zo de eerste foto's staan er op ........
JA !!!!!!!!!!!!!! hij is geweest .....ik zit nu in friesland zal straks even foto's maken en op het forum zetten ......
moet hem eerst weer wassen .......kut vliegjes en beestjes ......
IEMAND TOEVALLIG NOG EEN ORIGINELE GRILL LIGGEN MAG STUK ZIJN HEB ALLEEN DAT NOKJE NODIG DIE ONDER DE LAMP IN HET GLEUFIE GAAT.....
die had ik van mijn oude originele grill af gehaald maar er is er een gesneuveld .....en wil die rieger niet meer in model komen.......of heeft iemand een andere oplossing..
sandro
moet hem eerst weer wassen .......kut vliegjes en beestjes ......
IEMAND TOEVALLIG NOG EEN ORIGINELE GRILL LIGGEN MAG STUK ZIJN HEB ALLEEN DAT NOKJE NODIG DIE ONDER DE LAMP IN HET GLEUFIE GAAT.....
die had ik van mijn oude originele grill af gehaald maar er is er een gesneuveld .....en wil die rieger niet meer in model komen.......of heeft iemand een andere oplossing..
sandro
Laatst gewijzigd door sandro op 23 dec 2006 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Netjes man ! ! !
Waarom heb je de spiegelhuizen en je dakgoten niet mee laten spuiten ????
Dat grille dingesie heb ik wel voor je trouwens als je hem nog nodig hebt
Waarom heb je de spiegelhuizen en je dakgoten niet mee laten spuiten ????
Dat grille dingesie heb ik wel voor je trouwens als je hem nog nodig hebt
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Wow! Erg mooi man!
Ennuh: Niet vergeten nieuw tankkleprubbertje te halen...
Remlicht in spoiler = trouwens
Eens!!!Laagvlieger schreef:En idd de zwartcontrasten lekker houden!
Ennuh: Niet vergeten nieuw tankkleprubbertje te halen...
Remlicht in spoiler = trouwens
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
het was en bewuste keuze om niet de hele spiegels en dakrails mee te spuiten...
ik weet ook nog niet zeker of ik de achterplaat zo laat,mischien toch de hoogglans zwarte achterplaat van gsitwente overnemen...ik wil in de toekomst irmschers kopen en dan is het wel mooi denk ik met een zwarte achterplaat...
voorlopig ben ik even door het geld heen,alleen nog even nieuwe veren scoren dan kunnen mijn koni'er onder....
Achterspoiler heb ik zo gekocht en mee laten spuiten ,alleen zag ik vandaag dat die gleuf niet helemaal netjes is.......maargoed ik kan er mee leven...
morgen ga ik hem nog even een wasbeurtje geven en wat foto's maken...dan post ik ze wel weer..
@ sound als je me er mee kan helpen zou dat top zijn je kan nu zien dat het stukje rieger grill aan de bijrijders kant nu naar beneden steekt...als ik de bevesteging van een originele gril er op maak dan blijft hij netjes zitten zoals de bestuurders kant..
zeg maar wat je voor de originele gril moet hebben dan regelen we het even na de kerst...
ik weet ook nog niet zeker of ik de achterplaat zo laat,mischien toch de hoogglans zwarte achterplaat van gsitwente overnemen...ik wil in de toekomst irmschers kopen en dan is het wel mooi denk ik met een zwarte achterplaat...
voorlopig ben ik even door het geld heen,alleen nog even nieuwe veren scoren dan kunnen mijn koni'er onder....
Achterspoiler heb ik zo gekocht en mee laten spuiten ,alleen zag ik vandaag dat die gleuf niet helemaal netjes is.......maargoed ik kan er mee leven...
morgen ga ik hem nog even een wasbeurtje geven en wat foto's maken...dan post ik ze wel weer..
@ sound als je me er mee kan helpen zou dat top zijn je kan nu zien dat het stukje rieger grill aan de bijrijders kant nu naar beneden steekt...als ik de bevesteging van een originele gril er op maak dan blijft hij netjes zitten zoals de bestuurders kant..
zeg maar wat je voor de originele gril moet hebben dan regelen we het even na de kerst...
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Staat me nog ergens bij dat jij me ook een keertje ergens mee hebt gematst, voort wat hoort wat kerel
Roep maar, ik ben vrij tot en met de 2e Januari...
Roep maar, ik ben vrij tot en met de 2e Januari...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
Gaaf man Sandro.
Super ! Wow, wat issie mooi zo, helemaal picobello, turbo onder de kap, waaiers als niet opval, man o man,
wat een picobello sleeper is het zo.
Effe wat anders dan de tokkiewokkie 17 inch, gare kasten raamband sticker, tankdop sticker auto.
Die bumper ook netjes, die intercooler deronder. Waanzinnig mooi.
Gefeliciteerd hoor. Pffoeh.
Super ! Wow, wat issie mooi zo, helemaal picobello, turbo onder de kap, waaiers als niet opval, man o man,
wat een picobello sleeper is het zo.
Effe wat anders dan de tokkiewokkie 17 inch, gare kasten raamband sticker, tankdop sticker auto.
Die bumper ook netjes, die intercooler deronder. Waanzinnig mooi.
Gefeliciteerd hoor. Pffoeh.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Strak geworden man!
Een zonnetje doet die kleur heel anders uitkomen.
Maar daar wachten we wel even op.
Die achterplaat blijft wel liggen, dus als je hem t.z.t. nog wil, kun je hem alsnog kopen.
Mee eens met Plug, uber sleeper zo.
Een zonnetje doet die kleur heel anders uitkomen.
Maar daar wachten we wel even op.
Die achterplaat blijft wel liggen, dus als je hem t.z.t. nog wil, kun je hem alsnog kopen.
Mee eens met Plug, uber sleeper zo.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Charles 16V
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer: