hallo,
ik heb een elektrische ramen set in me astra gemaakt, past perfect doet het perfect,dus whats the point,
de schakelaar voor me elektrische spiegels, op de draadboom zit wel een blok voor de schakelaar alleen past die niet, is een schakelaar anders als je een draadboom hebt van elektrische ramen ipv zwengels?
ikzelf denk dat der 2 types schakelaars zijn, zoniet, opties? draden uitzoeken wat bij wat hoort en solderen?
jeroen.
schakelaar spiegelverstelling
schakelaar spiegelverstelling
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Klopt inderdaad, voor spiegelverstelling zijn er verschillende vormen va stekkers.
De volgorde van de bedrading op de stekkertjes is wel hetzelfde, maar omdat de maten verschillen zijn ze niet onderling uitwisselbaar. Met wat geweld past de één wel in de ander, maar zal niet goed contact maken op alle pootjes.
De volgorde van de bedrading op de stekkertjes is wel hetzelfde, maar omdat de maten verschillen zijn ze niet onderling uitwisselbaar. Met wat geweld past de één wel in de ander, maar zal niet goed contact maken op alle pootjes.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)