Mistlamp met Irmschers
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Mistlamp met Irmschers
Ik weet dat een mistlamp niet verplicht is voor ons maar ik heb toch liever dat deze het goed doet.
Ik heb er bij mij een rood bolletje in gedaan maar mijn mistlamp brand heel erg zwak.
Nou hebben we vandaag bij Rainier ook Irmschers in z'n auto gezet en hij heeft exact hetzelfde probleem. Ook met het ouwe bolletje ook al is het mistlicht dan wit.
Irmschers zijn erin gezet door middel van Marcel zijn inbouwbeschrijving.
Weet iemand hoe het zwak branden op te lossen is?
Ik heb er bij mij een rood bolletje in gedaan maar mijn mistlamp brand heel erg zwak.
Nou hebben we vandaag bij Rainier ook Irmschers in z'n auto gezet en hij heeft exact hetzelfde probleem. Ook met het ouwe bolletje ook al is het mistlicht dan wit.
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Re: Mistlamp met Irmschers
hoger wattage lampjes plaatsen of ledlampjes plaatsen.Matt schreef:Ik weet dat een mistlamp niet verplicht is voor ons maar ik heb toch liever dat deze het goed doet.
Hoorde tijdje geleden op het ogc forum dat iemand ledlampjes had en dat dat meteen een heeeel stuk feller is. Steve daar kan ze ook voor je maken met de gewenste lichtopbrengst.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
net even het voltage gemeten maar is gewoon 11 volt dus doet het goed. toen lampje omgewisseld met een normale en die brande wel fel. maar ja hij moet rood zijn.
op het lampje staat niet het aantal wattage maar wel dit:12V32CP
wat betekent die 32CP
zelf denk dat het lampje niet genoeg wattage geeft.
marcel waar heb jij je lampje vandaan?
op het lampje staat niet het aantal wattage maar wel dit:12V32CP
wat betekent die 32CP
zelf denk dat het lampje niet genoeg wattage geeft.
marcel waar heb jij je lampje vandaan?
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
vanmiddag bij brezan geweest voor het achterlichtje. je heb dus 3 verschillende. 1 polige en 2 polige..ik heb 1 polig nodig.dus dan valt er al 1 af. dan heb je nog 2 verschillende in 1 polig.je heb de goeie waar 21 watt op staat en waar het niet op staat waar dus 35CP opstaat..
heb dus hopelijk nu de goeie besteld.vrijdag of zaterdag zullen we het zien
heb dus hopelijk nu de goeie besteld.vrijdag of zaterdag zullen we het zien
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI