Raad en advies nodig!!
- Mad Driver
- forum-gebruiker
opzich geen slechte auto
prijs valt idd nog wel mee, al zou ik dan niuwe velge moete hale maar dat moet geen probleem zijn als hij verder in orde zou zijn.
igg bedankt datje voorme gekeken hebt.
maar ik zal moeten wachten tot mijn kadett verkocht is, eerder kank geen auto kopen.
Als het zover is dan is het zeker een kijkje waard ja.
thx greetz
prijs valt idd nog wel mee, al zou ik dan niuwe velge moete hale maar dat moet geen probleem zijn als hij verder in orde zou zijn.
igg bedankt datje voorme gekeken hebt.
maar ik zal moeten wachten tot mijn kadett verkocht is, eerder kank geen auto kopen.
Als het zover is dan is het zeker een kijkje waard ja.
thx greetz
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
idd
idd! hiervoor had ik een 1.8 8v (c18nz). op een volle tank deed ik altijd +- 400 km. terwijl ik echt niet gek deed met me rechtervoet. had toch geen zin.Rallyastra schreef:Nou zuipen ? Astra met een 1.4 kan harder zuipen hoor.
nu met me c18xe doe ik altijd minimaal 450 km. meestal +- 520. vind c18xe een super motortje. nog nooit wat aan gehad (ja lambda 1x overleden) en lekker vlot!! ook het voordeel dat het het "nieuwe type"achterschermen is. dus roesten nauwlijks tot niet.
ik zou als ik jou was wel voor 1 met de dikke bumpers gaan. de gsi vanaf 94 is nog wel leuk maar niet meer de gsi gsi als ware:P
- Mad Driver
- forum-gebruiker
haha nee dat klopt wel,
allen zo'n 2 Liter vraagt tog wel af een toe om even het pedaal goed in te drukken lijkt me.
dat is dan ook het probleem.
maar goed gelukkig heb ik totale controle (meestal) over mijn rijstyle dus dat moet goed komen.
allen zo'n 2 Liter vraagt tog wel af een toe om even het pedaal goed in te drukken lijkt me.
dat is dan ook het probleem.
maar goed gelukkig heb ik totale controle (meestal) over mijn rijstyle dus dat moet goed komen.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
trappe
af en toe even trappe is ook heerlijk moet elke ochtend 40 km rijden naar me stage of 70 km naar school. nou als ik door heerenveen of apeldoorn rij is het ook altijd knalle geblaze:P als je rustig ermee rijd is het best een relax tourautotje. maar daarna is het zo fantastisch om hem even in te trappe en naar voren te knalle
is dit niks voor je?? zeer unieke astra. wel een klein beetje duurder als gemiddeld maar als die goed is is het het zeker waard! zou dan wel direct de roest aanpakken.
http://auto.marktplaats.nl/opel/7014936 ... A4Quzto%3D
zit hier ook op de site dacht ik
is dit niks voor je?? zeer unieke astra. wel een klein beetje duurder als gemiddeld maar als die goed is is het het zeker waard! zou dan wel direct de roest aanpakken.
Verbruik hangt iig af van je rechtervoet idd...
Maar verwacht zeker geen zuinigheidsrecords...
Vind het wel knap dat er 500+ km wordt gehaald
met een gsi met een volle tank met ook nog redelijk
vaak doortrappen..!! Kom ik normaal rond de 300 uit.
Met rustig rijden rond de 400 als ik geluk heb, in de
zomer is dat wat beter haalbaar..
Als je naast je schoenen loopt, krijg je vieze sokken...
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- AB-Lennart
- forum-gebruiker
Vind ik ook knap. Bij mij is het verbruik ook tussen de 300 en 400 km afhankelijk van mn rechtervoet.BASS GSI schreef:Verbruik hangt iig af van je rechtervoet idd...
- AB-Lennart
- forum-gebruiker
Re: trappe
Das de mijne. Maar als je een zuinige auto zoekt, moet je geen 2.0 16v hebben, dus niuet de mijne . Ik ben nu dus ook op zoek naar een echte zuinige auto.Delax80 schreef:af en toe even trappe is ook heerlijk moet elke ochtend 40 km rijden naar me stage of 70 km naar school. nou als ik door heerenveen of apeldoorn rij is het ook altijd knalle geblaze:P als je rustig ermee rijd is het best een relax tourautotje. maar daarna is het zo fantastisch om hem even in te trappe en naar voren te knalle
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Als ik 400 Km haal met 40 liter, dan heb ik erg braaf gereden, ik rijd ook meer korte stukken (tis bijv. maar 13 Km naar mijn werk)
Op de snelweg heb ik ooit één keer 528 Km gehaald, dat was toen 44 liter (50 liter tank) geloof ik... en dat was over snelweg naar Arnhem heen en terug, heb ik 2 dagen steevast 90 achter vrachtwagens gehangen om te proberen zuunig te rijden
Als je van doorrijden houdt, zuipt ie je gewoon arm....
Op de snelweg heb ik ooit één keer 528 Km gehaald, dat was toen 44 liter (50 liter tank) geloof ik... en dat was over snelweg naar Arnhem heen en terug, heb ik 2 dagen steevast 90 achter vrachtwagens gehangen om te proberen zuunig te rijden
Als je van doorrijden houdt, zuipt ie je gewoon arm....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
zuinig
heb er net nog eens op gelet. 7.0/100 km bij 120. hangt ook beetje van de wind af natuurlijk naar das toch wel gemiddeld.
en 300 km op een tank ook al zou ik alleen maar planken dan kom ik nog op 350 ofzo denk ik.
vanochtend had ik hem helemaal vol getankt. toen ik in heerenveen aankwam (40 km er dus al op zitten)gaf hij 700 aan(rijbereik). vond dat wel heel netjes. maarja van die 700 bliojft dus meestal +- 500 over.
en 300 km op een tank ook al zou ik alleen maar planken dan kom ik nog op 350 ofzo denk ik.
vanochtend had ik hem helemaal vol getankt. toen ik in heerenveen aankwam (40 km er dus al op zitten)gaf hij 700 aan(rijbereik). vond dat wel heel netjes. maarja van die 700 bliojft dus meestal +- 500 over.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
C18XE geeft hele nette resultaten betreft verbruik.
C20XE zuipt boven de zoveel aantal toeren gewoon iets meer.
Jong, nieuw met je GSi, en student, je kunt het zat overwegen, maar laat ook je verstand en inkomen werken.
Hoe meer je rijd, hoe duurder het is.
En ik weet nog goed, toen ik een paar jaar terug die Corsa nog had, had een diesel b.v. zat uit gekund.
Ik zou zeggen koop een C18XE, die keus zal jou vast wel goed wezen.
En als je Pa nou niet overtuigd raakt, laat hem ook eens meelezen.
Jij bent niet de enige die ooit op jonge leeftijd met zo'n aankoop probleem zat.
Koop gewoon een 94-er zonder roest.
Onderhoud is in te halen, een verrot casco bij lange niet.
C20XE zuipt boven de zoveel aantal toeren gewoon iets meer.
Jong, nieuw met je GSi, en student, je kunt het zat overwegen, maar laat ook je verstand en inkomen werken.
Hoe meer je rijd, hoe duurder het is.
En ik weet nog goed, toen ik een paar jaar terug die Corsa nog had, had een diesel b.v. zat uit gekund.
Ik zou zeggen koop een C18XE, die keus zal jou vast wel goed wezen.
En als je Pa nou niet overtuigd raakt, laat hem ook eens meelezen.
Jij bent niet de enige die ooit op jonge leeftijd met zo'n aankoop probleem zat.
Koop gewoon een 94-er zonder roest.
Onderhoud is in te halen, een verrot casco bij lange niet.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- ricardo^gsi
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
hey jongens
heb een nette astra gsi gevonden op marktplaats
typ bij zoeken in: Astra gsi
vervolgens blz 2
de prijs is 3000
en de auto staat op 5 spaaks velgen.
en een chromen lijn door de zijkant
heb hem gemaild en hij zegt dat de auto in top conditie is.
lijkt het jullie wat??
heb een nette astra gsi gevonden op marktplaats
typ bij zoeken in: Astra gsi
vervolgens blz 2
de prijs is 3000
en de auto staat op 5 spaaks velgen.
en een chromen lijn door de zijkant
heb hem gemaild en hij zegt dat de auto in top conditie is.
lijkt het jullie wat??
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
Klopt, ligt aan je gedrag ervoor.
Als ik bv voltank vanaf de stad, zegttie 400 nog te rijden.
Ga je dan de snelweg braaf 120 rijden op zegttie na 100 km dat je nog 520 kan.
Een 16V rijdt zuiniger bij rustig rijden over het algemeen, en zuipt meer bij hogere toeren (= efficienter noemen ze dat, die extra Pks komen nl ergens vandaan).
Bv een C20XE draait daarom ook op 3 bar ipv de 2.nogiets van een C20NE.
Als ik bv voltank vanaf de stad, zegttie 400 nog te rijden.
Ga je dan de snelweg braaf 120 rijden op zegttie na 100 km dat je nog 520 kan.
Een 16V rijdt zuiniger bij rustig rijden over het algemeen, en zuipt meer bij hogere toeren (= efficienter noemen ze dat, die extra Pks komen nl ergens vandaan).
Bv een C20XE draait daarom ook op 3 bar ipv de 2.nogiets van een C20NE.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Voor het geld veel te duur.
Iedereen kan zeggen dat de auto in topconditie, een bonk roest kan ook in topconditie wezen.
Relatief gezien elke Astra misschien, het is maar net waar je op zit te wachten.
Een Astra met meuk en grote velgen zit vaak niet altijd de helderheid achter van dat het ook echt een goeie is, tenzij zo bewezen.
Iedereen kan zeggen dat de auto in topconditie, een bonk roest kan ook in topconditie wezen.
Relatief gezien elke Astra misschien, het is maar net waar je op zit te wachten.
Een Astra met meuk en grote velgen zit vaak niet altijd de helderheid achter van dat het ook echt een goeie is, tenzij zo bewezen.
"hochdrehzahlprinzip"
- Mad Driver
- forum-gebruiker
maar wat als ik nou zelf zou kijken (met iemand ) en het is idd roestvrij.
en in goeie conditie (dus voorlopig zonder kosten) dan zou het wel een goeie zijn lijkt me (want vind hem erg naar mijn smaak gemaakt).
en de prijs sal nog wel wat dalen denkk!
en in goeie conditie (dus voorlopig zonder kosten) dan zou het wel een goeie zijn lijkt me (want vind hem erg naar mijn smaak gemaakt).
en de prijs sal nog wel wat dalen denkk!
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Dan zou ik direct die chroom strip eraf roppen en een paar fatsoenlijke velgen monteren.
3000 euro is relatief voor een Astra GSi wel veel geld.
Ik zal er nog maar wat voor je neerzetten, ter advies..
3000 euro is relatief voor een Astra GSi wel veel geld.
Ik zal er nog maar wat voor je neerzetten, ter advies..
"hochdrehzahlprinzip"