zal ook in dit topic verdere veranderingen zetten die ik aan de astra heb gedaan.

split em in delen van max. 10 min. en max. 100 mb. en zet ze op youtubeDelax80 schreef:jammer.....is mooi stukje dvd!! alleen 1 beetje minder stukje (dat ik de baan uitvlieg
)
Dat klopt, dan zit er een kiertje in (tussen de grill en de lamp). Maar als je een Rieger grilletje, een Astra 95+, of zo'n ding zoals ik erop hebt, is het voor een ouder type geen probleem!Delax80 schreef:ik dacht dat de angels niet goed paste met de orginele grill van voor 94. gsi grill dus. maa kan het fout hebben:)
Mooie lampies Marnix!Delax80 schreef:jammer.....is mooi stukje dvd!! alleen 1 beetje minder stukje (dat ik de baan uitvlieg
)
Ik ken iemand die heeft ze in zijn gsi van 92 zitten met originele grille dus ze moeten ook in de andere astra's passendaafje schreef:ik heb die van fk (daar zit de knipperlicht los bij), zijn alleen te verkrijgen voor astra's na 94. passen dus niet op een astra onder de 94, maar als je een rieger grill hebt passen alle angel eyes's van de astra's.
Past wel, oogt alleen niet mooi ivm de schuine rand in de gril welke niet netjes aansluit.daafje schreef:ik heb die van fk (daar zit de knipperlicht los bij), zijn alleen te verkrijgen voor astra's na 94. passen dus niet op een astra onder de 94, maar als je een rieger grill hebt passen alle angel eyes's van de astra's.
Dus met alle angel eye's is het hetzelfde verhaal. Allemaal model na 94GrinX schreef:Past wel, oogt alleen niet mooi ivm de schuine rand in de gril welke niet netjes aansluit.daafje schreef:ik heb die van fk (daar zit de knipperlicht los bij), zijn alleen te verkrijgen voor astra's na 94. passen dus niet op een astra onder de 94, maar als je een rieger grill hebt passen alle angel eyes's van de astra's.
als jij hem in het licht gaat zien zeg je het tegenovergesteldeDaVaRiOuS schreef:ennuh hoe heb jij die achterplaat zo netjes strak gespoten?