Temperatuurmeter blijft onder
- emiletelkamp
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Temperatuurmeter blijft onder
Hey mensen,
zit momenteel met probleem dat mijn temperatuurmeter stil blijft staan... fan slaat wel aan als ik tijdje stil sta, en meter geeft heeeeeeel af en toe een beetje aan, denk dat er wat corosie ergens bij aansluiting van vloeistof temperatuurmeter zit, maar waar kan ik die vinden?
zit momenteel met probleem dat mijn temperatuurmeter stil blijft staan... fan slaat wel aan als ik tijdje stil sta, en meter geeft heeeeeeel af en toe een beetje aan, denk dat er wat corosie ergens bij aansluiting van vloeistof temperatuurmeter zit, maar waar kan ik die vinden?
0 - 100 in euh.. nou ja, niet nodig, gewoon cruisen.. toch?
- emiletelkamp
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- emiletelkamp
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Hij heeft een 1.4 !Maartje schreef:Heb em bij mijn vorige astra ook zelf vervangen, is makkelijk te doen dus
Zit achter de distributiekap.
Als je voor je auto staat volg je de linker dikke slang boven aan de radiateur.
(Bijrijders-kant dus heet eigenlijk rechts)
Behuizing waar die slang opzit, verdwijnt achter je kap en daar zit de thermostaat.
Als je nog nooit een distributieriem vervangen hebt en niet zo handig bent...lekker door de dealer laten doen !
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
maare wordt de kachel wel warm dan?
Die 1.4tjes willen de stekkers en/of temperatuursesnor nog wel eens flink aanoxideren. Ding zit op je inlaatspruitstuk, achter j ekleppendeksel naast de distributiekap. Zit blauw draadje op met een stekker die erop geschoven zit.
Die 1.4tjes willen de stekkers en/of temperatuursesnor nog wel eens flink aanoxideren. Ding zit op je inlaatspruitstuk, achter j ekleppendeksel naast de distributiekap. Zit blauw draadje op met een stekker die erop geschoven zit.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- emiletelkamp
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Hey, sorry voor late reactie, maar dat draadje die op sensor komt wist ik al van (kennis) die heb ik al even schoon gemaakt en met stukje schuurpapier blank gemaakt. Maar hij doet het nog steeds niet. En kachel wordt wel gewoon warm ja.
Maar zitten me eerst andere dingen dwars (hemeltje los) dus moet ik even een andere voor opscharrelen op de sloop..
Maar wat zou het nog meer kunnen zijn dan? misschien gewoon een kapotte sensor? (lijkt me dan het meest logische) of gewoon de tellerunit?
Maar zitten me eerst andere dingen dwars (hemeltje los) dus moet ik even een andere voor opscharrelen op de sloop..
Maar wat zou het nog meer kunnen zijn dan? misschien gewoon een kapotte sensor? (lijkt me dan het meest logische) of gewoon de tellerunit?
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- emiletelkamp
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Hey ben ik weer dan.. spanning gemeten (gewoon een lampje) en die doet het wel, nieuwe stekker gemonteerd, nu doet temp. meter het half, hij gaat tot 45 graden en dan houdt het op....
Toch gewoon de sensor kapot? (kan voltage waarschijnlijk niet geven)
Toch gewoon de sensor kapot? (kan voltage waarschijnlijk niet geven)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer: