Matt zijn GSi (17-10, kleine update)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
-
- forum-gebruiker
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Thanks!orang-pinda schreef:Ziet er goed uit joh...
Weet nog wel dat ik achter deze had aangebeld, maar mijn bod vond ie aan een te lage kant
Dat had je toen ook vertelt. Wel heel grappig! Het is een prima auto zonder problemen. Heb er 1 ding mee gehad en dat was het. Verder wat kleine dingetjes en roestplekken op de bestuurdersdeur maar er gaat toch een nieuwe deur in als ie overgespoten word.
Als het goed is het je em ook gezien in Zwolle. Was 1 van de baggervieze GSi's die er stonden. Stond in het rijtje bij Marcel, stuk of 4 auto's verder dacht ik
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
-
- Oud-Clublid
Nou, weer een kleine update.
Ben vorige week lekker wezen shoppen en heb al me spullen voor me distributie gehaald en die word donderdag vervangen.
Vandaag van een klant 17 inch velgen gehad!
Zijn Jamex velgen (als iemand wat meer info erover heeft graag want ik kan niks vinden) en hebben stoeprandschade maar ja, ze waren ook gratis.
7,5J breed en ET40. Dopjes in het midden krijg ik nog
Ben vorige week lekker wezen shoppen en heb al me spullen voor me distributie gehaald en die word donderdag vervangen.
Zijn Jamex velgen (als iemand wat meer info erover heeft graag want ik kan niks vinden) en hebben stoeprandschade maar ja, ze waren ook gratis.
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
- GSi Twente
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Matt schreef:Nou, weer een kleine update.
sow matt zwart!!! die lijken wel veel op de mijne! vet man
-
- Oud-Clublid
Ik ben ook weer aan het werk geslagen! Zou eerst niks meer aan m'n Astra doen maar Martin heeft me weer aan het werk gezet!
Bonrath diffusor overgenomen, sparco veerpootbrug (ook gelijk gemonteerd!) en een JMS onderlip met een heeeel klein beetje werk
Ook heb ik een SFI vervanger gescoord. Helemaal gratis! Heb em geruilt met mijn SFI bak.
Foto's volgen nog
Bonrath diffusor overgenomen, sparco veerpootbrug (ook gelijk gemonteerd!) en een JMS onderlip met een heeeel klein beetje werk
Ook heb ik een SFI vervanger gescoord. Helemaal gratis! Heb em geruilt met mijn SFI bak.
Foto's volgen nog
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
-
- Oud-Clublid
Lezen 360! Foto's volgen nog. Kwam met het donker weer thuis.
Veerpootbrug nog niet veel van gemerkt. Moest rustig naar huis rijden aangezien er een diffusor achterin lag Die JMS maakt niet veel uit, daar kan niet veel meer aan kapot gaan
Hier alvast een pic van de SFI vervanger
Veerpootbrug nog niet veel van gemerkt. Moest rustig naar huis rijden aangezien er een diffusor achterin lag Die JMS maakt niet veel uit, daar kan niet veel meer aan kapot gaan
Hier alvast een pic van de SFI vervanger
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003