raar geluid

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gesloten
gsi driver
forum-gebruiker

raar geluid

Bericht door gsi driver »

hallee!!!! ik heb nog steeds last van dat gepiep de ene keer wel de andere keer niet als ik mijn koppeling in duw bij ongeveer 50 dan piept hijen verder niet kan iemand mij vertellen waar ik kan kijken of wat ik kan doen ze hebben het wel eens gehad over mijn abs sensor!!!! hoezo zou die piepen dan? groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Maartje »

Waarom ga je niet verder in het topic dat je hierover al geopend had viewtopic.php?t=7297 daar staan de antwoorden op je vragen al.

Je vroeg toen ook om foto's, dit zijn foto's van mijn oude ABS sensor. Die heb ik aangegeven met een rood (misvormt) cirkeltje.

Afbeelding

Zoals je ziet gaat de houder waar de sensor inzit flink oxideren waardoor je sensor tegen dat tandwiel aangedrukt word. Dit veroorzaakt het piepen en geloof me, heb er helaas ervaring mee :( .

Nog even foto van ander aanzicht:

Afbeelding
Afbeeldingaartje
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Inderdaad Truus :wink:

Andere topic pleaZZ :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gesloten