Dynamo probs, nieuwe dynamo gehad
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
even je best doen om zo veel mogelijk stroom te verbruiken he, kachel aan, ruitverwarming, lichten evt breedstralers, verw. spiegels, stoelen, radiootje aan op niveau
En idd rijden als je opoe
En idd rijden als je opoe
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Gelukkig maar. klein probleempje + dat je de boosdoener nu simpel te pakken heb. Das wel beter....
Btw... even off topic, ik schok me net even de tandjes... tijdens het rijden begon de motor ineens midden op het kruispunt te sputteren en kotsen
Dus ik onder de motorkap.... ik paar dingetjes aanraken en toen ik bij de stekker van de lmm het stekkertje bewoog deed ie meteen weer normaal. Dus ik stekkertje eraf gehaald, bleek één van de contactjes helemaal geoxideerd te zijn. Contactreiniger erin en gewoon weer lopen als een zonnetje
Btw... even off topic, ik schok me net even de tandjes... tijdens het rijden begon de motor ineens midden op het kruispunt te sputteren en kotsen
Dus ik onder de motorkap.... ik paar dingetjes aanraken en toen ik bij de stekker van de lmm het stekkertje bewoog deed ie meteen weer normaal. Dus ik stekkertje eraf gehaald, bleek één van de contactjes helemaal geoxideerd te zijn. Contactreiniger erin en gewoon weer lopen als een zonnetje
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Heb ik nu ook, lamaar danopelforum schreef:even kijken
70 a
Dank voor den moeite
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
even nieuw contactbekjes erin maken wil je het weer toppie maken.2.nullutje schreef:Gelukkig maar. klein probleempje + dat je de boosdoener nu simpel te pakken heb. Das wel beter....
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik rij nu in een Opel Corsa 1.0 8V (Zonder waarschuwingszoemer voor de verlichting... )Matt schreef:Best een grote want ik moet in me pauzes morgen doorwerken en dan eerder weg.oenatje schreef:oef kleine tegenslag.
En ik moet in een Hyundai 1.3 12V rijden!
Maar verder ben ik er wel heel blij mee hoor Erwin!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Maar dat is tenminste een Opel!RedBill schreef:Ik rij nu in een Opel Corsa 1.0 8V (Zonder waarschuwingszoemer voor de verlichting... )Matt schreef:Best een grote want ik moet in me pauzes morgen doorwerken en dan eerder weg.oenatje schreef:oef kleine tegenslag.
En ik moet in een Hyundai 1.3 12V rijden!
Maar verder ben ik er wel heel blij mee hoor Erwin!
Net effe gepraat met Rainier en nadat ik mijn auto opgehaald heb kan ik door naar Rainier om effe een nieuw lampje in m'n dash te zetten.
Hij heeft het vaker gedaan en weet precies hoe het gaat en ik heb dat nog nooit gedaan dus gelijk goed meespieken
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Heb vandaag m'n auto opgehaalt! Zit een gloednieuwe dynamo in.
Thuis gelijk aan het hobbyen gegaan met Rainier om een nieuw acculampje te plaatsen in mijn dash.
Auto rijdt weer harstikke fijn!
Bedankt voor alle hulp hier! Zou niet meer zonder jullie hulp kunnen
Thuis gelijk aan het hobbyen gegaan met Rainier om een nieuw acculampje te plaatsen in mijn dash.
Auto rijdt weer harstikke fijn!
Bedankt voor alle hulp hier! Zou niet meer zonder jullie hulp kunnen
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003