Mooi geluid uit de uitlaat
-
- forum-gebruiker
Mooi geluid uit de uitlaat
Ik wil een wat zwaarder geluid uit mijn uitlaat, ik heb reeds een sportdemper van sebering, Mijn idee is om de tussendempers te laten vervallen en daar dus een buis voor in de plaats te zetten. Zodat de einddemper de enige demper is. dus Spruitstuk - kat - einddemper.
Hebben jullie tips / opmerkingen over dit idee ?
Hebben jullie tips / opmerkingen over dit idee ?
geluid
het geluid word van een tussendemper zeker mooi wat zwaarder.
ik heb een c18xe met sebring einddemper en een rechte buis bij middendemper. kat heb ik gewoon nog. ik vind het enige jammere aan de tussendemper vervanger dat als je hem echt volgas tot de 6000 toure laat gaan hij zo een soort "knetter" geluid krijgt..tis geen japanner
ik heb een c18xe met sebring einddemper en een rechte buis bij middendemper. kat heb ik gewoon nog. ik vind het enige jammere aan de tussendemper vervanger dat als je hem echt volgas tot de 6000 toure laat gaan hij zo een soort "knetter" geluid krijgt..tis geen japanner
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Dat rallygeluid ligt aan je einddemper, had ik ook met de Sebring, maar met mijn Irmscher demper heb ik daar totaal geen last van, die blijft gewoon lekker grommen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
licht eraan of je co² uitstoot goed is dacht ik,
ik heb der ook een kat vervanger opzitten en die kwam moeiteloos door de keuring van mijn(2.0 16v)
nu heb ik een kat vervanger en een middendemper vervanger, en een DTM einddemper. klinkt heel erg zwaar en roffelt ook mooi, alleen me kentekenplaat lig te trille dus die ga ik effe helpe vanmiddag.
ik heb der ook een kat vervanger opzitten en die kwam moeiteloos door de keuring van mijn(2.0 16v)
nu heb ik een kat vervanger en een middendemper vervanger, en een DTM einddemper. klinkt heel erg zwaar en roffelt ook mooi, alleen me kentekenplaat lig te trille dus die ga ik effe helpe vanmiddag.
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
DaVaRiOuS schreef:je resonator??? wah is dah?Kakashi schreef:Ik heb ook een Sebring en die knettert ook een beetje.
Maar hij klinkt lekker zwaar. Ik heb er geen dempers onder zitten behalve mn einddemper. En ik heb laatst mn resonator dr uit gepleurt en sindsdien klinkt ie veeel beter!
Dat is dat zwarte bakje rechts onder je bumper dat zo onwijs in de weg zit als je je bumper dr af wilt halen. Die de resonantie van je luchtfilter bak filtert. Als je dat er af haalt krijgt je filter meer lucht. En het is nog koude lucht ook want het komt bij je wielkasten vandaan.
noh nooit gezien dat dingKakashi schreef:DaVaRiOuS schreef:je resonator??? wah is dah?Kakashi schreef:Ik heb ook een Sebring en die knettert ook een beetje.
Maar hij klinkt lekker zwaar. Ik heb er geen dempers onder zitten behalve mn einddemper. En ik heb laatst mn resonator dr uit gepleurt en sindsdien klinkt ie veeel beter!
Dat is dat zwarte bakje rechts onder je bumper dat zo onwijs in de weg zit als je je bumper dr af wilt halen. Die de resonantie van je luchtfilter bak filtert. Als je dat er af haalt krijgt je filter meer lucht. En het is nog koude lucht ook want het komt bij je wielkasten vandaan.
Luchtfilterbak er af. Dan zie je een boutje zitten. En onder de bumper zit het moertje (logies ). En daarmee zie ie vast. Thats it.Kilat schreef:hoe kan je dat afhalen Kakashi? Das de bakkie die voor je rechter voorwiel zit dus. Weer wat geleerd valt genoeg te lere hier
Ik zelf heb ook alleen 1 demper. De einddemper is van Powersprint en ben altijd zonder problemen door de apk gekomen.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Redden wat er te redden valt heet dat
Koele lucht naar je filter brengen heeft altijd zin.... maar het blijft altijd beter om dat ding eraf te halen en te vervangen voor een origineel filterhuis met een K&N inlegfilter
Koele lucht naar je filter brengen heeft altijd zin.... maar het blijft altijd beter om dat ding eraf te halen en te vervangen voor een origineel filterhuis met een K&N inlegfilter
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
hahahah is best wat zijn de kwanta kosta van zo een ding en waar zijn die te halen? zo een bak op de sloop en inlegfilter bij de dealert?
is een 16v luchtfilterbak hetzelde als van een 8v?
en dan gewoon van die wasmachine snake gebruiken.
Astra F GSi 2.0 16v.
8v heeft een ander bak (dacht ik zo uit me hoofd) maar die inlegfilter kun je gewoon in nalek halen bij Circuit van Hagen.vd_wel schreef:hahahah is best wat zijn de kwanta kosta van zo een ding en waar zijn die te halen? zo een bak op de sloop en inlegfilter bij de dealert?
kosten euro'tje of 50 - 60
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
En dat klinkt duur, maar het is wel béter als een originele, en het is het laatste luchtfilter wat je voor je Astra gaat kopen
8V - 16V is idd anders, wat precies weet ik niet, maar ze zijn wel anders qua aansluiting. onderbakken zijn wél allemaal hetzelfde geloof ik..
8V - 16V is idd anders, wat precies weet ik niet, maar ze zijn wel anders qua aansluiting. onderbakken zijn wél allemaal hetzelfde geloof ik..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,