inhouden, stotteren en afslaan
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Kijk:
originele kabels zijn harder en steviger. Zijn geen flubberkabels zeg mar. maar dat maakt op zich geen hol uit.
Het geeft ZEKERHEID.
Imitatiekabels heb ik goeie en slechte van gezien.
Die kabels die Niels gebruikt blijken dus prima te zijn.
Hoe het zit met de kabels bij jou lokale onderdelenboer is afwachten.
Das OF geld weggooien of een goeie keus.
Kijk heb je geen klachten met de motor is er nix aan het handje.
Hbe je een motor met stotter of loopproblemen en is de oorzaak je onbekend, dan moet je ALTIJD origineel nemen omdat je bij gebruik van imitatie nog geen garanti ehebt dat het niet aan de kabels ligt.
Kortom, je hebt goede en slechte imitatiekabels.
Punt is even uit te zoeken wie goeie verkoopt.
Ik heb met suc6 op Ecotecs ook al aantal keer imitatiekabels geplaatst van Lasaulec. Ben merk even vergeten. zal even keer opzoeken.
originele kabels zijn harder en steviger. Zijn geen flubberkabels zeg mar. maar dat maakt op zich geen hol uit.
Het geeft ZEKERHEID.
Imitatiekabels heb ik goeie en slechte van gezien.
Die kabels die Niels gebruikt blijken dus prima te zijn.
Hoe het zit met de kabels bij jou lokale onderdelenboer is afwachten.
Das OF geld weggooien of een goeie keus.
Kijk heb je geen klachten met de motor is er nix aan het handje.
Hbe je een motor met stotter of loopproblemen en is de oorzaak je onbekend, dan moet je ALTIJD origineel nemen omdat je bij gebruik van imitatie nog geen garanti ehebt dat het niet aan de kabels ligt.
Kortom, je hebt goede en slechte imitatiekabels.
Punt is even uit te zoeken wie goeie verkoopt.
Ik heb met suc6 op Ecotecs ook al aantal keer imitatiekabels geplaatst van Lasaulec. Ben merk even vergeten. zal even keer opzoeken.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
waarschijnlijk zit het verschil erin dat de imitaties van siliconen rubber zijn en de orginelen van een ander soort rubber zijn, en bougiekabels van boom rubber zijn duurder dan siliconen volgens mij
omdat de imitaties vaak ook flexibeler zijn en dat is nou net kenmerkend aan siliconen rubber
omdat de imitaties vaak ook flexibeler zijn en dat is nou net kenmerkend aan siliconen rubber
de fiets is toch zo slecht niet.........
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 03 feb 2007 22:02
- Locatie: Molkwerum
opel is niet alleen goed maar ook sterves duur. heb ik vandaag ondervonden.
ging als volgt:
ik naar de opel dealer in spijkenisse
ik zeg wil graag het volgende hebben voor de astra gsi uit 1992
-bougiekabelset
-verdelerkap
-rotor
-pakkingringen voor ontsteking
na 10 min kwam ze terug met hetvolgende.
-bougiekabelset kost 314 euro
-verdelerkap kost 133,28
-rotor kost 9.70
-pakkingen kosten 20
ik schrok me dus helemaal het lazerus want ik had het bedrag van davarious ,180 euro, in gedachten.
hij nagezocht en de kabelset voor een c20XEV zijn wel 185
ik nou ik denk er nog even overna.
hieronder de nummers van opeldealer van de onderdelen.
kan iemand me vertellen of dit klopt??
en davarious heb jij dan een set voor de ecotec?en kan dat wel?
bougiekabelset: 1612507
verdelerkap: 1211276
rotor: 1212222
of is dit voor elk filiaal anders?
ik wil nl niet ZOVEEL uitgeven ik weet het kost een hoop maar dit is egt schandalig.
ging als volgt:
ik naar de opel dealer in spijkenisse
ik zeg wil graag het volgende hebben voor de astra gsi uit 1992
-bougiekabelset
-verdelerkap
-rotor
-pakkingringen voor ontsteking
na 10 min kwam ze terug met hetvolgende.
-bougiekabelset kost 314 euro
-verdelerkap kost 133,28
-rotor kost 9.70
-pakkingen kosten 20
ik schrok me dus helemaal het lazerus want ik had het bedrag van davarious ,180 euro, in gedachten.
hij nagezocht en de kabelset voor een c20XEV zijn wel 185
ik nou ik denk er nog even overna.
hieronder de nummers van opeldealer van de onderdelen.
kan iemand me vertellen of dit klopt??
en davarious heb jij dan een set voor de ecotec?en kan dat wel?
bougiekabelset: 1612507
verdelerkap: 1211276
rotor: 1212222
of is dit voor elk filiaal anders?
ik wil nl niet ZOVEEL uitgeven ik weet het kost een hoop maar dit is egt schandalig.
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Uhu... ik denk dattie dat niet bedoelde
MotorNUMMER, niet het type
MotorNUMMER, niet het type
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Op je blok, als je voor je geopende motorkap staat in het randje van je onderblok, waar de cilinderkop opstaat dus...en dan helemaal links aan de voorkant, daar zit een randje waar het ingeslagen staat... meestal moet je even poetsen en het is niet altijd even duidelijk...
Misschien dat iemand er een fotootje van heeft ..
Misschien dat iemand er een fotootje van heeft ..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Lezuh RataplanSounddragon schreef:Op je blok, als je voor je geopende motorkap staat in het randje van je onderblok, waar de cilinderkop opstaat dus...en dan helemaal rechts aan de voorkant, daar zit een randje waar het ingeslagen staat... meestal moet je even poetsen en het is niet altijd even duidelijk...
Misschien dat iemand er een fotootje van heeft ..
Moet ik ut laten knipperen
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 13 feb 2007 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen