Hi, kben harm kot
zo, ben begonne met mn wielen te poetsen enz. nou ebk me afdekkapje, int midden zeg maar, ook maar eens gepolijst
zijn wl netjes geworde!
nu nog 2 mooie bandjes.
weet iemand iets leuks??
maat is: ET35 7,5J 16"
dr lig nu 215-40 R16 op en die ligge gewoon recht zeg maar.
zelf zat ik te denken aan 205-40 16" maar als iemand n leuk alternatief heeft hoor ik het graag!
zijn wl netjes geworde!
nu nog 2 mooie bandjes.
weet iemand iets leuks??
maat is: ET35 7,5J 16"
dr lig nu 215-40 R16 op en die ligge gewoon recht zeg maar.
zelf zat ik te denken aan 205-40 16" maar als iemand n leuk alternatief heeft hoor ik het graag!
intusse al de owner of a Opel Astra-huifkar!!
Gefeliciteerd...dat wordt genieten!!!
Nu is het ook mooi tijd om gelijk even officeel lid van de club te worden!
Zeeland powerrrrrr!
Nu is het ook mooi tijd om gelijk even officeel lid van de club te worden!
Zeeland powerrrrrr!
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: gef
neej is ook heel moeilijk voor mijDelax80 schreef:gefeliciteerd he zo fantastisch als je krijgt te horen dat je geslaagd bent:P gelukkig kon ik hem toen dezelfde middag ophalen...zou die 5 dage nie meer kunne wachte:P
intusse al de owner of a Opel Astra-huifkar!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
zo, na een hele leuke periode autorijden, en eigenlijk veel update's (maar geen tijd,zin om ze hier neer te zetten ) heb ik weer een probleem
maandag was ik op weg naar school (1e autotechnicus) en oppeens een kraak/piep/rammel geluid uit mijn motorruimte. als ik me koppling intrapte kwam het geluid hard terug en trilde mijn pedaal. dus ik naar de kant, kap open, en de koppelingsgeur/rook kwam me tgmoet. dus ik weer starte en even kijke, waarsch druklager oid overleden.........
dus niet naar school geweest maar me bedrijf (autoteam Bergen op Zoom) opgebeld en me op laten slepen. daar aangekomen gelijk begonnen met de bak eraf te halen.
en........ me druklager was volledig overleden en een heel stuk ingevreten/ingesleten in me diafragma.....
dus vandaag onderdelen binnen: koppelingsplaat/drukgroep/druklager
en dus vanmiddag vanaf 3 uur vrij genomen en lekker gesleuteld. bakkie hangt er weer in, sub zit weer vast, motorsteunen vast, moet alleen nog alles afbouten, wielen, assen, fussee's enz vastzette. en weer laten uitlijnen......
sorry heb geen foto's........ had geen cam bij.........
maandag was ik op weg naar school (1e autotechnicus) en oppeens een kraak/piep/rammel geluid uit mijn motorruimte. als ik me koppling intrapte kwam het geluid hard terug en trilde mijn pedaal. dus ik naar de kant, kap open, en de koppelingsgeur/rook kwam me tgmoet. dus ik weer starte en even kijke, waarsch druklager oid overleden.........
dus niet naar school geweest maar me bedrijf (autoteam Bergen op Zoom) opgebeld en me op laten slepen. daar aangekomen gelijk begonnen met de bak eraf te halen.
en........ me druklager was volledig overleden en een heel stuk ingevreten/ingesleten in me diafragma.....
dus vandaag onderdelen binnen: koppelingsplaat/drukgroep/druklager
en dus vanmiddag vanaf 3 uur vrij genomen en lekker gesleuteld. bakkie hangt er weer in, sub zit weer vast, motorsteunen vast, moet alleen nog alles afbouten, wielen, assen, fussee's enz vastzette. en weer laten uitlijnen......
sorry heb geen foto's........ had geen cam bij.........
intusse al de owner of a Opel Astra-huifkar!!
Soe harmpie,
ben je toch nog van die wagen afgekomen
ik beloof dat ik er goed voor ga zorgen. en het word een leuk project bij mij
heb gelijk nog wat kleine dingetjes zelf gevonden. wat kleine verlichting die niet werkt in de auto dus dat maar even fixen morgen. dan ook even de elekttrische spiegels inbouwen en even kijken of er voorbereiding is voor stoel verw.
dan weer verder met de klep dichtlassen en dan op naar het andere leuke werk
en wie weet nog een keer een c20let er in met een t4
komt goed met je dingkie harm we zien elkaar nog
ben je toch nog van die wagen afgekomen
ik beloof dat ik er goed voor ga zorgen. en het word een leuk project bij mij
heb gelijk nog wat kleine dingetjes zelf gevonden. wat kleine verlichting die niet werkt in de auto dus dat maar even fixen morgen. dan ook even de elekttrische spiegels inbouwen en even kijken of er voorbereiding is voor stoel verw.
dan weer verder met de klep dichtlassen en dan op naar het andere leuke werk
en wie weet nog een keer een c20let er in met een t4
komt goed met je dingkie harm we zien elkaar nog
Drive Fast ... Die Fucking Hard
hey,
sow eindelijk wir eens een update
de astra gsi is verkocht en is nu in gebruik bij bassion. nieuw hier op het forum.
ikzelf heb sinds een maand en een week een astra-f cabrio. bouwjaar 11-1997. met alles erop en eraan, elektrische kap, leer, elek ramen elek spiegels enz. en een mooi digi-dashboard uit kadett gsi maar er zit nog veel hobby werk aan, maar dat gaat helemaal goed kome
foto's komen binnenkort
er ligt een x18xe motor in, maar die heeft een kapotte versnlbak. nu ben ik van plan een ombouw naar 20xe,c20xe te gaan doen.
nu mijn vraag:
ik hoorde dat je het best een blok uit een astra kan pakke omdat als je ene blok uit een kadett pakt je de kabelboom helemaal om moet bouwen en dat de stekkertjes niet overeen uitkomen. is dit zo? en van een astra-f gsi zou je hem er dus zo in kunnen hangen. enig ombouw werk is voor mij geen probleem omdat ik tog automonteur ben maar wat heb ik nodig voor zo'n ombouw? ook andere assen e.d.?
dus of rellie of iemand anders, even een lijstje neer kan zette
bij voorbaat dank!
sow eindelijk wir eens een update
de astra gsi is verkocht en is nu in gebruik bij bassion. nieuw hier op het forum.
ikzelf heb sinds een maand en een week een astra-f cabrio. bouwjaar 11-1997. met alles erop en eraan, elektrische kap, leer, elek ramen elek spiegels enz. en een mooi digi-dashboard uit kadett gsi maar er zit nog veel hobby werk aan, maar dat gaat helemaal goed kome
foto's komen binnenkort
er ligt een x18xe motor in, maar die heeft een kapotte versnlbak. nu ben ik van plan een ombouw naar 20xe,c20xe te gaan doen.
nu mijn vraag:
ik hoorde dat je het best een blok uit een astra kan pakke omdat als je ene blok uit een kadett pakt je de kabelboom helemaal om moet bouwen en dat de stekkertjes niet overeen uitkomen. is dit zo? en van een astra-f gsi zou je hem er dus zo in kunnen hangen. enig ombouw werk is voor mij geen probleem omdat ik tog automonteur ben maar wat heb ik nodig voor zo'n ombouw? ook andere assen e.d.?
dus of rellie of iemand anders, even een lijstje neer kan zette
bij voorbaat dank!
intusse al de owner of a Opel Astra-huifkar!!