C20XE kabelboom: Wie herkent de stekkers???
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
C20XE kabelboom: Wie herkent de stekkers???
Wie herkent de volgende stekkers en kan ons vertellen waarvoor ze dienen?
Locatie: Vlakbij de rechter veerpoot, bij het ruitensproeiervloeistofreservoir. Zit verbonden aan de kabelboom van een Astra GSi C20XE (oorspronkelijk met TC)
Locatie: Rechtsvoor in de auto bij de voetenruimte. Is verbonden aan de interne kabelboom van de wagen. De drie stekkertjes die in de buurt zitten zijn verbonden met de motorkabelboom. (Motronic en, naar wij denken sensoren voor BC).
Locatie: Vlakbij de rechter veerpoot, bij het ruitensproeiervloeistofreservoir. Zit verbonden aan de kabelboom van een Astra GSi C20XE (oorspronkelijk met TC)
Locatie: Rechtsvoor in de auto bij de voetenruimte. Is verbonden aan de interne kabelboom van de wagen. De drie stekkertjes die in de buurt zitten zijn verbonden met de motorkabelboom. (Motronic en, naar wij denken sensoren voor BC).
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Hoe bedoel je van de BC? Dat daar sensoren aan horen te zitten van de BC? Van de BC unit zelf kan ie niet zijn, omdat ie in de motorruimte zit, niet onder het dashboard ofzo...raymond schreef:is die eerste niet van je boordcomp????
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
eerste is van de ETC met computer en ETC gasklep, is 10 polige stekker.
Weet ik 100% zeker, heb er zelf poos naar gezocht ivm de V6 ombouw.
Die onderste stekker zou ik even moeten nazien, maar lijkt mij ook een ETC/ABS communicatieverbinding naar motorstuurapparaat.
Weet ik 100% zeker, heb er zelf poos naar gezocht ivm de V6 ombouw.
Die onderste stekker zou ik even moeten nazien, maar lijkt mij ook een ETC/ABS communicatieverbinding naar motorstuurapparaat.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
ABS zou kunnen, maar ETC lijkt me niet, aangezien dit van de originele kabelboom van mijn (8V) Astra is. Of zou die standaard ook al een deel op ETC zijn voorbereid?Laagvlieger schreef:Die onderste stekker zou ik even moeten nazien, maar lijkt mij ook een ETC/ABS communicatieverbinding naar motorstuurapparaat.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Draadkleuren zou ik zaterdag even moeten kijken, of Erwin zou even moeten kijken. Onderste heeft niet veel haast. Volgens mij zat deze namelijk ook niet aangesloten toen de kabelboom van de NE eraan zat.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Dus die ETC e.d. heeft een aparte kabelboom... ETC is nu niet aangesloten, gaat wel goed neem ik aan toch?Laagvlieger schreef:eerste is van de ETC met computer en ETC gasklep, is 10 polige stekker.
Weet ik 100% zeker, heb er zelf poos naar gezocht ivm de V6 ombouw.
Die onderste stekker zou ik even moeten nazien, maar lijkt mij ook een ETC/ABS communicatieverbinding naar motorstuurapparaat.
Liggen nu namelijk niets geen kabels o.i.d. naartoe.
Gasklephuis zonder ETC smoorklep zit erop.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Heb je anders zaterdag toevallig tijd en zin om even een bezoekje te brengen aan ons beunproject in Rijssen???Laagvlieger schreef:ETC heeft een eigen kabelboom ja.
Gta van bestuurderskant naar bijridjerskant door motorruim langs schutbord naar die 10P stekker.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Mijn vraag, vanaf de hoofdkabelboom (deel vanaf de injectoren) gaat er een stekker naar beneden, ik heb enkel een LFR en klopsensor (dus 2 nodig).
De Kadett had een extra kabelboompje, maar vind ik bij deze niet.
De Kadett had een extra kabelboompje, maar vind ik bij deze niet.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente