Ik heb het net gehoord van Marcel. Die benzineslang is levensgevaarlijk Maar ben er aan de ene kant wel blij mee, want hij zoop wel echt veel benzine. Denk dat ik met die gare slang 1 op 8 nog niet haal.Bart(astra) schreef:Hey Lennart.
Ik heb je auto vandaag in het echhie gezien en gereden....
Ziet er nog best ok uit.
Alleen is je benzineslang lek !
En je hebt een Hall-sensor die niet meer lekker is.
Maar dat fixt Marcel wel
Btw homokineten hebben speling en auto trilt als een gek.
Loopt verder wel ok met die lexmaul, maar of dat nou zo veel extra vermogen oplevert vraag ik me af.
(maar kan niet echt vergelijken nu,omdat mijn astra al anderhalve week op retour is naar de spuiter. Dus was wel weer leuk in een gsi te zitten. Begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen)
En ik heb Marcel gezegd dat hij eens moet uitzoeken wat voor versnellingsbak er tegen zit (kon ik zo snel niet zien)
Heb de indruk dat het geen f20 (hoort bij c20xe) is, en een 6-bak zoals je pook aangeeft is het iig ook niet....
Leer is echt mooi, alleen stoelverwarming is net een braadpan..
Met een beetje knutselen kan je er weer een goede dikke bak van maken !
Succes
En zo snel is ie idd ook niet. Heb ik ook al tegen Marcel gezegd. Heb het gevoel dat ie ergens inhoud en sneller hoort te zijn. Het uitlaatspruitstuk is ook niet origineel dus er moet meer uit te halen zijn lijkt me. Volgens mij scheelt het nog niet erg veel met mn corsa. Kan het zijn dat ie met die nieuwe hall-sensor beter loopt of maakt dat niets uit?
En dat plaatje op die pook heeft de vorige eigenaar erop geplakt, vond ie leuk Ben wel benieuwd wat voor versnellingsbak ze hebben gebruikt dan. Het blijft een bouwpakket he .Is een F20 wel het beste voor een C20XE?
Eerst even zorgen dat ie technisch in orde is, dan even sparen en een nieuw achterscherm regelen. Ik wil jou astra wel eens in het echt zien, heb hem volgens mij al een keer gezien op een meeting in Zonhoven, Belgie.
Groeten Lennart