Raad en advies nodig!!
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
- Berichten: 261
- Lid geworden op: 17 dec 2004 17:34
- Locatie: Spijkenisse
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Komt gewoon omdat de foto die je uploadt, groot is, van daar dat je die thumbnail link moet nemen...
5e van boven is dat dus
En idd, als de sjodemieter die tankdopsticker amputeren, eerste goede daad aan je GSi
5e van boven is dat dus
En idd, als de sjodemieter die tankdopsticker amputeren, eerste goede daad aan je GSi
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
dankje
hier nog een foto meer heb ik effe niet
hopelijk doet ie het.
nog effe een vraag.
Mijn boardcomputer geeft de melding koelvloeistof.
Nou heb ik dit net bijgevuld en weer stukkie gereden maar die melding gaat maar niet weg.
Iemand een idee?
hier nog een foto meer heb ik effe niet
hopelijk doet ie het.
nog effe een vraag.
Mijn boardcomputer geeft de melding koelvloeistof.
Nou heb ik dit net bijgevuld en weer stukkie gereden maar die melding gaat maar niet weg.
Iemand een idee?
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Gefeliciteerd, als die technisch verder goed is, dan heb je wel een leuke auto.
Eerst die sjonnie-meuk eraf trekken:
- weg tankdophomosticker.
- weg sebring sticker voorbumper.
- weg met gele remklauwen, schilderen maar....
Succes, en nu eerst je overige centen eens steken in een goeie onderhoudsbeurt!
Eerst die sjonnie-meuk eraf trekken:
- weg tankdophomosticker.
- weg sebring sticker voorbumper.
- weg met gele remklauwen, schilderen maar....
Succes, en nu eerst je overige centen eens steken in een goeie onderhoudsbeurt!
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Nette bak...nu ben je helemaal de man! Laat die Golf III met die 75kW nu maar komen!!
Nu je een GSi hebt ---> aanmelden!!
Nu je een GSi hebt ---> aanmelden!!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
bedankt voor de reacties iedereen
was werken vandaar dat ik niet heb gereageerd.
heb effe paar vrienden opt werk een demonstratie gegeven op een lange weg.
moet zeggen schrok zelf ook toen die in zn 2 de 6duizend toeren trok.
heb wel eerst 8 km ofoz warmgereden ik weet is eig weinig maar denk dat het keer geen kwaad kan (hoopk althans).
die jongens wiste niet wat ze overkwam trok echt ongelofelijk hard zeg. Goh hoe mensen met 500pk kunnen rondrijden
Nja Ik zal morgen als het licht is effe kijken voor de koelvloeistof en laat gelijk wat weten.
Vandaag naar de garage geweest om te kijken waarom mijn stationair zo laag loopt. Nou die gast zei dat het zeer waarschijnlijk de gasklephuis is.
Nu effe kijken of ik dit zelf ook kan schoonmaken want anders kost het me aardig wat.
Ik heb wel zeker hulp nodig dus mensen die inde buurt van maastricht een handje willen helpen jullie zijn welkom.
Effe over de tankdopsticker. Die wil ik wel verwijderen maar blijft er dan geen lijm ofzo achter?? Want dat ziet er dan ook weer niet uit.
Trouwens als ik naar de blok kijk is die echt zoooo schoon.
Lijkt net splinternieuw. Totaal niet bezweet of nat of vocithig niks.
vindk een hele goeie teken moet ik zeggen.
en kwam erachter dat er geen standaard spruitstuk opzit maar een performance spruitstuk. (zal wel paar pk schele zei de garage).
een echte nadeel: ik heb geen idee wann de dis riem het laatst vervangen is. En het kost veel geld, is er geen manier dat ik kan achterhalen hoeveel ongeveer ermee gereden is??
Mn post word nu erg lang en onduidelijk al is er nog veel watk moet vertellen dat doe ik dan in volgorde zodra 1 probleem is opgelost gaan we verder met de andere.
bedankt nog iedereen voor de leuke reacties en schiet die tips en adviesen maar voorbij ik pik ze wel op.
greetz Mad Driver
was werken vandaar dat ik niet heb gereageerd.
heb effe paar vrienden opt werk een demonstratie gegeven op een lange weg.
moet zeggen schrok zelf ook toen die in zn 2 de 6duizend toeren trok.
heb wel eerst 8 km ofoz warmgereden ik weet is eig weinig maar denk dat het keer geen kwaad kan (hoopk althans).
die jongens wiste niet wat ze overkwam trok echt ongelofelijk hard zeg. Goh hoe mensen met 500pk kunnen rondrijden
Nja Ik zal morgen als het licht is effe kijken voor de koelvloeistof en laat gelijk wat weten.
Vandaag naar de garage geweest om te kijken waarom mijn stationair zo laag loopt. Nou die gast zei dat het zeer waarschijnlijk de gasklephuis is.
Nu effe kijken of ik dit zelf ook kan schoonmaken want anders kost het me aardig wat.
Ik heb wel zeker hulp nodig dus mensen die inde buurt van maastricht een handje willen helpen jullie zijn welkom.
Effe over de tankdopsticker. Die wil ik wel verwijderen maar blijft er dan geen lijm ofzo achter?? Want dat ziet er dan ook weer niet uit.
Trouwens als ik naar de blok kijk is die echt zoooo schoon.
Lijkt net splinternieuw. Totaal niet bezweet of nat of vocithig niks.
vindk een hele goeie teken moet ik zeggen.
en kwam erachter dat er geen standaard spruitstuk opzit maar een performance spruitstuk. (zal wel paar pk schele zei de garage).
een echte nadeel: ik heb geen idee wann de dis riem het laatst vervangen is. En het kost veel geld, is er geen manier dat ik kan achterhalen hoeveel ongeveer ermee gereden is??
Mn post word nu erg lang en onduidelijk al is er nog veel watk moet vertellen dat doe ik dan in volgorde zodra 1 probleem is opgelost gaan we verder met de andere.
bedankt nog iedereen voor de leuke reacties en schiet die tips en adviesen maar voorbij ik pik ze wel op.
greetz Mad Driver
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Laat je niet opjutten he ga niet verder dan je zelf durft, kan namelijk snel afgelopen zijn met jezelf en je Astra en dat willen we niet natuurlijk. Over hoof stationair toerental, dat komt door vervuiling van je LFR, dat je motor schoon is kan komen doordat ze hem schoon gespoten hebben of je hebt gewoon een goede te pakken. Welke motor heb je nou ? 1.8 16v of een 2.0 16v ? Distributieriem vervangen is idd een prijzige bezigheid. Tis dat je zo ver weg woont anders had ik hem wel voor je willen vervangen, wil ik nog wel ligt er aan of je zon eind wil rijden
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Trouwens als ik naar de blok kijk is die echt zoooo schoon.
Lijkt net splinternieuw. Totaal niet bezweet of nat of vocithig niks.
vindk een hele goeie teken moet ik zeggen.
ik vind dat alijd verdacht als een moter zo schoon is
het kan zijn dat ze hem hebben schoon gemaakt omdat alles lekt en
het een grote vette bende was
en omdat dat zo opvalt bij de verkoopt maken ze de moter schoon
ik bedoel niet dat die moter lekt bij jou maar hou het in de gaten
Lijkt net splinternieuw. Totaal niet bezweet of nat of vocithig niks.
vindk een hele goeie teken moet ik zeggen.
ik vind dat alijd verdacht als een moter zo schoon is
het kan zijn dat ze hem hebben schoon gemaakt omdat alles lekt en
het een grote vette bende was
en omdat dat zo opvalt bij de verkoopt maken ze de moter schoon
ik bedoel niet dat die moter lekt bij jou maar hou het in de gaten
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Ik heb een 1.8 16V
met een vette spruitstuk.
Die LFR schoonmaken kan ik dat ook bij een andere garage doen of moet dat per se een opel garage zijn?
Want denk dat een gewone garage goedkoper zal zijn?
En wat zullen ze ongeveer vragen voor de tijd en schoonmaakwerk samen?
greetz
met een vette spruitstuk.
Die LFR schoonmaken kan ik dat ook bij een andere garage doen of moet dat per se een opel garage zijn?
Want denk dat een gewone garage goedkoper zal zijn?
En wat zullen ze ongeveer vragen voor de tijd en schoonmaakwerk samen?
greetz
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
hey jongens ja fotos zou handig zijn.
Trouwens over de koelvloestofpeil.
Ik probeerde die dop eruit te draaien maar die heeft een staart wat erg lang is dus kan hem er niet uithalen om te kijken of die kapot is ofzo.
Ik ken een jongen die in een garage werkt.
Ik ga komende week daar langs kan hij effe alles nakijken
Nog effe iets anders.
De buitenrand van mijn achterbanden zijn al best versleten
terwijl het middenstuk profiel nog helemaal goed is.
Hoe kan ik dit oplossen dat die banden overal gelijk slijten??
en wil gelijk de bandenspanning nakijken hoeveel bar moet dit zijn?
ohjah en ik heb die tankdop sticker er al afgehaald
greetz
Trouwens over de koelvloestofpeil.
Ik probeerde die dop eruit te draaien maar die heeft een staart wat erg lang is dus kan hem er niet uithalen om te kijken of die kapot is ofzo.
Ik ken een jongen die in een garage werkt.
Ik ga komende week daar langs kan hij effe alles nakijken
Nog effe iets anders.
De buitenrand van mijn achterbanden zijn al best versleten
terwijl het middenstuk profiel nog helemaal goed is.
Hoe kan ik dit oplossen dat die banden overal gelijk slijten??
en wil gelijk de bandenspanning nakijken hoeveel bar moet dit zijn?
ohjah en ik heb die tankdop sticker er al afgehaald
greetz
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
oh te lage bandenspanning??
ik was al bang dat de wielen beetje scheef waren ofzo. (kan dat niet)?
nja zal deze dan effe op 2.5 zetten
neem aan dat voor ook 2.5bar moet??
Dankje ik zal strax gelijk naar de koelvloeistofpeil kijken.
greetz
ik was al bang dat de wielen beetje scheef waren ofzo. (kan dat niet)?
nja zal deze dan effe op 2.5 zetten
neem aan dat voor ook 2.5bar moet??
Dankje ik zal strax gelijk naar de koelvloeistofpeil kijken.
greetz
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: