Het spookt in mijn Astra (opgelost)
Het spookt in mijn Astra (opgelost)
Halleej,
Ik heb problemen!!
Van de week zette ik mijn verwarming op stand 2, en tot mijn grote verbazing gingen de ruitewissers mee aan en knipperde alle lampen
Een paar dagen later werkte de verwarming en ruitewissers niet meer...
Ik heb het zekering kastje nagekeken en de zekering van de ruitewisser en toeter lag eruit... Als ik hier een nieuw in plaatste werkte de toeter wel weer. Maar als ik de ruitewissers aanzette brande de zekering weer door!
Allemaal erg vaag, de verwarming werkt nog steeds niet, ookal is de zekering nog heel!!
Ik heb problemen!!
Van de week zette ik mijn verwarming op stand 2, en tot mijn grote verbazing gingen de ruitewissers mee aan en knipperde alle lampen
Een paar dagen later werkte de verwarming en ruitewissers niet meer...
Ik heb het zekering kastje nagekeken en de zekering van de ruitewisser en toeter lag eruit... Als ik hier een nieuw in plaatste werkte de toeter wel weer. Maar als ik de ruitewissers aanzette brande de zekering weer door!
Allemaal erg vaag, de verwarming werkt nog steeds niet, ookal is de zekering nog heel!!
Laatst gewijzigd door geert_gsi op 30 dec 2006 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Volle gas joaa!!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
heel misschien zit er bij jou nog eentje onder je motorkap, in dat zwarte bakje achter je blok, bijna tegen je schutboord/waterkeerplaat aan zegmaar. zit een kapje op maar je weet wel welk ik bedoel ( denk ik )
maar het ziet er meer naar uit dat je wissermotortje sluiting maakt.
maar het ziet er meer naar uit dat je wissermotortje sluiting maakt.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
ja zon bedradingsschema zoek ik ook nog...Ik heb al een tis 2006 besteld maar gehoord dat daar iig voor de astra f geen bedrading schema bij zit iemand misschien een oudere versie liggen waar wel een bedradingsschema bij zit?
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
Ik heb de verwarming weer aan de gang, ondertussen ligt bijna het volledige dashboard uit elkaar...maar! het werkt Er zat een grote Maxizekering verstopt die was doorgebrand (30A)
Nu de ruitenwissers nog!! Die blijven kostsluiting veroorzaken...Ik denk dat hij massa maakt op het frame.
Kunnen ze zo'n electrische storing (kortsluiting) uitlezen?
Lataa Geert
Nu de ruitenwissers nog!! Die blijven kostsluiting veroorzaken...Ik denk dat hij massa maakt op het frame.
Kunnen ze zo'n electrische storing (kortsluiting) uitlezen?
Lataa Geert
Volle gas joaa!!
vraagbaak.
in de bieb is de vraagbaak met alle schema's . heb hem ook welles geleent:)
majah zal per bieb verschille. maar in emmeloord hebbe ze hem
majah zal per bieb verschille. maar in emmeloord hebbe ze hem
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003