he ik heb net een beetje rond gekeken maar kan het nergens vinden maar kan je een 2.0 16v zo in een 2.0 8v hangen en zo ja wat moet je hiervoor allemaal vervangen/aanpassen
is dat een gedeelte van de kabelboom of over de gehele auto?
heb namelijk eentje gevonden met f20 bak en kabelboom stond er dus dan zou ik eht er zo in kunnen hangen zonder problemen
??? ga ik maar eens even kijken dan
psmooky2 schreef:maar hoe zit dat met electronica en dashboard enzo past dat allemaal gewoon zo erop en de bak?
Kabelboom en Motronic moet je meenemen van de GSi 16V evenals de uitlaatlijn.
Ook moet je de oliekoeler meenemen van een 16V. Logischerwijs geldt dat ook voor inlaatlijn (luchtfilterbak etc.)
Ander punt is dat de bobine, de gaskabel en de koelbuis aan de motor van de 16V anders is dan van een 8V.
Teller van een 8V kan in principe prima op een 16V (W=1111), alleen zal de top dan tegen het einde van het bereik van de teller liggen.
Ook moet je de Board Computer even omprogrammeren naar een C20XE.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
psmooky2 schreef:he ik heb net een beetje rond gekeken maar kan het nergens vinden maar kan je een 2.0 16v zo in een 2.0 8v hangen en zo ja wat moet je hiervoor allemaal vervangen/aanpassen
mvg paul
Mijn maatje heb nog een c20xe staan compleet met kabelboom voor 500 euro en die bouwt hem er nog in voor je ook,stuur anders even een u2u voor zijn nummer