banden

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
smatse
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 573
Lid geworden op: 07 jun 2004 16:19
Locatie: erp

banden

Bericht door smatse »

Iemand bekend met:

Falken ZE-512 195/45 R15 78V
Afbeelding

Federal SS-595 195/45 R15 78V
Afbeelding

NanKang NS-2 195/45 R15 78V CN Asian manufacturer using innovative high performance technology.
Afbeelding

Over de laatste heb ik toch goede recenties gelezen en de test resultaten zijn ook heel goed.

maar denk dat ik de Falken pak of toyo proxes.
get a gsi or die trying.

LEXMAUL powertttttttt.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Kleine waarschuwing : ik heb begin december banden betaald bij die autobandenmarkt HOMO, en heb nog geen banden, telefoon wordt niet opgenomen, mail wordt niet beantwoord, en Delticom nederland (overkoepelende organisatie) is uitgeschreven uit de KvK.

Tis even dat je het weet :roll:

Het adres van Delticom in Zuidlaren wordt vandaag of morgen gecheckt door kennisjes van het lokale kamp, binnenkort in de krant dus als ie niet als de sodemieter mijn centen terugstort :evil:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
smatse
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 573
Lid geworden op: 07 jun 2004 16:19
Locatie: erp

Bericht door smatse »

tja laat mij het maar even zo snel mogenlijk weten dan, was het wel van plan eigenlijk.

mijn pa heeft er ook goede zaken mee gedaan.
get a gsi or die trying.

LEXMAUL powertttttttt.
Gebruikersavatar
smatse
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 573
Lid geworden op: 07 jun 2004 16:19
Locatie: erp

Bericht door smatse »

kheb net al ergens anders banden besteld en vrijdag morgen komen ze om mijn nieuwe velgen heen.
dus topic kan eigenlijk weer dicht
get a gsi or die trying.

LEXMAUL powertttttttt.
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Koop aub iets anders dan deze knaken banden :cry: banden houden je op de weg, toch vreemd dat iedereen er altijd op bespaard, heb het zelf ook gedaan maar doe het nooit meer.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
ricardo^gsi
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 07 nov 2006 21:02
Locatie: zuidland

Bericht door ricardo^gsi »

k heb zelf die federals er onder zitte in 205/45 16 dan
maar nie egt heel slecht hor
alleen in de regen
dan merk je tog wel da et goedkope bandjes zijn
als ze verslete zijn ga k ook michelin kope
maarja deze zate der onder duz die rook k eerst even op hahah
calibra doet et weer!!!
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Rallyastra schreef:Koop aub iets anders dan deze knaken banden :cry: banden houden je op de weg, toch vreemd dat iedereen er altijd op bespaard, heb het zelf ook gedaan maar doe het nooit meer.
Ik wil zeggen Pirelli's voor een perfecte prijs toch. 8)

Koop gewoon de Dunlop SP9000 en geen prut toyo wat net dancing on ice is, tijdens een dikke regenbui.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Bericht door Raymond-oud »

Rallyastra schreef:Koop aub iets anders dan deze knaken banden :cry: banden houden je op de weg, toch vreemd dat iedereen er altijd op bespaard, heb het zelf ook gedaan maar doe het nooit meer.
ja maar niels we rijden niet allemaal zo als jou :lol: :lol:
zijn dat ook die banden die je op de ring er op had liggen?
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Die zijn nu wel ingereden. :wink:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Bericht door Raymond-oud »

GSi Twente schreef:Die zijn nu wel ingereden. :wink:
dacht dat hij ze al glad had :lol:
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Dunlop SP9000 promoteam!!!! :thumbsup:

Nog nooit rare fratsen mee gehad in de bocht of wat dan ook!! 8)
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1274
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Noord Nederland

autobanden

Bericht door Delax80 »

ik heb tot nu toe al stuk of 5x op autobandenmarkt besteld en altijd goede ervaringen. had ze soms al na 2 dagen in huis!!

maarja kan veranderd zijn natuurlijk.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ik ook....soms...wel elke keer geouwehoer... :evil:

Belachelijke is, dat ik 2 sets had besteld, en die andere 2 banden kwamen wel aan... :roll:

Dat adres in Zuidlaren is completely empty trouwens, staat alleen nog een telefoon... zijn mensen wezen kijken vandaag... :evil:

Ze hebben ook nog een adres in Groningen... en een post adres in een ander gat in de grond daar in de regio... daar gaan ze nu even kijken...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Koop zo om het half jaar wel nieuwe banden, nog nooit gezeik gehad.
Waarom kopen jullie ze niet elke keer gewoon op een vertrouwd adres ?

Dan betaal je eerste keren maar paar keer 10tje teveel.
Na paar keer en vaste klant en wat goodwill betaal je elke keer 10tje te weinig.
Gebruikersavatar
ricardo^gsi
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 07 nov 2006 21:02
Locatie: zuidland

Bericht door ricardo^gsi »

k koop ze gewoon altijd via me werk
bij van den ban autobanden

krijg k meestal nog 50 tot 65 % korting ook :D
calibra doet et weer!!!
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

pluggie schreef:Koop zo om het half jaar wel nieuwe banden, nog nooit gezeik gehad.
Waarom kopen jullie ze niet elke keer gewoon op een vertrouwd adres ?
Omdat het niet een tientje, maar 5 tientjes (of meer) per band scheelt, da's dus 100 € per half jaar, en da's best geld :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Zou ik eens een andere toko gewoon in de buurt zoeken dan.

Marges op mijn banden nu waren 19 euro t.o.v. inkoopsprijs en gaan ze er onder + balanceren.
Als jij er 69 boven inkoopsprijs voor betaald loont het toch eens de moeite om een band op te bouwen met 1 bandenzaak....
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Die heb op zich ook wel via de zaak, maar die gaan gewoon niet onder hun prijs zitten, ik ben nu inmiddels ook wel een beetje afgekickt van ABM.nl, krijgen van mij geen dup meer, maar het is hier in de regio niet zo makkelijk om een bandenboer te vinden die wat goedkoper is...

Ik ben nu bezig om via onze eigen KvK inschrijving bij de groothandel binnen te komen, maar dat valt niet mee.. lijkt wel een maffiasyndicaat die bandenhandel in NL :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Jaja... ineens.... is vanmorgen mijn verdwenen setje banden opgedoken vanuit de illustere Bermudadriehoek :twisted:
Afgeleverd op de zaak, als afgesproken, alleen nu zonder mailtje vooraf en 4 weken te laat; ineens poeffff zijn ze er... :?

Goed gedaan sukkels, kom ze nu maar weer ophalen, onze bus rijdt alweer 2 weken op nieuwe banden, kostte wel even 95 € meer, maarja, dan krijg je wel banden voor je geld :lol:

Wereldbedrijf :thumbsup:

Autobandenmarkt : never never nooit meer...oprotten met die halftamme geïmporteerde kutmof :evil:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

raymond schreef:
Rallyastra schreef:Koop aub iets anders dan deze knaken banden :cry: banden houden je op de weg, toch vreemd dat iedereen er altijd op bespaard, heb het zelf ook gedaan maar doe het nooit meer.
ja maar niels we rijden niet allemaal zo als jou :lol: :lol:
zijn dat ook die banden die je op de ring er op had liggen?
Ring was ook echt dramatisch op die Pirelli's :cry: banden doen het nu perfect, wel dik 2000 kilometer moeten inrijden. Eerste keer dat ik er hard mee remde hier op de singel stond ik dwars.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ik heb er weinig last mee hoor, de eerste paar km waren ze wel wat glad, maar nu doen ze het perfecto :D
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Charles 16V
forum-gebruiker
Berichten: 428
Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49

Bericht door Charles 16V »

Zeker hier ook Dunlop Sp9000 ben er echt tevreden over.
Kosten wel wat meer maar dan heb je ook wat.
Gebruikersavatar
JW
forum-gebruiker
Berichten: 568
Lid geworden op: 19 okt 2006 11:18
Locatie: Doetinchem

Bericht door JW »

Ik heb er 30 euro peanut (;) banden onder zitten :P

Is het verschil zo merkbaar in banden? of is het de leeftijd?
C20XE '94
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Merk je echt wel, zeker als je de power en wegligging van je auto een beetje gebruikt, als je bredere sloffen neemt wordt het nog belangrijker....

Zulke dingen kom je meestal pas achter op een Nürburgring sessie bijvoorbeeld, of op een zandvoort dagje, als je de rest niet kan bijhouden omdat je alle kanten op glibbert, of de vellen om je oren vliegen.... :wink:

Je auto is maar zo snel als je je vermogen kwijt kan op de weg, en dat gebeurt via je banden :)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

En je hoeft niet veel pk's te hebben om hard te gaan, wegligging is belangrijker als vermogen.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Plaats reactie