HELP, probleem motorcode. GEVONDEN. volgende vraag
HELP, probleem motorcode. GEVONDEN. volgende vraag
hallo,
aangezien mijn koppeling het aan het begeven is wil i ker een nieuwe in laten zetten. nu wil mijn monteur eerst de motorcode weten voor hij de onderdelen besteld (er blijken twee typen koppelingen te zijn)
heeft iemand een duidelijke foto waar die zou moeten staan???
volgens mijn monteur: als je voor de auto staat, op de meest rechtse cilinder onder het spruitstuk.
ik ben al een tijdje aan het zoeken geweest maar kan niks vinden tussen het vet en de rotzooi en alles.
gaat overigens om een c2.0ne
alvast heel erg bedankt
aangezien mijn koppeling het aan het begeven is wil i ker een nieuwe in laten zetten. nu wil mijn monteur eerst de motorcode weten voor hij de onderdelen besteld (er blijken twee typen koppelingen te zijn)
heeft iemand een duidelijke foto waar die zou moeten staan???
volgens mijn monteur: als je voor de auto staat, op de meest rechtse cilinder onder het spruitstuk.
ik ben al een tijdje aan het zoeken geweest maar kan niks vinden tussen het vet en de rotzooi en alles.
gaat overigens om een c2.0ne
alvast heel erg bedankt
Laatst gewijzigd door shania op 10 jan 2007 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
investeer in alcohol...... meer procenten krijg je nergens.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Je heb tot bouwjaar/motornummer en vanafbouwjaar/motornummer.
Welk bouwjaar heeft de auto?
Motornummer = poets en schuurwerk.
Zit op de schuine rand waar je bak tegenaan zit.
Heeft die NE trouwens multi-riem?
Welk bouwjaar heeft de auto?
Motornummer = poets en schuurwerk.
Zit op de schuine rand waar je bak tegenaan zit.
Heeft die NE trouwens multi-riem?
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
heb hem inmiddels gevonden. bedankt allemaal voor de hulp.Laagvlieger schreef:Het gaat om het motornummer, Dus C20NE-123456
Dat staat op het vlakke deel van d eversnellingsbakflens daar bij de peilstok.
nu rest mij nog de vraag: uit hoeveel cijfers bestaat de code??
Uit zes zoals laagvlieger zegt of kan het zijn dat het er meer zijn?? (kan er namelijk 6 duidelijk lezen alleen daarna staan nog 2 onleesbare tekens.)
investeer in alcohol...... meer procenten krijg je nergens.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
moet je mee oppassen, oudere vanaf 1992 zijn de komwielen geleidelijk aan ingevoerd. Dus kan best een nieuwere zijn zonder komwiel of een oudere met.
Dus motornummer. Laatste 2 zijn zo en zo een serienummer, niet erg interressant dus.
Dus motornummer. Laatste 2 zijn zo en zo een serienummer, niet erg interressant dus.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠