Unternehmen ZITADELLE
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Brabanste zon komt op over het Rio de Janeiro van Nederland om 8:30:
Als eerste de splitpen:
Met wat vertraging nu wel zijn vak aan het doen, bakolie derop:
Dad@work:
Terug voor telefoon. Deze Vento ramde ons bijna:
Opel Driessen in de morgenzon:
Pa met Marcel aan telefoon met de 'voorbeeldbak':
Mijn pa kreeg nog uitleg hoe electriciteit werkt
'Kan ik nu verder werken ?' En jawel 4 euro op de rekening voor gebruik snellader, succes dermee
KEEP THEM ROLLING !:
kHoorde linksvoor geluid.
Bij stoplicht afgesproken, ik ga door naar echte garage.
Gruyters PROMO team, Wolfsburg edition Golf II:
Laatste 2 bakbouten erin gezet door aardige meneer:
En na deze superservice was ook de vraagbaak weer terecht:
kBen blij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als eerste de splitpen:
Met wat vertraging nu wel zijn vak aan het doen, bakolie derop:
Dad@work:
Terug voor telefoon. Deze Vento ramde ons bijna:
Opel Driessen in de morgenzon:
Pa met Marcel aan telefoon met de 'voorbeeldbak':
Mijn pa kreeg nog uitleg hoe electriciteit werkt
'Kan ik nu verder werken ?' En jawel 4 euro op de rekening voor gebruik snellader, succes dermee
KEEP THEM ROLLING !:
kHoorde linksvoor geluid.
Bij stoplicht afgesproken, ik ga door naar echte garage.
Gruyters PROMO team, Wolfsburg edition Golf II:
Laatste 2 bakbouten erin gezet door aardige meneer:
En na deze superservice was ook de vraagbaak weer terecht:
kBen blij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door pluggie op 22 feb 2012 01:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Ja, er zitten nu 2 bakken in.Bart(astra) schreef: Oude bak zit nu dus gewoon weer terug ?
Voor extra power is de oude nu boven de achteras terecht gekomen achter me achterbank !
Nee, kadett bak erin gezet van Erwin, die overigens strakker in de versnellingen is
en per versnelling een cm minder speling heeft.
Is dat de bak zelf ? Verder is nog grappig dat zowel ik als me pa hem al af hebben weten te laten slaan.
Vermoed zelf dat het vlak vliegwiel is, waardoor je iets meer gas derop moet houden bij schakelen.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Maar es afspraak maken dan. Net mini voor APK checkje gehad, allevier banden op, en even naar de 'kloenk' rechts voor gekeken.
Alles zat goed vast, met breekijzer werd op paar plekken netjes gekeken, maar alles zat goed vast en geen speling geconstateerd.
Toch zit er ergens een 'kloenk', maar dat komt maandag wel dan.
Alles zat goed vast, met breekijzer werd op paar plekken netjes gekeken, maar alles zat goed vast en geen speling geconstateerd.
Toch zit er ergens een 'kloenk', maar dat komt maandag wel dan.
je had toch al stemmetjes in je hoofd?
nu ook al een kloenk??
nu ook al een kloenk??
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
Als ik opneem wat ik in me hoofd hoor, heb je zo een nummer 1 hit
Vandaag APK gehad, banden nog niet binden, maar tviel mee:
1x ashoes
1x Handrem RA
banden LA RA LV RV
Kortom tviel weer mee (nou ja 4 banden). Mocht ook wel es he.
Remmen waren GEEN afkeur, schijven wel adviespunt.
Verder was blower 'zwak', en dat was het.
Vandaag APK gehad, banden nog niet binden, maar tviel mee:
1x ashoes
1x Handrem RA
banden LA RA LV RV
Kortom tviel weer mee (nou ja 4 banden). Mocht ook wel es he.
Remmen waren GEEN afkeur, schijven wel adviespunt.
Verder was blower 'zwak', en dat was het.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
http://84.244.180.128:8014/ alleen maar nummer 1 hits.
Valt me 100 punten mee.
Kleine dingetjes, en straks rijd die gereviseerde bak weer van je.
Successement!
Valt me 100 punten mee.
Kleine dingetjes, en straks rijd die gereviseerde bak weer van je.
Successement!
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Unternehmen Zitadelle ZWEI B..
5 was ik kwijt, bakproblemen al bijna vanaf begin, kloenk RV, en 'sintel ratel RV'.
DHZ Twente Vriezenveen, juni 2007:
Sloopgerei:
Meneer is op de winter voorbereidt:
Freude am fahren, de directeur incl Winnetoe zijn tweelingbroer:
Kijk: 'Dan hadtie maar niet voor een GSi moeten worden':
Testopstelling voor RWD Astra, laten we maar op houden dat deze niet lang meer een 2.5 V6 gaat zijn:
Put your Koni's up in the air, put your Koni's up in the air, en die velgen zijn van de auto erachter:
Laten we maar op houden dat deze niet lang meer een C20XE gaat zijn:
Later als ik groot ben wil ik ook zo'n remmen:
500 nm Pausmobiel, handgemaakte intercooler lag onder zeil, 2b continued:
Later als ik groot ben wil ik ook zo'n remmen:
Mijn 1.2tje doet inmiddels een vliegtuig na, schakelmechanisme was prima.
Dus sja, daar gaan we dan:
Paar schroeven lagen her en der:
Relaxte demping met comfort op maat:
3e ashoes LV in 6 maanden, begin op Niels te lijken:
Bak 'deronderweg':
Lange askant, speling op binnenste homokineet (kloptte dus idd diagnose van Gruyters):
Jeroentje, heeft het naar zijn zin, mooie gast:
Anders schiettie je neer:
Das tuning: koop je 10 Astra GSi's voor, en vooral fantastisch hoe zo iemand door midden van de AB gewoon even weer in 5 minuten even een friettent kan pakken:
Das nou pas tjoening, daar betaal ik nou graag belasting voor, echt:
Vond beetje maf, die toko deed in waxinelichtjes:
1.2 725 kilo 33 Kw Corsa, wegligging is helemaal top, tordeert niet, rijdt zeer veilig, je verliest van elke Cayenne en SX200, zeer veilig, ja tgaat niet snel:
'Digital':
Een trekhaak en NL sticker kunnen uiteraard niet ontbreken op een niet Ferrari killer:
Ook vooral geen wielspin met 80 als je gewoon gasgeeft, en frame tordeert ook helemaal niet als je gas geeft:
Limited 1.2 edition:
Kortom, zeer veilig, ook vooral niet dat je schakelt en in 1/100e seconde meteen de lantaarnpaal in de dorpsstraat op je af ziet komen, en 2/100e ziet niemand iets maar jij denkt, jeeezus. Dat is dus niet:
Meanwhile: doet mijn slome hok nog steeds een straaljager na:
Zoek de verschillen:
Kansloze HALT jongere staat hip te doen:
'zal wel weer een of ander sjonny dash worden met knopjes ofzo'
Een vieze bak en een schone bak, gelukkig zit mijn oude er weer onder:
Patsjonnen:
Dat zal nog wel weer even duren:
Fijne is dat je vooral niet 30-70 gaat rijden elke keer, en tis gelukkig niet verslavend.
kZag bij Niels en das toch een behoorlijke kerel, heel zijn lijf krijgt gelukkig geen klap, en echt geen flinke. Echt zelden zo relaxed zo'n 1.2.
Maakte ook meteen in 15 minuten zoeken naar friettent niks mee.
Pandje:
Nu hoor ik erbij, alleen ze zijn wat groter:
tWas bloedheet, 30 graden, kleddernat, continu water lopen brengen, maar 1 keer naar WC gemoeten heel de dag, en de avond viel in, was geen makkelijke bevalling, en we dronken nog te weinig:
Nighttimes, stomme was, af en toe kon ik het niet laten, ging ik in de 1.2 zitten, toch even contact om, garage staat meteen blauw, stoomboot:
Krijn komt terug van de doesj, Niels zal misschien geleerd hebben dat ik die proefrit nogal gestressed vind, dus terwijl ik gedoesjt terugkom om 22:00 komt Niels binnen:
KLOENK zit er nog in, verder heb je weer 5, wat gaan we doen ?:
Dus ik zeg, sja, Niels zegt, enige wat ik kan bedenken, motorsteunen, ik zeg: kun je dat in 15 minuten, niels zegt ja, ding voor 19e keer op brug.
En Niels zegt plots, ik weet het, kijkt, en denkt, let op, hop brug weer af, poten deraf, ding op zijn poten JA.
En da's bizar, ik heb hem 5 jaar, ervoor reed er nooit mee, en ja LAAG = RELATIEF:
En Niels zegt, let op, de mijne na modificatie:
Dan vraagt Niels: 'en nu ?' en dan zeg ik ja zaag derin, en Niels wat dat betreft moet ik makkelijke klant zijn, kweet al dattie denkt: OPLOSSEN, TOL DERIN, maar hij denkt ook, dan wel de benzineleidingen wegleggen, dus 3-2-1:
FIRE:
TJOEEENING, dat hebben al die angel eyes niet :
LV, ook flink geraakt, zelfs hele leiding door, denken dat bremsbelag leiding is, want kheb nergens melding van gehad. Maar zo zie je wel:
LAAG = RELATIEF, maar je sloopt alles ZO laag:
VREDE:
Plots een rallyproef, supportcar in the back:
En ja met 200 de cam vasthouden en op de weg letten en foto maken is ook niet alles,
toerentallen zijn weer top iig, 4000 bij 160, 5500 bij 200, en 7200 proberen we wel keer eens weer :
Niels bedankt.
En later als ik groot ben ???? Dan bij inremmen schrik ik me vast rot als je bij 150 de ABS ingaat:
Het regent in Brabant en ik ga pitten. Ben tevree.... En blij.... En gelukkig....
5 was ik kwijt, bakproblemen al bijna vanaf begin, kloenk RV, en 'sintel ratel RV'.
DHZ Twente Vriezenveen, juni 2007:
Sloopgerei:
Meneer is op de winter voorbereidt:
Freude am fahren, de directeur incl Winnetoe zijn tweelingbroer:
Kijk: 'Dan hadtie maar niet voor een GSi moeten worden':
Testopstelling voor RWD Astra, laten we maar op houden dat deze niet lang meer een 2.5 V6 gaat zijn:
Put your Koni's up in the air, put your Koni's up in the air, en die velgen zijn van de auto erachter:
Laten we maar op houden dat deze niet lang meer een C20XE gaat zijn:
Later als ik groot ben wil ik ook zo'n remmen:
500 nm Pausmobiel, handgemaakte intercooler lag onder zeil, 2b continued:
Later als ik groot ben wil ik ook zo'n remmen:
Mijn 1.2tje doet inmiddels een vliegtuig na, schakelmechanisme was prima.
Dus sja, daar gaan we dan:
Paar schroeven lagen her en der:
Relaxte demping met comfort op maat:
3e ashoes LV in 6 maanden, begin op Niels te lijken:
Bak 'deronderweg':
Lange askant, speling op binnenste homokineet (kloptte dus idd diagnose van Gruyters):
Jeroentje, heeft het naar zijn zin, mooie gast:
Anders schiettie je neer:
Das tuning: koop je 10 Astra GSi's voor, en vooral fantastisch hoe zo iemand door midden van de AB gewoon even weer in 5 minuten even een friettent kan pakken:
Das nou pas tjoening, daar betaal ik nou graag belasting voor, echt:
Vond beetje maf, die toko deed in waxinelichtjes:
1.2 725 kilo 33 Kw Corsa, wegligging is helemaal top, tordeert niet, rijdt zeer veilig, je verliest van elke Cayenne en SX200, zeer veilig, ja tgaat niet snel:
'Digital':
Een trekhaak en NL sticker kunnen uiteraard niet ontbreken op een niet Ferrari killer:
Ook vooral geen wielspin met 80 als je gewoon gasgeeft, en frame tordeert ook helemaal niet als je gas geeft:
Limited 1.2 edition:
Kortom, zeer veilig, ook vooral niet dat je schakelt en in 1/100e seconde meteen de lantaarnpaal in de dorpsstraat op je af ziet komen, en 2/100e ziet niemand iets maar jij denkt, jeeezus. Dat is dus niet:
Meanwhile: doet mijn slome hok nog steeds een straaljager na:
Zoek de verschillen:
Kansloze HALT jongere staat hip te doen:
'zal wel weer een of ander sjonny dash worden met knopjes ofzo'
Een vieze bak en een schone bak, gelukkig zit mijn oude er weer onder:
Patsjonnen:
Dat zal nog wel weer even duren:
Fijne is dat je vooral niet 30-70 gaat rijden elke keer, en tis gelukkig niet verslavend.
kZag bij Niels en das toch een behoorlijke kerel, heel zijn lijf krijgt gelukkig geen klap, en echt geen flinke. Echt zelden zo relaxed zo'n 1.2.
Maakte ook meteen in 15 minuten zoeken naar friettent niks mee.
Pandje:
Nu hoor ik erbij, alleen ze zijn wat groter:
tWas bloedheet, 30 graden, kleddernat, continu water lopen brengen, maar 1 keer naar WC gemoeten heel de dag, en de avond viel in, was geen makkelijke bevalling, en we dronken nog te weinig:
Nighttimes, stomme was, af en toe kon ik het niet laten, ging ik in de 1.2 zitten, toch even contact om, garage staat meteen blauw, stoomboot:
Krijn komt terug van de doesj, Niels zal misschien geleerd hebben dat ik die proefrit nogal gestressed vind, dus terwijl ik gedoesjt terugkom om 22:00 komt Niels binnen:
KLOENK zit er nog in, verder heb je weer 5, wat gaan we doen ?:
Dus ik zeg, sja, Niels zegt, enige wat ik kan bedenken, motorsteunen, ik zeg: kun je dat in 15 minuten, niels zegt ja, ding voor 19e keer op brug.
En Niels zegt plots, ik weet het, kijkt, en denkt, let op, hop brug weer af, poten deraf, ding op zijn poten JA.
En da's bizar, ik heb hem 5 jaar, ervoor reed er nooit mee, en ja LAAG = RELATIEF:
En Niels zegt, let op, de mijne na modificatie:
Dan vraagt Niels: 'en nu ?' en dan zeg ik ja zaag derin, en Niels wat dat betreft moet ik makkelijke klant zijn, kweet al dattie denkt: OPLOSSEN, TOL DERIN, maar hij denkt ook, dan wel de benzineleidingen wegleggen, dus 3-2-1:
FIRE:
TJOEEENING, dat hebben al die angel eyes niet :
LV, ook flink geraakt, zelfs hele leiding door, denken dat bremsbelag leiding is, want kheb nergens melding van gehad. Maar zo zie je wel:
LAAG = RELATIEF, maar je sloopt alles ZO laag:
VREDE:
Plots een rallyproef, supportcar in the back:
En ja met 200 de cam vasthouden en op de weg letten en foto maken is ook niet alles,
toerentallen zijn weer top iig, 4000 bij 160, 5500 bij 200, en 7200 proberen we wel keer eens weer :
Niels bedankt.
En later als ik groot ben ???? Dan bij inremmen schrik ik me vast rot als je bij 150 de ABS ingaat:
Het regent in Brabant en ik ga pitten. Ben tevree.... En blij.... En gelukkig....
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen