting de 10 jaar.
problemen moet je fixen. Andere auto kopen helpt niet. ELKE auto heeft zijn problemen, en Astra-F is een BEHOORLIJK probleemloze auto!!!
problemen fixen!
Laatst gewijzigd door Laagvlieger op 04 mar 2007 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Om te beginnen morgen nieuwe stappenmotor halen.... nu ben ik t beu.. dan gaat t maar geld kosten.. t weegt niet op tegen de frustratie van elke dag.
En tja problemen fixen.. dat is ook wel zo... ik ben hartstikke gek op die auto en wil m eigenlijk ook helemaal niet kwijt. Maar sommige dingen kunnen je zo tot waanzin drijven. T' kost allemaal klauwen vol met geld...ik werk om te leven... niet om GSi te rijden. als je dan weer zoveel hebt uitgegeven en het is nog niet goed is dat niet echt tof.
En tja problemen fixen.. dat is ook wel zo... ik ben hartstikke gek op die auto en wil m eigenlijk ook helemaal niet kwijt. Maar sommige dingen kunnen je zo tot waanzin drijven. T' kost allemaal klauwen vol met geld...ik werk om te leven... niet om GSi te rijden. als je dan weer zoveel hebt uitgegeven en het is nog niet goed is dat niet echt tof.
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
GLOEIENDE GO$%DV!!ERDO*&^90MME!
150 euro armer en t eerste wat dat pokkeding weer doet is direct zagen...
t liefst ga ik m nu totalloss rijden... iemand die dit herkent?!
150 euro armer en t eerste wat dat pokkeding weer doet is direct zagen...
t liefst ga ik m nu totalloss rijden... iemand die dit herkent?!
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
naja, ik heb t er wel een keer voor over... lukraak nieuwe spullen kopen heb ik nu wel even gehad...
Had ik trouwens de BC moeten resetten voor de stappenmotor? Waarschijnlijk niet he..?
Had ik trouwens de BC moeten resetten voor de stappenmotor? Waarschijnlijk niet he..?
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
ALTIJD bij veranderingen van gecalibreerde onderdelen.
Laatst gewijzigd door Laagvlieger op 06 mar 2007 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn