zo de eerste foto's staan er op ........
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ik zal even kijken...
Volgens mij moet deze het wezen: 00183728 - Inzetstuk - 26.50 ex BTW.
Bij mij ging er nog 38,5% korting af. (Dan weet je even wat de marge iig is).
Als je het besteld, kijk even in de computer mee of het inderdaad de juiste is.
Volgens mij moet deze het wezen: 00183728 - Inzetstuk - 26.50 ex BTW.
Bij mij ging er nog 38,5% korting af. (Dan weet je even wat de marge iig is).
Als je het besteld, kijk even in de computer mee of het inderdaad de juiste is.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ja is origineel GM part, deze komt bij autopalace in Doetinchem vandaag, das ook een dealer.sandro schreef:was dat origineel bij de dealer??
want die zit om de hoek,bij de spuiter..dat zou wel mekkelijk zijn
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 21 jul 2004 16:33
- Locatie: Zaandam
IK heb dus een tijdje geleden nieuwe schermen in laten lassen.Daar heb ik dus dus zelf nieuwe schermen voor moeten bestellen maar ik heb dit nooit besteld en ik denk dat de lasser er ook niet in heeft gezet kan dit kwaad ofzo??Ik heb er best wel een beetje de pest in!!Want het kan er nu niet meer in die nieuwe schermen zitten er al in.
RedBill schreef:Jij ook al?Melbo schreef:Krijg btw wel flashbacks als ik dit zo zie!
Ook even een nieuwe voor halen. Is 23 euro ofzo...
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Lekbakjes zitten gewoon aan de nieuwe schermen vast idd...
Wat betreft het niet vervangen van de vulopening aan de binnenzijde: Als het goed is heeft de lasser dit toch op z'n minst ontdaan van alle stukken waar roest aan zat, en heeft ie dat met nieuw plaatwerk dicht gemaakr, anders staat je binnenscherm zo weer vol met water.
Zou je even kunnen checken door via je kofferbak met een lamp in je rechter wielkast te kijken.
Wat betreft het niet vervangen van de vulopening aan de binnenzijde: Als het goed is heeft de lasser dit toch op z'n minst ontdaan van alle stukken waar roest aan zat, en heeft ie dat met nieuw plaatwerk dicht gemaakr, anders staat je binnenscherm zo weer vol met water.
Zou je even kunnen checken door via je kofferbak met een lamp in je rechter wielkast te kijken.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Dat is allemaal wel gefixed idd.RedBill schreef:Lekbakjes zitten gewoon aan de nieuwe schermen vast idd...
Wat betreft het niet vervangen van de vulopening aan de binnenzijde: Als het goed is heeft de lasser dit toch op z'n minst ontdaan van alle stukken waar roest aan zat, en heeft ie dat met nieuw plaatwerk dicht gemaakr, anders staat je binnenscherm zo weer vol met water.
Zou je even kunnen checken door via je kofferbak met een lamp in je rechter wielkast te kijken.
De kasten zijn mooi dicht en zwart van de tectiel.
Vind het alleen jammer dat ze die plaat rond om de vulopening niet terughebben geplaatst (een nieuwe dan he).
Mjah dat kan ik dan weer mooi dan als ik em ga op knappen.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop