3.0 V6 part II
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Dussss...binnenkort komt er een Corsa A MV6 4x4 bij de RDW binnenrollen
Dag erna op de site van RDW center lelystad ;
Wegens het vrijwilig onslag nemen van al onze testcoureurs, zoeken wij met spoed nog een vrijwilliger voor het testen van een Twents projektje
Dag erna op de site van RDW center lelystad ;
Wegens het vrijwilig onslag nemen van al onze testcoureurs, zoeken wij met spoed nog een vrijwilliger voor het testen van een Twents projektje
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Die reacties van die gasten...daar zou je bijna geld voor geven! Schoonmaker die langskomt: "Pfff, die jeugd van tegenwoordig!" LOL!
Weggedragtest moet niet al te moeilijk zijn voor dit apparaat denk ik. Binnekort dus een Astra GSi X30XE op kenteken als eerste in NL!!!
En eerlijk gezegd: het gaat eigenlijk best simpel als je maar zorgt dat het netjes is ingebouwd. En ik vind persoonlijk dat je dat toch moet doen...of je hem nou omkeurt om niet! Dus waarom zou je hem dan NIET keuren?
Pimpshit Marcel...begin een beetje jaloers te worden...
Weggedragtest moet niet al te moeilijk zijn voor dit apparaat denk ik. Binnekort dus een Astra GSi X30XE op kenteken als eerste in NL!!!
En eerlijk gezegd: het gaat eigenlijk best simpel als je maar zorgt dat het netjes is ingebouwd. En ik vind persoonlijk dat je dat toch moet doen...of je hem nou omkeurt om niet! Dus waarom zou je hem dan NIET keuren?
Pimpshit Marcel...begin een beetje jaloers te worden...
- cooperdude
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Wat komt er nu trouwens op het kenteken te staan Laag ???
- Astra V6 of Astra GSi V6 ??
Laatste zou wel cool zijn..
- Astra V6 of Astra GSi V6 ??
Laatste zou wel cool zijn..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Isse maar betrekkelijk he
1094 wassie eerst op kenteken, maar da's zonder ICE, en al je andere personal stuff, met halve tank brandstof enzo, standaardwaarde..
Maarr... de F28 schijnt aardig door te wegen, en eigenlijk heeft ie nu voor elke kilo extra een Pktje erbij, doe ik het voor
1094 wassie eerst op kenteken, maar da's zonder ICE, en al je andere personal stuff, met halve tank brandstof enzo, standaardwaarde..
Maarr... de F28 schijnt aardig door te wegen, en eigenlijk heeft ie nu voor elke kilo extra een Pktje erbij, doe ik het voor
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
-
- Oud-Clublid
Een mooi zorgvuldig project dat zeker is beloond!!! Het hele RDW gebeuren opent perspectieven voor de handige knutselaars.
Mag je trouwens al rijden met de auto of moet je echt wachten totdat alles van de keuring achter de rug is?
Ik kan haast niet wachten op de eerste filmpjes van de acceleratie en nauurlijk van de topsnelheid. (waarschijnlijk loopt de snelheidsmeter uit zijn getallen)
Mag je trouwens al rijden met de auto of moet je echt wachten totdat alles van de keuring achter de rug is?
Ik kan haast niet wachten op de eerste filmpjes van de acceleratie en nauurlijk van de topsnelheid. (waarschijnlijk loopt de snelheidsmeter uit zijn getallen)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Origineel was 1085 toch?Sounddragon schreef:Isse maar betrekkelijk he
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Volgens Marcel was 'ie 1094, ik snapte het ook al niet, misschien dat M's zware voet is meegewogen ooit, of ingecalculeerd
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Hij is nu ook gewogen met een volle tank, Girlings wegen alleen al 14 kilo tegenover 6 van de originele klauwen, schijven wegen het dubbele, F28 weegt ook een dikke 30 kilo meer. F20 bakkie til je met 1 hand op lukt je bij een F28 niet. Ik denk dat de motor zelf een 40 kilo zwaarder is, je moet niet vergeten dat er nu 17" onder zit en dat is met de originele niet mee gewogen want ik neem aan dat hij toen gewoon standaard op waaiers strond.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109