even voorstellen (AB-Lennart)
- AB-Lennart
- forum-gebruiker
even voorstellen (AB-Lennart)
Hallo,
Ik ben Lennart uit Eindhoven en ben sinds deze week de trotse eigenaar van een Astra GSi bouwpakket uit '93. Ik noem het een bouwpakket omdat het op papier een C20ne is, maar er ligt een C20XE in. Verder zijn er nog meer dingen aan de auto verbouwd wat het tot een bouwpakket maakt
Even een paar plaatjes bij het praatje:
5-gaats ja
Kennen jullie deze auto toevallig?
Groeten Lennart
Ik ben Lennart uit Eindhoven en ben sinds deze week de trotse eigenaar van een Astra GSi bouwpakket uit '93. Ik noem het een bouwpakket omdat het op papier een C20ne is, maar er ligt een C20XE in. Verder zijn er nog meer dingen aan de auto verbouwd wat het tot een bouwpakket maakt
Even een paar plaatjes bij het praatje:
5-gaats ja
Kennen jullie deze auto toevallig?
Groeten Lennart
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Welkom!
Zie ik daar gewoon een Astra GSi met origineel Astra Leer?
Laatst gewijzigd door RedBill op 07 dec 2006 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Klopt, is origineel 3-deurs interieur.RedBill schreef:Welkom!
Kenmerkend aan de achterbank en zijpanelen achter.
Mooi spul.
P.s. zie trouwens ook dat je airco hebt?!
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- AB-Lennart
- forum-gebruiker
haha ja, maar het werkt niet . Auto staat nu bij een opelmonteur die even de auto bekijkt. Ben benieuwd wat ie er allemaal van zegt. Zoals gezegd is het een 8v op kenteken. Hoop wel dat het blok en de rest van de extra's er een beetje goed zijn ingezet.GSi Twente schreef:Klopt, is origineel 3-deurs interieur.RedBill schreef:Welkom!
Kenmerkend aan de achterbank en zijpanelen achter.
Mooi spul.
P.s. zie trouwens ook dat je airco hebt?!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Hey Lennart
Das grappig
Jou monteur "Marcel" is mijn directe collega !
Hij vertelde me vandaag dat jij die gsi gekocht had, en hij die vanavond ging nakijken.
Zeg ik "Dan moet hij lid worden van onze club"
...en nou lees ik je verhaal hier !
Jij hebt een paar jaar geleden de auto van mijn broertje gekocht (en plat gereden) Grijze Kadett in Gsi-look !
Je Gsi ziet er netjes uit ! Zekers mooi met dat leer erin !!
Weet je wat ook nog meer toeval is ?!
Mijn vriendin rijdt in een grijze corsa gsi16v en jij ook !
Veel leesplezier hier op het forum !
(en lid worden he)
Das grappig
Hij vertelde me vandaag dat jij die gsi gekocht had, en hij die vanavond ging nakijken.
Jij hebt een paar jaar geleden de auto van mijn broertje gekocht (en plat gereden) Grijze Kadett in Gsi-look !
(en lid worden he)
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- AB-Lennart
- forum-gebruiker
Hey, de uitkomst is dat er nog een hoop aan gedaan kan/moet worden. Maar de basis vind ik goed. De motor loopt normaal, hij is niet rot en er zitten een hoop leuke opties op. Niet alle opties werken, maar dat komt met de tijd wel. Vandaag zijn de remblokken achter vervangen en er zit een nieuwe thermostaat in. Verder heeft ie nog een hoop kleine dingetjes gedaan, het blijft tenslotte een bouwpakket waarvan niet alles goed is aangesloten enzoBlitzkrieg schreef:Hey Lennart jij ook hier, wat is de uitkomst van het onderzoekje van je monteur?
Gr Arnoud, van die paarse corsa
- AB-Lennart
- forum-gebruiker
Haha ik wilde het al aan je vragen over die kadett . Heb er een hoop lol van gehad, baal er nog steeds van dat ik die in elkaar heb geduwd . Enigste wat altijd jammer was, was dat er altijd van die klote gti-tjes naast me kwamen staan en ik dan maar de andere kant in moest keekBart(astra) schreef:Hey Lennart
Das grappig
(en lid worden he)
De Astra is nog niet helemaal goed en er is een hoop aan gekloot, maar ik wil er wel iets van maken. Van de buitenkant roest ie alleen een beetje bij de tankdop, daar wil ik ooit nog een keer iets aan laten doen. Dan is de buitenkant roestvrij.
Morgen even de radiateur vervangen en er moet dringend een slang van de stuurbekrachtiging vervangen worden. Vind het interieur van de auto wel apart, toen was ik al bijna verkocht. Maar je zal het verhaal van mijn Astra wel van Marcel horen morgen. Zonder Marcel was ik helemaal nergens
Jouw Astra ziet er echt goed uit bij je plaatje. Volgens mij had je die al toen ik die Kadett kocht maar was ie toen nog paars.
En nog even over mijn Corsa: die wordt nu ook bestuurd door mn vriendin
Groeten Lennart
Laatst gewijzigd door AB-Lennart op 08 dec 2006 02:04, 2 keer totaal gewijzigd.
- AB-Lennart
- forum-gebruiker
De auto heeft 1 avond stil gestaan. De kleur van die schijven heeft misschien te maken gehad met de blokken die op waren. Dus ik ben hier niet de enige uit Eindhovenpluggie schreef:Tijd stilgestaan of nie ? als ik die achterschijven zo zie. Lijken wel gele trommels.
Groeten overigens uit Eindhoven.
Groeten Lennart
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Bart(astra)
- Moderator
Dat klopt ja, toen had ik de astra al. En idd Blauw(paars) was hij toen !AB-Lennart schreef:Haha ik wilde het al aan je vragen over die kadett . Heb er een hoop lol van gehad, baal er nog steeds van dat ik die in elkaar heb geduwd . Enigste wat altijd jammer was, was dat er altijd van die klote gti-tjes naast me kwamen staan en ik dan maar de andere kant in moest keekBart(astra) schreef:Hey Lennart
Das grappig
(en lid worden he)
De Astra is nog niet helemaal goed en er is een hoop aan gekloot, maar ik wil er wel iets van maken. Van de buitenkant roest ie alleen een beetje bij de tankdop, daar wil ik ooit nog een keer iets aan laten doen. Dan is de buitenkant roestvrij.
Morgen even de radiateur vervangen en er moet dringend een slang van de stuurbekrachtiging vervangen worden. Vind het interieur van de auto wel apart, toen was ik al bijna verkocht. Maar je zal het verhaal van mijn Astra wel van Marcel horen morgen. Zonder Marcel was ik helemaal nergens
Jouw Astra ziet er echt goed uit bij je plaatje. Volgens mij had je die al toen ik die Kadett kocht maar was ie toen nog paars.
En nog even over mijn Corsa: die wordt nu ook bestuurd door mn vriendin
Groeten Lennart
Voor je roest zou ik geld opzij gaan leggen, om strax een nieuw scherm erin te kunnen laten zetten, want alleen rondom de tankdop laten fixen, werkt alleen maar tijdelijk.
Succes iig met je Gsi's (zijn in goede handen)
gsi
mooie gsi hoor!! zag hem al staan op het opel-forum.
vooral dat leer vind ik ERRUG mooi. heel apart.
en airco is ook een erg optie.
veel plezier ermee. en kzou die roest optijd aanpakke. toen ik mijn vorige (geen gsi maar doet er nie toe) kocht kwam het er ook pas net doorheen. toen ik hem 1.5 jaar later verkocht was hij echt al flink aant rotten. haal je achterlicht er maar es uit en kijk dan met zaklantaarn naar binnen.
vooral dat leer vind ik ERRUG mooi. heel apart.
en airco is ook een erg optie.
veel plezier ermee. en kzou die roest optijd aanpakke. toen ik mijn vorige (geen gsi maar doet er nie toe) kocht kwam het er ook pas net doorheen. toen ik hem 1.5 jaar later verkocht was hij echt al flink aant rotten. haal je achterlicht er maar es uit en kijk dan met zaklantaarn naar binnen.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Welkom hier, mooie bak, zeker een leuke basis om mee te beginnen.
En die roest moet je aanpakken VOORdat het aan je binnenschermen begint, anders ben je flink zuur
En die roest moet je aanpakken VOORdat het aan je binnenschermen begint, anders ben je flink zuur
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator
Hey Lennart.
Ik heb je auto vandaag in het echhie gezien en gereden....
Ziet er nog best ok uit.
Alleen is je benzineslang lek !
En je hebt een Hall-sensor die niet meer lekker is.
Maar dat fixt Marcel wel
Btw homokineten hebben speling en auto trilt als een gek.
Loopt verder wel ok met die lexmaul, maar of dat nou zo veel extra vermogen oplevert vraag ik me af.
(maar kan niet echt vergelijken nu,omdat mijn astra al anderhalve week op retour is naar de spuiter. Dus was wel weer leuk in een gsi te zitten. Begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen)
En ik heb Marcel gezegd dat hij eens moet uitzoeken wat voor versnellingsbak er tegen zit (kon ik zo snel niet zien)
Heb de indruk dat het geen f20 (hoort bij c20xe) is, en een 6-bak zoals je pook aangeeft is het iig ook niet....
Leer is echt mooi, alleen stoelverwarming is net een braadpan..
Met een beetje knutselen kan je er weer een goede dikke bak van maken !
Succes
Ik heb je auto vandaag in het echhie gezien en gereden....
Ziet er nog best ok uit.
Alleen is je benzineslang lek !
En je hebt een Hall-sensor die niet meer lekker is.
Maar dat fixt Marcel wel
Btw homokineten hebben speling en auto trilt als een gek.
Loopt verder wel ok met die lexmaul, maar of dat nou zo veel extra vermogen oplevert vraag ik me af.
(maar kan niet echt vergelijken nu,omdat mijn astra al anderhalve week op retour is naar de spuiter. Dus was wel weer leuk in een gsi te zitten. Begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen)
En ik heb Marcel gezegd dat hij eens moet uitzoeken wat voor versnellingsbak er tegen zit (kon ik zo snel niet zien)
Heb de indruk dat het geen f20 (hoort bij c20xe) is, en een 6-bak zoals je pook aangeeft is het iig ook niet....
Leer is echt mooi, alleen stoelverwarming is net een braadpan..
Met een beetje knutselen kan je er weer een goede dikke bak van maken !
Succes