Wijzertjes tellerbladen.

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Wijzertjes tellerbladen.

Bericht door Maartje »

Heb de orginele zwarte tellerbladen weer in mijn auto. Had een tellerbak van de sloop gehaald voor de witte wijzers.
Nu past alleen die van de toerenteller niet :? . Zit er verschil in die wijzertjes ofzo? Want had zelf ook wel wijzers, alleen zijn oranje en heb die er zolang weer opgedaan.
Had eens gekeken maar, de achterkant van de wijzers zijn idd. verschillend. Die van mijzelf zijn van staal oid en die andere zijn van plastic.

Als iemand nog eventueel donor witte wijzers heeft 8)
Afbeeldingaartje
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Die metalen zijn van een andere tellerbak idd...

Zou ik moeten kijken of ik er nog eentje heb liggen..volgens mij heb ze allemaal gemold toen met die plasmaplaten....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Maartje »

En die wijzertjes zullen ook wel niet voor het oprapen liggen :(
Afbeeldingaartje
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

sloop, klein hamertje mee.... Astra ----> tik ----> kláár 8) :lol:

niks zeggen..... :shutup:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
smatse
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door smatse »

ik heb er misschien ook nog liggen van mijn digidash ombouw, welke had je precies nodig ?

kan hem anders zaterdag wel meenemen.,
get a gsi or die trying.

LEXMAUL powertttttttt.
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

Toerenteller met plastic buisje, niet die met het messing buisje...

Ik heb gecheckt trouwens, en ik heb hem niet meer :(
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Paintballer »

Had jij mijn oude wijzers niet meer Jeff??Ik heb alleen de oude wijzer van de snelheidsmeter gebruikt toch voor mijn nieuwe plaatjes dus die toerenteller wijzer moet er toch nog zijn!!!

Of hadden we die ook als testobject gebruikt!!! :roll:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

Jeh, die hebben we gesloopt, bij jou hadden we hetzelfde gelazer, alleen wat beter opgelost als bij mij, bij mij is er eentje gelijmd, kon niet anders :( :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Maartje »

Sounddragon schreef:Toerenteller met plastic buisje, niet die met het messing buisje...

Ik heb gecheckt trouwens, en ik heb hem niet meer :(
Heb die met MESSING buisje nodig. Plastic buisje heb ik al liggen en daar heb ik dus niks aan :( .

Het liefst heb ik alle 4 de wijzers en anders alleen van de toerenteller, dat is degene die te groot is :?

@Smatse: als jij deze nog hebt, zou je die zaterdag dan mee willen nemen?
Afbeeldingaartje
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

OK..ik heb even het hele bakkie omgekeerd, en ik heb hier... beacoup wijzertjes voor de tank en temp meter, ik heb 1 toerentellerwijzert wit met PLASTIC buisje, en 1 toerenteller rood met MESSING buisje.... niet wat je zoekt dus.... op die kleintjes na...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Maartje »

Sounddragon schreef:OK..ik heb even het hele bakkie omgekeerd, en ik heb hier... beacoup wijzertjes voor de tank en temp meter, ik heb 1 toerentellerwijzert wit met PLASTIC buisje, en 1 toerenteller rood met MESSING buisje.... niet wat je zoekt dus.... op die kleintjes na...
Die rode met messing buisje heb ik zelf ook, zit eraan te denken om die hele tellerbak over te zetten. Alleen klopt dan mijn km. stand niet meer :?
Afbeeldingaartje
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

Dan zet je hem toch even goed ??? :wink:

Vraag je even aan Marcel, heeft ie meteen een leuk klussie zondag; die tellerunit goed zetten...
fluitje voor hem :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Maartje »

Ik zie Marcel morgen ook, dus dat zal niet zo'n probleem zijn :wink: . Maar, zit er geen verschil in tellerbakken? Ik bedoel omdat de 16v tot 240 gaat en deze bak komt van een Astra GT af. Zou die dus alles wel goed aangeven?
Afbeeldingaartje
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Maartje »

Even voor de duidelijkheid, heb nu dus deze:

Afbeelding

En deze past dus niet op mijn huidige toerenteller :?
Afbeeldingaartje
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

GT bak loopt maar tot 220 toch ??

Kan op zich geen kwaad, alleen loopt je teller dan de schaal uit als je voluit rijdt 8)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Maartje »

Klopt, GT bak gaat tot 220km/h en de toerenteller tot 7000. Zat er ook al aan te denken om te lijmen net als jij gedaan hebt. Ik doe dat alleen als laatste optie :(
Afbeeldingaartje
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Maartje »

Probleem opgelost, Marcel had nog donor wijzertjes 8)
Afbeeldingaartje
Plaats reactie