opelkwaaltje?? meer mensen last van?
opelkwaaltje?? meer mensen last van?
Je hoort het niet als je rustig rijdt, maar als ik rond de 120 rijdt begint er in mijn auto iets te rammelen. het is wel iets metaals wat rammelt
Als ik 110 of 130 ga rijden is het weg. dus eigenlijk komt het bij 120 tevoorschijn. En ga nou niet zeggen ga dan niet meer 120 rijden, want daar heb ik nix aan.
het lijk van achter te komen. maar kan het niet 1,2,3 vaststellen, heb wel al gezocht maar heb niet kunnen vinden.
is dit wat vaker voor komt??? of ben ik de enige?
K hoor het wel....
Als ik 110 of 130 ga rijden is het weg. dus eigenlijk komt het bij 120 tevoorschijn. En ga nou niet zeggen ga dan niet meer 120 rijden, want daar heb ik nix aan.
het lijk van achter te komen. maar kan het niet 1,2,3 vaststellen, heb wel al gezocht maar heb niet kunnen vinden.
is dit wat vaker voor komt??? of ben ik de enige?
K hoor het wel....
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
vibra-tor?daafje schreef:ik heb zelf geen last van een trillend stuur maar een trillend voorwerp. iets wat los zit waarschijnlijk.
of misschien zit er een steekje bij je los
[/domme opmerkingen mode]
ehm ik heb er geen last van, maar misschien iets bij je reservewiel dat trilt bij bepaalde snelheden? startkabels, wielbouten, gereedschap noem het maar op.
onder de auto zelf kan er weinig tikken als alles normaal vast zit, overal lekker aanzitten dus. handremkabel/afdekplaat/leidingen/ophanging alless
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Ik heb precies hetzelfde.... bij een bocht naar links hoor ik bij mn rechterachterwiel iets heel irritant trillen ofzo. Het lijkt idd veel op een hitteschild ofzo..maar die heb ik al gecontroleerd en zaten vast.
Qua snelheid is het rond de 30km/h of als ik vanuit een hoge versnelling optrek, zo rond de 2000 toeren ofzo
Ik word er zo langzaamaan gestoord van en ben aan het overwegen m maar even bij de garage te droppen.
Qua snelheid is het rond de 30km/h of als ik vanuit een hoge versnelling optrek, zo rond de 2000 toeren ofzo
Ik word er zo langzaamaan gestoord van en ben aan het overwegen m maar even bij de garage te droppen.
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ankerplaat van de rem achter los/vervormd ?? ABS sensortje los ??
Idd even op de brug gooien en goed kijken of je wat geks ziet, of even op de krik desnoods, metaalachtige geluiden zijn in 99 van de 100 gevallen redelijk easy te vinden
Idd even op de brug gooien en goed kijken of je wat geks ziet, of even op de krik desnoods, metaalachtige geluiden zijn in 99 van de 100 gevallen redelijk easy te vinden
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)