fluitend geluid en/of zuigend geluid
- gsi driver
- forum-gebruiker
geluid
ahha ik zal het even navragen!!!! de ene keer doet hij het wel en de andere keer weer niet!!!!! ik kijk wel even!!! mocht er iemand nog iets weten dan hoor ik dat graag groeten jelle
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
- gsi driver
- forum-gebruiker
geluid
ik heb het gevonden!!!!! eindelijk!! het werd erger leek wel telkens als ik gas gaf!!! gister even de motorkap open even gasgeven en ja hoor wat ik al dacht het had iets met lucht te maken!!! het is de slang naar de inlaatspruitstuk dat kleine slangetje waar je stappenmotor op zit !!! als ik gas gaf zoog het helemaal vacuum en daarna stond het helemaal bol!! even nieuwe slang erop gezet en hij deed het weer goed, nu heb ik oof even dat ding van bosch in de rem olie gelegd voor de zekerheid, hij kan kapot zijn natuurlijk hij deed gister in ieder geval niet raar maar zou kunnen dat die slang nog zo stug is dat hij niet vacuum zuigt!!! ik hoop dat het zo goed is anders word het weer een duur grapje!!!!! groeten jelle
Laatst gewijzigd door gsi driver op 20 jan 2007 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- gsi driver
- forum-gebruiker
geluid
vandaag heb ik de stappenmotor uit de remolie gehaald!!! er opgezet maar hij starte niet meer, toen heb ik er even remreiniger in gespoten,weer aangesloten en starten duurde even maar hij deed het even een rondje gereden maar viel halvewegen stil!!!! ik heb maar een andere gehaald nu is het opgelost!!!! groeten jelle