hendel richting aanwijzer groot licht!!!!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
hendel richting aanwijzer groot licht!!!!!
Elke keer springt me groot licht aan!!!Schakelaar lam denk ik van de hendel,ontzettend irritant!!!!
Hoe zit dat,kan ik alleen die schakelaar vervangen of moet hele hendel??Hoorde dat er verschillende varrianten zijn qua schakelaars!!!!!
Hoe zit dat,kan ik alleen die schakelaar vervangen of moet hele hendel??Hoorde dat er verschillende varrianten zijn qua schakelaars!!!!!
Paintverkoper in een verfzakie!!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
gewoon even het schakelhuisje losschoeven, meenemen naar de sloop en je hebt daar genoeg liggen!
Ik moest laatst even bij de sloop kijken voor de rechter hendel, dat was lastiger ivm druktoets voor de bc. Die hadden ze genoeg, maar allemaal zonder druktoets voor bc.
Ik neem aan dat er dan ook genoeg van die dingen zijn voor de linkerhendel.
Ik moest laatst even bij de sloop kijken voor de rechter hendel, dat was lastiger ivm druktoets voor de bc. Die hadden ze genoeg, maar allemaal zonder druktoets voor bc.
Ik neem aan dat er dan ook genoeg van die dingen zijn voor de linkerhendel.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Heb ik liggen voor je Roy
Kap eraf, klik zooitje eruit, stekker eraf, werp ding weg, montage; omgekeerde volgorde.
Benodigd gereedschap : kruiskoppie
Kap eraf, klik zooitje eruit, stekker eraf, werp ding weg, montage; omgekeerde volgorde.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Paintballer
- Oud-Clublid
Sounddragon schreef:Heb ik liggen voor je Roy
Owwww je ben geweldig Jeff,neem maar mee aanstaande Zondag,kunne we hem gelijk even monteren,zeg maar even wat je van me krijgt dan???
Wordt gek van dat grote licht wat steeds aan springt
Paintverkoper in een verfzakie!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Geen fuck
Ik neem de boel mee, schroevendraaiertje lukt ook nog wel
Ik neem de boel mee, schroevendraaiertje lukt ook nog wel
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker