verlaat kerst kado.
verlaat kerst kado.
vandaag kwam ik thuis en stond er een pakketje.
moest even denken want had niet verwacht dat ze er al zouden zijn.
maar mijn op ebay gewonnen acherlichten waren binnen.
endelijk heb ik ze, was er al lang naar op zoek
moest even denken want had niet verwacht dat ze er al zouden zijn.
maar mijn op ebay gewonnen acherlichten waren binnen.
endelijk heb ik ze, was er al lang naar op zoek
investeer in alcohol...... meer procenten krijg je nergens.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
staan de laatste tijd regelmatig irmscher op ebay. k had ook nog geboden maar vond het uiteindelijk TEveel worden. matt had ze geloof ik voor 75 eurie. kijk dat zijn nog is prijzen. maar 180 euro vind k beetje te veel.
zijn wel heel mooi shania!!!
zijn wel heel mooi shania!!!
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Dan ben ik toch heel blij dat ik ze voor 73 euro gekocht heb!oenatje schreef:nieuw kostte ze 280 euro toen!!!
Maar heel mooi! Had al gezien dat je ze had gekocht op e-bay. Heb ze ook in de gaten gehouden aangezien Rainier er ook op aan het bieden was
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
-
- Oud-Clublid
Shania, ga je je remlichten ook nog verplaatsen of gewoon rooie bolletjes erin?
Was trouwens 72,03 euro nog effe snel gekeken
Nu we hier toch bezig zijn, ik heb vandaag een rood bolletje in mijn mistlamp gedaan maar deze is absoluut niet fel! Was het enige rode bolletje dat hier in de omgeving te vinden was. Iemand daar een oplossing voor?
Zeker cheap! Was er ook heel erg blij mee!Melbo schreef:73 euro voor een setje Irmschers Matt???? Das wel erg cheap!
Was trouwens 72,03 euro nog effe snel gekeken
Nu we hier toch bezig zijn, ik heb vandaag een rood bolletje in mijn mistlamp gedaan maar deze is absoluut niet fel! Was het enige rode bolletje dat hier in de omgeving te vinden was. Iemand daar een oplossing voor?
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
tja de prijs..... ik zelf vond hem best redelijk.
180 was ook mijn uiterste bod.
(dacht er al meer te zien van het forum.) was al lang blij dat niemand er overheen ging.
ik heb nog niet helemaal uitgezocht wat je precies moet veranderen om deze er in te maken.
kan iemand het kort uitleggen? (of even linkje) zal hier vast wel ergens op het forum staan.
voor ik de astra kocht wist ik al dat ik deze lichten wilde. vindt ze echt gaaf.
thanks voor de goede reactie's
(dacht er al meer te zien van het forum.) was al lang blij dat niemand er overheen ging.
ik heb nog niet helemaal uitgezocht wat je precies moet veranderen om deze er in te maken.
kan iemand het kort uitleggen? (of even linkje) zal hier vast wel ergens op het forum staan.
voor ik de astra kocht wist ik al dat ik deze lichten wilde. vindt ze echt gaaf.
investeer in alcohol...... meer procenten krijg je nergens.
-
- Oud-Clublid
Hier heb je linkje: viewtopic.php?t=7081
Daar kan je alles vinden!
Ik weet wel dat Oenatje en Rainier aan het bieden waren op die set en iemand anders wou ze ook nog hebben maar ik weet niet of hij ook geboden heeft
Daar kan je alles vinden!
Ik weet wel dat Oenatje en Rainier aan het bieden waren op die set en iemand anders wou ze ook nog hebben maar ik weet niet of hij ook geboden heeft
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Heb je er bijna net zoveel voor betaald als ik destijds...shania schreef:tja de prijs..... ik zelf vond hem best redelijk.
Aanpassen: Klikkie doen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Oud-Clublid
Moet Rainier maar effe kijke we zien het weloenatje schreef:zijn van een collega van me. hij moet er 200 euro voor hebben.Matt schreef:We hebben het er zondag wel effe over Rainier wil ze volgens mij nog steeds heel erg graag hebbenoenatje schreef:voor iedereen die ze nog zoekt:
ik heb binnenkort een setje over waarschijnlijk.
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam