Delax80 zijn GSi (update 19-02-2007)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Mag je komende zomer die van mij wel overnemen. DIe is namelijk op zich gewoon helemaal heel, en dus nog maar anderhalf jaar oud, alleen zijn de "ogen" een beetje uitgezakt... (zoals bij bijna alle astra's)
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
een paar x spuiten met grondlak(of speciale filler ken je halen bij de spuiter) om de ruwe structuur weg te krijgen en dan waterproof schuren,heb ik ook gedaan met een astra 1.6 achterbumper ziet der nu gewoon superstrak uit.
en die plaat vindt ik wel dik, ik ga het ook gewoon doen.
en die plaat vindt ik wel dik, ik ga het ook gewoon doen.
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
Re: d
Delax80 schreef:...en de onderlip die niet helemaal 100% recht zit. sinds het zien van Melvin zijn onderlip weet ik dattie toch echt helemaal strak tege de bumper aan kan....misschien Melvin hier een tip voor??
Rode bips heeft helemaal gelijk...alleen zakt hij bij mij niet uit in die ogen. Maar ik rijd er dan ook niet zoveel mee als hij de laatste tijd...RedBill schreef:Nieuwe kopen... Was bij mij ook toen ik de lip na het spuiten net nieuw had... Aantal drempels later was het helaas al aanzienlijk minder... Haal van de zomer weer nieuwe rubber delen denk ik...