infinity II (update: schade pag.8)
infinity II (update: schade pag.8)
hallo iedereen,
kBen nu al 'n tijdje bezig met me eigen projectje... sinds eind 2005...
oude foto's van ruim 'n jaar geleden...
De bedoeling was om 'm gewoon 2-tone te spuiten (zie foto; vanaf de balk naar beneden zwart)
Maar op 'n dag kwam m'n vriendin thuis met de mededeling dat er parkeerschade zat aan de zijkant en wat denk je... precies 2 deuken boven de zwarte lijn! Beetje jammer...
Aangezien iedereen weet dat je met deze kleur altijd verschil blijft zien beloot ik dan maar de hele auto te gaan overspuiten...
maar eerst moesten er hier en daar nog wat deuken dichtgeplamuurd en strak gemaakt worden... 9 stuks!!!
Bijna alles strak... kom ik via 'n vriend bij iemand in de loods te staan. 't Handige daarvan is dat die man (Jaap) ruim 20 jaar in de schade herstel heeft gezeten.. 't nadeel; hij verteld me dat ik 't verkeerd geplamuurd heb... 't gedeelte waar je plamuurd had ik de lak helemaal weg moeten schuren.. dus tot op 't staal. wist ik veel!
Krijg ik eind december (2005) 'n ongelukje op de A15... geen grip meer door sneeuw Resultaat: met +/-25 km/h de vangrail in. zie foto:
Dat werd dus 'n nieuw scherm halen..
Dan maar gelijk wat groffer aanpakken dacht ik...
Nou... de gril is gebleven... das dan ook gelijk alles...
Sideskirts en voorbumper vervangen met 'n infinity II set incl. spatboord verbreders...
Achterbumper was en is zo'n opzetstuk alleen dan helemaal dichtgesmeerd met glasvezel en plamuur... en de middelste 2 pootjes gecleaned. (met dank aan Silverlight )
Rechterdeur is 'n andere in gegaan omdat er te veel deuken in zaten...
Achterklep leek me ook wat lastig omdat er daar ook 2 beschadigingen zaten... 1tje van 'n sloop gsi gekocht. Heb ik nu ook gelijk 'n echte gsi spoiler en niet zo'n neppe als ik eerst had
Verder nog wat goodies gekocht...
Onderste spoiler:
Gsi-mislampen
(geen foto)
achterklep gekocht; ruitenwisser en logo verwijderd:
Trouwens ook plasma display gekocht...
overdag en 's avonds:
Luchthappers:
Waren 3 keer glad, maar bleef maar scheuren
Uiteindelijk V-tje langs geslepen en hars in gegoten.. Duidelijk zichtbaar in volgende foto:
gaat niet door --> blijft scheuren
Na 'n hoop gedoe... kon ik eindelijk m'n bodykit 'ns gaan bekijken...
Nu inmiddels staan de meeste dingen in de grondlak...
mocht 't niet zo zijn dat ik m'n spatbordverbreders gekit heb en de spuiter wil 't zo niet spuiten "ga maar plamuren zei die"
na maanden zoeken sta ik nu bij shurguard in Dord,
ben nu inmiddels zover dat de kit weggesneden is en ben links achter nagenoeg klaar met plamuren, rechtsachter ongeveer 50% gedaan en dan de voorste nog (wat minder werk is) en de skirts op de deur zelf beetje mooi gladtrekken...
p.s. Onderste spoiler is inmiddels alweer weg... kHeb 'n extreme bovenspoiler van mattig op de kop weten te tikken (Staart) en met die onderste vond ik 't 'n beetje te worden... zie foto:
en dit word trouwens de nieuwe kleur:
met 17" eronder... (8) maar ben er niet helemaal tevreden mee... komen niet vergenoeg naar buiten (ook niet met spoorverbreders) dus ergens halverwege 2007 eens kijken voor setje met et van 10 /15
achter:
nieuwe achterlichtunits gekocht...
hebbedingetjes die ook nog klaar liggen:
-1-armige ruitenwisser
-m3 spiegels (elektrisch en verwarmd)
-FK angel eyes
-4 kanaals hiritage van Lanzar
-DLS speakers (C36 classic)
-tft uitklapscherm
-en heb paar weken geleden nieuwe autoradio besteld van JVC (KD-DV6101)
Gegevens headunit:
Uitgangsvermogen: 4 x 50 W max MOS-FET eindversterker
DUAL Zone (voorin radio luisteren en achterin DVD kijken kan tegelijk)
DAB Ready II
Digitale 7-bands iEQ
MP3/WMA compatibel met ID3/WMA-tags en GIGA MP3 (speelt MP3 vanaf DVD)
DVD-R/-RW/VCD compatibel, CD/CD-R/CD-RW compatibel
DTS/Dolby Digital/MPEG audio
24-bits resolutie 1-bits DAC
Regelbare lijningang en voor op het font een AUX ingang
Lijnuitgangen: 2 paar 5 Volt
Video-uitgang, Tweede audio-uitgang
Subwoofer uitgang met niveau/frequentie regeling
Optische digitale uitgang
Rotary Encoder Multi-Control
Inclusief multifunctionele draadloze afstandsbediening
Geschikt voor afstandsbediening op het stuur
update 12/'06
eindelijk 'n box gevonden dus ken weer verder
hoe die er nu bij staat...:
linksachter: (= nagenoeg strak )
laatste foto is zoals je ziet van rechtsachter... daar gaat aardig wat tijd in zitten, tankdop zit in de weg
word vervolgt
kBen nu al 'n tijdje bezig met me eigen projectje... sinds eind 2005...
oude foto's van ruim 'n jaar geleden...
De bedoeling was om 'm gewoon 2-tone te spuiten (zie foto; vanaf de balk naar beneden zwart)
Maar op 'n dag kwam m'n vriendin thuis met de mededeling dat er parkeerschade zat aan de zijkant en wat denk je... precies 2 deuken boven de zwarte lijn! Beetje jammer...
Aangezien iedereen weet dat je met deze kleur altijd verschil blijft zien beloot ik dan maar de hele auto te gaan overspuiten...
maar eerst moesten er hier en daar nog wat deuken dichtgeplamuurd en strak gemaakt worden... 9 stuks!!!
Bijna alles strak... kom ik via 'n vriend bij iemand in de loods te staan. 't Handige daarvan is dat die man (Jaap) ruim 20 jaar in de schade herstel heeft gezeten.. 't nadeel; hij verteld me dat ik 't verkeerd geplamuurd heb... 't gedeelte waar je plamuurd had ik de lak helemaal weg moeten schuren.. dus tot op 't staal. wist ik veel!
Krijg ik eind december (2005) 'n ongelukje op de A15... geen grip meer door sneeuw Resultaat: met +/-25 km/h de vangrail in. zie foto:
Dat werd dus 'n nieuw scherm halen..
Dan maar gelijk wat groffer aanpakken dacht ik...
Nou... de gril is gebleven... das dan ook gelijk alles...
Sideskirts en voorbumper vervangen met 'n infinity II set incl. spatboord verbreders...
Achterbumper was en is zo'n opzetstuk alleen dan helemaal dichtgesmeerd met glasvezel en plamuur... en de middelste 2 pootjes gecleaned. (met dank aan Silverlight )
Rechterdeur is 'n andere in gegaan omdat er te veel deuken in zaten...
Achterklep leek me ook wat lastig omdat er daar ook 2 beschadigingen zaten... 1tje van 'n sloop gsi gekocht. Heb ik nu ook gelijk 'n echte gsi spoiler en niet zo'n neppe als ik eerst had
Verder nog wat goodies gekocht...
Onderste spoiler:
Gsi-mislampen
(geen foto)
achterklep gekocht; ruitenwisser en logo verwijderd:
Trouwens ook plasma display gekocht...
overdag en 's avonds:
Luchthappers:
Waren 3 keer glad, maar bleef maar scheuren
Uiteindelijk V-tje langs geslepen en hars in gegoten.. Duidelijk zichtbaar in volgende foto:
gaat niet door --> blijft scheuren
Na 'n hoop gedoe... kon ik eindelijk m'n bodykit 'ns gaan bekijken...
Nu inmiddels staan de meeste dingen in de grondlak...
mocht 't niet zo zijn dat ik m'n spatbordverbreders gekit heb en de spuiter wil 't zo niet spuiten "ga maar plamuren zei die"
na maanden zoeken sta ik nu bij shurguard in Dord,
ben nu inmiddels zover dat de kit weggesneden is en ben links achter nagenoeg klaar met plamuren, rechtsachter ongeveer 50% gedaan en dan de voorste nog (wat minder werk is) en de skirts op de deur zelf beetje mooi gladtrekken...
p.s. Onderste spoiler is inmiddels alweer weg... kHeb 'n extreme bovenspoiler van mattig op de kop weten te tikken (Staart) en met die onderste vond ik 't 'n beetje te worden... zie foto:
en dit word trouwens de nieuwe kleur:
met 17" eronder... (8) maar ben er niet helemaal tevreden mee... komen niet vergenoeg naar buiten (ook niet met spoorverbreders) dus ergens halverwege 2007 eens kijken voor setje met et van 10 /15
achter:
nieuwe achterlichtunits gekocht...
hebbedingetjes die ook nog klaar liggen:
-1-armige ruitenwisser
-m3 spiegels (elektrisch en verwarmd)
-FK angel eyes
-4 kanaals hiritage van Lanzar
-DLS speakers (C36 classic)
-tft uitklapscherm
-en heb paar weken geleden nieuwe autoradio besteld van JVC (KD-DV6101)
Gegevens headunit:
Uitgangsvermogen: 4 x 50 W max MOS-FET eindversterker
DUAL Zone (voorin radio luisteren en achterin DVD kijken kan tegelijk)
DAB Ready II
Digitale 7-bands iEQ
MP3/WMA compatibel met ID3/WMA-tags en GIGA MP3 (speelt MP3 vanaf DVD)
DVD-R/-RW/VCD compatibel, CD/CD-R/CD-RW compatibel
DTS/Dolby Digital/MPEG audio
24-bits resolutie 1-bits DAC
Regelbare lijningang en voor op het font een AUX ingang
Lijnuitgangen: 2 paar 5 Volt
Video-uitgang, Tweede audio-uitgang
Subwoofer uitgang met niveau/frequentie regeling
Optische digitale uitgang
Rotary Encoder Multi-Control
Inclusief multifunctionele draadloze afstandsbediening
Geschikt voor afstandsbediening op het stuur
update 12/'06
eindelijk 'n box gevonden dus ken weer verder
hoe die er nu bij staat...:
linksachter: (= nagenoeg strak )
laatste foto is zoals je ziet van rechtsachter... daar gaat aardig wat tijd in zitten, tankdop zit in de weg
word vervolgt
Laatst gewijzigd door MHDS op 22 jun 2007 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Jens
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Das 't voordeel van 2 verdieners en geen kids2.nullutje schreef: je bent lekker geld aan het uitgeven
heb je nog wel iets om van te leven damn
bijna wel, maar even lekker op vakantie geweest en weer met volle moed er tegen aan2.nullutje schreef: dacht even dat je het wel voor gezien had.
Groeten, Jens
even weer 'n update...
Afgelopen weekend samen met Michel (silverlight) even flinke sprong gemaakt.. ik lag 'n beetje achter op schema, voornamelijk door de deuren die ik maar niet strak kreeg
Resultaat: deuren zijn strak... sterker nog, 't enige wat nog te doen is is de overgang van spatbordverbreders naar sideskirts op 3 van de 4. Voor de rest is ie nagenoeg klaar...
plaatje bij 't praatje:
en ja ik weet 't... als je 't zo op je gemak zit te bekijken zou je bijna zeggen dat ie uitgebrand is, maar echt... 't word wel wat (hoop ik )
Word vervolgd...
Afgelopen weekend samen met Michel (silverlight) even flinke sprong gemaakt.. ik lag 'n beetje achter op schema, voornamelijk door de deuren die ik maar niet strak kreeg
Resultaat: deuren zijn strak... sterker nog, 't enige wat nog te doen is is de overgang van spatbordverbreders naar sideskirts op 3 van de 4. Voor de rest is ie nagenoeg klaar...
plaatje bij 't praatje:
en ja ik weet 't... als je 't zo op je gemak zit te bekijken zou je bijna zeggen dat ie uitgebrand is, maar echt... 't word wel wat (hoop ik )
Word vervolgd...
Groeten, Jens
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Ach ja, het is een berg werk, maar straks issie wel dik
Toppie van je spuiter dat hij hem niet wilde spuiten, weet je in ieder geval dat je iemand hebt die nadenkt ipv domweg geld aan je verdient
Ben wel benieuwd hoe dat staat straks in het rood
Toppie van je spuiter dat hij hem niet wilde spuiten, weet je in ieder geval dat je iemand hebt die nadenkt ipv domweg geld aan je verdient
Ben wel benieuwd hoe dat staat straks in het rood
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
eerlijk = eerlijk.. 't kost al met al toch centen..
heb wel in loop van tijd wat verhandeld in die bumper rotzooi e.d.
Dit zorgde ervoor dat 't mogelijk was om dit allemaal aan te schaffen (geld maakt geld zeg maar)
Heb op zich geluk gehad met wat ik gekocht heb, dat ik 't ook op korte termijn weer kon verkopen.
Maar heel eerlijk, kheb 'n paar weken geleden zo even zitten rekenen & alles bij mekaar incl. spuiten had ik toch 'n leuke astra g kunnen kopen , maar 't is iets waar je voor kiest.
Ik vind persoonlijk 'n ffie 1 van mooiste (betaalbare) auto's, dus...
heb wel in loop van tijd wat verhandeld in die bumper rotzooi e.d.
Dit zorgde ervoor dat 't mogelijk was om dit allemaal aan te schaffen (geld maakt geld zeg maar)
Heb op zich geluk gehad met wat ik gekocht heb, dat ik 't ook op korte termijn weer kon verkopen.
Maar heel eerlijk, kheb 'n paar weken geleden zo even zitten rekenen & alles bij mekaar incl. spuiten had ik toch 'n leuke astra g kunnen kopen , maar 't is iets waar je voor kiest.
Ik vind persoonlijk 'n ffie 1 van mooiste (betaalbare) auto's, dus...
Groeten, Jens
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
ja zo blijft het, maar je wilt toch de auto uit je gedachten waarmaken
je schiet al aardig op als je opteld :
- dagwaarde eerst +
- nieuwe velgen + banden
- nieuwe achterschermen
- infinity pakket
- achterlichten + koplampen
- plasmatellers en andere hebbedingen
- paar dagen schuur/plamuurwerk
- spuiten
je schiet al aardig op als je opteld :
- dagwaarde eerst +
- nieuwe velgen + banden
- nieuwe achterschermen
- infinity pakket
- achterlichten + koplampen
- plasmatellers en andere hebbedingen
- paar dagen schuur/plamuurwerk
- spuiten
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-nieuwe spiegelsRoy 2.0 16v schreef:ja zo blijft het, maar je wilt toch de auto uit je gedachten waarmaken
je schiet al aardig op als je opteld :
- dagwaarde eerst +
- nieuwe velgen + banden
- nieuwe achterschermen (niet nodig, 't is 'n 96er)
- infinity pakket
- achterlichten + koplampen
- plasmatellers en andere hebbedingen
- paar dagen schuur/plamuurwerk
- spuiten
-1 armige ruitenwisser
-nieuwe motorkap
-motorkap verlenger
-andere rechter deur ingezet (oude had te veel deuken)
-nieuwe radio
-nieuwe 4 kanaal amp
-nieuw mono blok (moet nog bestellen)
-2 nieuwe subwoofers
-nieuwe combo set
-nieuwe ovale speakers achter
enz enz...
enige wat nu nog rest is 'n alarmsysteem inbouwen lijkt me op zich wel zo verstandig
Groeten, Jens
ja das ook weer zo, maar toen die dat zei kon ik 'm in eerste instantie wel schietenSounddragon schreef: Toppie van je spuiter dat hij hem niet wilde spuiten, weet je in ieder geval dat je iemand hebt die nadenkt ipv domweg geld aan je verdient
maar snap hem ook wel, hij heeft 'n goeie naam (hier in regio) hoog te houden...
Groeten, Jens
hey die heb ik ook
klinken zeer goed, maar zorg wel dat je der een echte goeie versterker achter hebt, als je hier een pruts ding achter gooit dan kan je zet zo goed knaken ovalen kopen van de BM BOSCHMANN
ik zou persoonlijk gaan voor een INFINITY versterker van het nieuwe type
ik heb zelf een signat FURY 1200 en dat klinkt ook wel lekker helder
veel succes met je verdere verbouwing
klinken zeer goed, maar zorg wel dat je der een echte goeie versterker achter hebt, als je hier een pruts ding achter gooit dan kan je zet zo goed knaken ovalen kopen van de BM BOSCHMANN
ik zou persoonlijk gaan voor een INFINITY versterker van het nieuwe type
ik heb zelf een signat FURY 1200 en dat klinkt ook wel lekker helder
veel succes met je verdere verbouwing
de fiets is toch zo slecht niet.........
hoi
ik volg je project een beetje.
maar heb toch een vraag
rij je ook nog met de auto terwijl hij in de grondverf staat?
ik volg je project een beetje.
maar heb toch een vraag
rij je ook nog met de auto terwijl hij in de grondverf staat?
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
alweer vooruitlopend op m'n ice verbouwing..
weer nieuw speelgoed aangeschaft
DLS A6 monoblock
Specs:
RMS output per channel at 13,8 volts, <0> 100 dB
Damping factor : > 200
Input impedance : > 10 kohm
Input sensitivity, variable : 0,2 - 7 V
Filters : Lowpass: 50-125 Hz. Subsonic: 25 Hz
Terminal for external cooling fan : Yes
Dual DC-inputs : Yes
Phase control 0-180 degrees : Yes
Remote sub level control with phase shift : Yes
Current draw, idle : 0,6 A
Current draw, maximum : 140 A
weer nieuw speelgoed aangeschaft
DLS A6 monoblock
Specs:
RMS output per channel at 13,8 volts, <0> 100 dB
Damping factor : > 200
Input impedance : > 10 kohm
Input sensitivity, variable : 0,2 - 7 V
Filters : Lowpass: 50-125 Hz. Subsonic: 25 Hz
Terminal for external cooling fan : Yes
Dual DC-inputs : Yes
Phase control 0-180 degrees : Yes
Remote sub level control with phase shift : Yes
Current draw, idle : 0,6 A
Current draw, maximum : 140 A
Groeten, Jens
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen